Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg og to kompiser har tenkt oss på hjemmekampen mot Newcastle. Problemet er at en av kompisene mine ikke har red membership kort. Så jeg lurte på om noen ville være snill og låne bort sitt kort for denne kampen? Jeg kan betale med cash eller evt. tilby å låne bort mitt eget kort i en senere anledning. Ta gjerne kontakt på PM(Innen mandag). På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Skal gifte meg i sommar

 

Gratulerer ! Når bryllupsreisa går til England for å se fotball... ja da har man funnet drømmedama ! ;)

 

Edit : En "longshot" dette, men er det noen som har en ekstra billett til Vila kampen, evt vet hvordan en billig kan oppdrive en? Har pleid å låne noen red-memberships, men denne gangen skal jeg ikke hjem til Norge før om et par mnd...

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hei!

 

Jeg har stått på venteliste for å få tilgang til sesongkort i 3 år nå. Det er ikke lenge nok naturligvis, men jeg lurer rett og slett på hvor lang ventetid det er for å få sesongkort? Circa.. Mener jeg var nr.60 000 ca på venteliste når jeg satt meg opp på listen for 3 år siden. Nå er jeg nr. 25 000 så det har gått veldig fort fremover i køen...

 

Skjønner jo at fortgang i køen har med å gjøre hvordan Arsenal gjør det, men hvor lang tid ventet dere her som har sesongkort? Regner med at noen av dere norske som har det er aktive her? :-)

 

Gleder meg veldig til å få sesongkort så jeg er sikret de kampene jeg vil på.. Hvis jeg ikke flytter over for å få med meg alt sammen! :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har 2 stk red membership burde det være gode muligheter for det hvis du er på alerten

når de legges ut

Flott, takk for hjelpen :) Vet du når kampdato blir endelig fastsatt? Vurderer å bestille fly og hotell, men kjedelig hvis den blir flytta til søndag.

Vet ikke om alle kamper spilles likt i 1 runde jeg?

Link to comment
Share on other sites

Flott, takk for hjelpen :) Vet du når kampdato blir endelig fastsatt? Vurderer å bestille fly og hotell, men kjedelig hvis den blir flytta til søndag.

Vet ikke om alle kamper spilles likt i 1 runde jeg?

 

Det er nok to-tre kamper på søndag og kanskje en på mandag vil jeg tro.

Usikker på når datoene blir fastsatt, men det burde man kunne finne et sted.

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Ønsker billetter til Arsenal - Tottenham 17.11 og er klar over at dette kan bli ei vanskelig oppgave. Er det nokon som har erfaring med nettsider der ein trygt kan kjøpe billetter til Arsenal kamper? Eller andre kilder.

 

Vil sjølvsagt prøve som red member, men ser at dette kan bli vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

Noen her som har erfaringer med og bruke en junior gunner billett til en voksen person? Tenker da sjangser for å bli stoppet der borte?

Tenkte og låne bort bror min sitt kort til en kompis og reise over til høsten. Men det er junior gunner member.

Link to comment
Share on other sites

Er så enkelt som at man må finne ut om man vil ta sjansen eller ikke.. Billettene blir jo ikke sjekket av personale... Men man skal ikke tvile.. Gå rett til inngangen - bruk kortet - opp trappa for å finne plassen sin - så gå rett til riktig plass.. Hvis man viser tvil om noe i forhold til billetten sin blir billetten sjekket for at de vil hjelpe deg, men da skyter man seg sjøl i beinet..

 

Ellers er det 35 pund bare for et gyldig medlemskap da.

Link to comment
Share on other sites

Flytter til England nå i September. Tenkte å komme meg på så mange matcher som mulig på Emirates. Særlig borteturer er noe jeg er meget lysten på. Noen som vet om steder i England evt nettsider osv hvor man kan kjøpe billett til kamp?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To venner av meg har lyst over å se kamp på Emirates i november eiller februar og skal bestille fly selv. (t/r Tr.heim-London)

Planen er 3 netter med hotell og kampbilletter. (ikke mot noen av topplagene)

De ønsker helst å bestille pakketur fra et av selskapene og håper å få en forholdsvis rimelig pris.

 

Noen her som kan anbefale selskap eiller hvilke man bør styre unna?

 

Edit: Nevermind...de har visst bestilt allerede..

Edited by Caribo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noe som kan fortelle om fotballreiser.no er trygt? Kona har bestilt til tottene 17.nov, håper bare vi får de O_O , noen som har erfaring?

 

De har jeg brukt de siste 3 gangene jeg har dratt over, og det har alltid gått utmerket. Har bare gode erfaringer, og god kundebehandling. Vil nok fortsette å bruke den siden.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...