Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Prisene denne sesongen er ca 500 for vanlige billetter til B-Kamper, 925 for Club Level og 350 for Lower. For A-kampene er det henholdsvis 700, 1200 og 550.

 

Prisene varierer noe fra kamp til kamp da vi betaler billettene i £ og regner om prisen til NOK. Ettersom valuttakursen aldri er konstant vil det bli litt dyrer for noen og litt billegere for andre

Link to comment
Share on other sites

hvor mye skal du ha for de? og hvilke type billetter er det?(kategori)

 

Grunnen til at jeg skulle selge det var at han jeg skulle dra med kunne ikke. Men fikk med meg en annen. Så jeg tar de selv. Dessverre! (500 kr pr. billett, om du lurte)

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å reise over å se Arsenal borte imot Fulham, siste kampen i sesongen.

 

Lurer da på hvordan jeg på best og billigst måte skaffer meg billetter til matchen.

 

Håper det er noen som kan hjelpe...

 

Her må du nok ha meget gode kontakter i England for å ha noe som helst håp om å skaffe deg en billett, dersom du har ønske om billett sammen med Arsenalsupporterne. Jeg spurte selv om dette når jeg var i England i helgen. Han som drifter sesongkortet mitt, kunne fortelle at man mest sannsynligvis må ha 50-60 credits registrert på medlemsskapet ditt for å i det hele tatt kunne få kjøpt billett via Arsenal.

 

Jeg har selv 0 credits (man får 1 credit pr. bortekamp). jeg har ett ønske om å bygge opp litt credits, for å kunne ha større muligheter til å få billetter til finaler (alle som hadde 3 credits eller mer, var sikret billett til ligacupfinalen) Men slik det ser ut nå, vil det være komplett umulig å få muligheten til å i det hele tatt kjøpe billetter til bortekamper resten av sesongen.

 

Beste alternativet, er å prøve å skaffe billetter til den såkalte nøytrale sonen. her blir det som oftest flest bortesupportere uansett. Billetter til nøytral sone må bestilles direkte via Fulham. Her må man isåfall være på pletten med engang billettene legges ut til sag, da mange Arsenalsupportere også ser på dette som eneste mulighet til å skaffe seg billetter.

 

Neste alternativ vil være å anskaffe seg billetter blant hjemmesupporterne. Men også her tror jeg billettene vil bli solgt unna ganske fort, etter som det er siste kamp for sesongen, og motstanderen er Fulham.

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg fått 2 billetter til Arsenal - Blackburn kampen Lørdag 2 april B). Det er bare noen få praktiske ting jeg lurer på. Jeg reiser bort samme dag som kampen går,lander på Gatwick kl 08.30. Dette er vel mere en nok tid til å komme seg til Emirates til kampen starter ?

 

Tenker å ta toget til Viktoria,og tuben videre.

Link to comment
Share on other sites

Mine favoritter er Jurys Inn Islington (3*) og London Bridge Hotel (4*).

 

Bodde på Novotel St Pancras (4*) nylig, anbefales! Sentralt og et utrolig bra hotel.

 

 

........

 

Jeg kommer over litt tidlig om morgenen,men får nok ikke sjekke inn så tidlig på hotellet, er det noe problem å parkere håndbagasjen ? Oppbevaringsbokser ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei,

Har et lite spørsmål. Det er noe som heter TicketExchange-billtter på arsenal.com? Må en være Red-member for å få tilgang til disse eller hvordan skal det forstås? Overveier så klart Red-member, men er i tvil om jeg rekker å få medlemskort før sesongavslutning.

Takker for svar. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...