Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Hei

 

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med TicketExchange som RedMember, og lurer på om det er sannsynlig at det vil komme billetter tilgjengelig der når det nærmer seg kampdag for Bayern eller Sunderland.

Har sett i løpet av høsten at når det nærmerer seg kampdag dukker det alltid opp ledige billetter, vil det være tilfellet for disse to kampene også? :gimme:

 

Mot Sunderland vil det nok kunne dukke opp ledige billetter. Litt mer tvilsom til at det dukker opp ledige billetter til Bayern-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det også slik at sesongkortinnehaverne har 7 cupbilletter inkludert. Den syvende er FAcupkampen mot Liverpool, mens Bayernkampen er den åttende. Da vil det vel bli flere billetter tilgjenglig siden sesongkortinnehaverne ikke får billett automatisk? Bayernkampen er også Category A som betyr de dyreste billettene. Det kan jo tenkes at en del synes det blir for dyrt? Uten å ha peiling gjetter jeg på at det skal være mulig å få tak i billetter.

Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg er bekjent, så må de ikke bestille kampen. Kampen er inkludert i sesongkortet, men kostnaden for billetten vil bli lagt til neste års sesongkortpris. Så sånn sett kan det være at enkelte velger å selge billetten sin på ticket exchange.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har red membership, så oppdager jeg at PL kampen mot Swansea 8 mars blir utsatt om Arsenal eller Swansea går videre til neste runde som er kvartfinalen i FA cupen.

Får man pengene tilbake om kampen blir utsatt ? Eller må man da stille på den utsatte kampen ? Pokker dette var en strek i regninga :) Har kjøpt fly og hotell.

Håper at vi vinner mot Liverpool i FA cupen, trekker så hjemmekamp mot neste lag, da blir det FA cup 8 mars.

Er det noen som kan svare om man kan kjøpe billett til Arsenal - Swansea kampen, og få de pengene tilbake om den blir utsatt ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har red membership, så oppdager jeg at PL kampen mot Swansea 8 mars blir utsatt om Arsenal eller Swansea går videre til neste runde som er kvartfinalen i FA cupen.

Får man pengene tilbake om kampen blir utsatt ? Eller må man da stille på den utsatte kampen ? Pokker dette var en strek i regninga :) Har kjøpt fly og hotell.

Håper at vi vinner mot Liverpool i FA cupen, trekker så hjemmekamp mot neste lag, da blir det FA cup 8 mars.

Er det noen som kan svare om man kan kjøpe billett til Arsenal - Swansea kampen, og få de pengene tilbake om den blir utsatt ?

Her er reglene, du får tolke dem selv ;D
5. Changes to Dates, Refunds and Exchanges
5.1 No guarantees can be given by the Club that the Match will take place at a particular time or on
a particular date. Subject to paragraph 5.2 below, the Club reserves the right to reschedule any
Match without notice and without any liability whatsoever. It is your responsibility to ascertain
the date and kick-off time of any rescheduled Match.
5.2 In the event of the postponement or abandonment of the Match, or if the Match has, for any
reason, to be played out of view of the public, you will be entitled to receive a full refund
(including any booking and administration fee) on tickets purchased direct from the Club or its
authorised agent or receive the equivalent ticket for the subsequent re-arranged Match (if any)
via such application procedure as the Club stipulates, subject to any and all applicable terms and
conditions. The Club will have no further, or other, liability whatsoever, including (but not
limited to) for any indirect or consequential loss or damage including (but not limited to) loss of
enjoyment or travel or accommodation costs.
5.3 In order to obtain a refund on the Home Match Ticket, in accordance with paragraph 5.2 above,
a written request must be received by the Club’s box office no later than 72 hours prior to the
time of the advertised kick off of the Match. A refund (excluding booking and administration
fees and subject to a cancellation fee) will only be issued on production of identification that
the individual requesting the refund is the person to whom the Home Match Ticket was
originally sold. For the avoidance of doubt, the final decision belongs to the Club.
5.4 As any Home Match Ticket(s) obtained through the “Ticket Exchange Service” are purchased
from the seller (rather than the Club), the Club will not be liable for any refunds of tickets
purchased.
5.5 The Club does not guarantee that the team for any particular match will necessarily only be
selected from the Club’s regular first team players. The team manager may consider it desirable
on occasions to omit regular first team players and select the team from the full playing squad.
Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

he he he den var jo rimelig komplisert :) Men slik jeg leser dette så får man pengene tilbake så lenge man kontakter billettkontoret senest 72 timer før den utsatte kampen starter skriftlig. Men om epost teller ? Pokker jeg betaler ikke 1000 kr, så blir det krøll med dette. Får bli pub om det blir kamp på 8 mars om jeg ikke får billetter.

Link to comment
Share on other sites

he he he den var jo rimelig komplisert :) Men slik jeg leser dette så får man pengene tilbake så lenge man kontakter billettkontoret senest 72 timer før den utsatte kampen starter skriftlig. Men om epost teller ? Pokker jeg betaler ikke 1000 kr, så blir det krøll med dette. Får bli pub om det blir kamp på 8 mars om jeg ikke får billetter.

Vi tolker det nok likt ja og jeg er relativt sikker på at du kan bruke epost. Det de krever er bevis for at den som vil ha pengene tilbake er den som har kjøpt de. Jeg ville tro at å legge ved kvitteringen som du fikk på epost med ordrenr m.m. burde holde i lange baner.

 

Om kampen blir utsatt vet du jo leeenge før de 72 timene og hvis fly og hotell er forhåndsbetalt så hadde jeg reist uansett om kamp eller ikke kamp. Men hvis kampen blir utsatt så skader det uansett ikke å sende et refusjonskrav.

 

PS!! en eventuell kvartfinale i FA-cupen kan jo bli langt fra London og den blir ikke nødvendigvis spilt den 8. mars!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan en søke på FA-cup kamper på et red membership ? Utifra det jeg leste virket det som det ikke går, men tenkte å høre her.

Jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke er mulig. Billettene til Everton-kampen er ennå ikke lagt ut for salg (hverken for silver eller red member), men slik jeg forstår systemet så vil medlemmene alltid få muligheten til å kjøpe billetter før det eventuelt blir åpnet for salg til "almennheten".

 

Jeg antar at det kommer opplysninger om når salget åpner ganske snart, så følg med på arsenal.com og du vil nok få en sjanse hvis det er ledige billetter.

 

Når det gjelder en eventuell finale så tror jeg vi med red membership kan se langt etter billetter via vårt medlemskap. Jeg antar at det er som i Norge der det er mange grupper/sponsorer m.m. som skal ha sitt, slik at antall billetter til vanlige fans er begrenset.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke er mulig. Billettene til Everton-kampen er ennå ikke lagt ut for salg (hverken for silver eller red member), men slik jeg forstår systemet så vil medlemmene alltid få muligheten til å kjøpe billetter før det eventuelt blir åpnet for salg til "almennheten".

 

Jeg antar at det kommer opplysninger om når salget åpner ganske snart, så følg med på arsenal.com og du vil nok få en sjanse hvis det er ledige billetter.

 

Når det gjelder en eventuell finale så tror jeg vi med red membership kan se langt etter billetter via vårt medlemskap. Jeg antar at det er som i Norge der det er mange grupper/sponsorer m.m. som skal ha sitt, slik at antall billetter til vanlige fans er begrenset.

 

 

 

..........................................................................................

Det gikk veldig fint, hadde 2 redmembership kort som man kan knytte sammen. Slik kan man kjøpe 2 billetter ved siden av hverandre uten å måtte gå innom sidene 2 ganger for å kjøpe biletter. Så da er bilettene til Arsena vs Everton neste helg sikret, turen spikret, måtte vi vinne stort :))

Edited by 4evergunners
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har lenge planlagt en tur over for å se sesongens siste hjemmekamp mot WBA, og hadde planlagt å sitte ved hjemme-pc når billettsalget (red member) åpnet for en uke siden. SItte ved PC gjorde jeg, men den som glemte hele greia der han satt (alz?) var undertegnede, så ti timer senere demret det for meg og iflg Arsenal.com så var det da utsolgt.

 

Men nå har Ticket Exchange åpnet og da var undertegnede ganske så snar til å få seg en billett, og jeg vil rette en stor takk ;D til vedkommende som ikke kunne/ville benytte seg av sesongbilletten denne dagen :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Noen her som vet om reisefirma som tilbyr seter på Emirates med den virkelige fansen? Jeg snakker om lower tier bak mål ved siden av bortefansen. Har vert over 2 ganger og bare fått seter på langside på upper tier der det sitter vanlige fans som bare vil se og klappe.

Vet at det er mange utenlandske byrå som tilbyr dette, men om det er troverdig er noe helt annet.

Jeg har til nå reist via alwaysfootball, og fotballtur.no. Kjempeselskap og bestille hos, men får jo ikke velge seter.

 

- GFL :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Noen som har noe erfaring med livefootballtickets.com eller ticket2.com? Virker ikke som de mest trygge sidene å bestille billetter på.

Eventuelt om noen kan anbefale noen sider som selger billetter, eventuelt folk jeg kan ta kontakt med.

 

Skal på Arsenal - Tottenham 27.september og ønsker helst å unngå høye pakkepriser.

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg med på spørsmål om kampen mot Tottenham. Er det mulig å få kjøpt billetter som red member gjennom arsenal.com til denne kampen? Og da tenker jeg rent praktisk og ikke teoretisk.

Det praktiske svaret er i utgangspunktet JA!! Det er påstått at det gjennomsnittlig er satt av ca 3500 billetter til Red Membership. Problemet her kan være ordet gjennomsnittlig og det er her svaret mitt kanskje går fra praktisk til teoretisk, I følge klubbens charter så skal minst 25% av billettene gå til medlemmer uten sesongkort, men samtidig så får jo SIlver members kjøpe billetter en måned før oss "stakkarslige" Red members.

 

Selvsagt er Tottenhamkampen en av de vanskeligste kampene å få billetter til og for å få billetter så krever det at du er klar ved PC til rett tid og til de mest populære kampene så kreves det kanskje en del flaks. Det har aldri passet for meg å dra over til hjemmekampene mot tottene, men jeg har kjøpt billetter til hjemmekamper mot bl.a. Chelsea, som også er av typen kategori A kamper, uten noen problemer. Jeg har alltid fått de billetter jeg har ønsket til hjemmekamper via Red Membership.

 

Det eneste klare svaret jeg kan gi er at du finner ut om det er en teoretisk eller praktisk mulighet er å sitte parat ved din datamaskin 27, august kl 11:00 norsk tid (10 AM BST) og prøve å komme gjennom.

Som sagt så har jeg fått billetter til de kampene jeg har forsøkt meg på, men jeg har da alltid vært klar når salget starter siden kampene ofte har vært utsolgt før det har gått en halvtime etter at billettsalget åpnet.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for fyldig svar! :) Da skal jeg sitte klar når de legges ut, så får vi se hvordan det går.

 

Så kommer spørsmål nummer to. Noen (kanskje i Trondheim til og med) som har et Red member-kort jeg kan låne? Slik at jeg kan få to billetter.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Så kommer spørsmål nummer to. Noen (kanskje i Trondheim til og med) som har et Red member-kort jeg kan låne? Slik at jeg kan få to billetter.

Et lite apropos vedrørende det å kjøpe billetter med to medlemskort. Det er mulig at du har erfaring med dette fra før, men hvis ikke så kan det være lurt å gjøre noen forberedelser før billettsalget åpner.

 

Nå er det to-tre år siden jeg gjorde det, men det ble da et skikkelig stress. I utgangspunktet så må du logge deg inn med hvert kort for å kjøpe billetter, dette medfører at du ikke er garantert å få to seter ved siden av hverandre. Hvis man har tilgang til to eller flere medlemskort så kan de ekstra kortene på forhånd legges inn i "My Arsenal Network" og da kan du gjennomføre kjøp til alle medlemskortene i samme operasjon.

 

Som sagt så hadde var jeg ikke klar over det da og måtte stresse for å få gjort registreringen før billettsalget var over (siden vi "måtte" sitte i samme område), men det gikk såvidt bra.

 

Denne registreringen av nettverk skjer på din red memberside.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...