Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Hei.

Eg, far min og bror min har plutseleg bestemt oss for å reise over på Birmingham kampen neste måned. Eg og far min har red member, men ikkje bror min. Eg såg det var utsolgt gjennom supporterklubben og. Så eg lurte på om det var noen Arsenal Norway medlemmer der ute som ville låne meg sitt red member kort for ein ekstra billett til den kampen når billettane vert lagde ut for salg den 160910?

Eller er det noen som har sesongkort?

Takk på forhånd.

 

Send PM

 

Mvh,

 

Roger

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Er det noen som kan hjelpe meg med eit red member kort til Birminham H nå i siste liten, før billettene blir lagt ut kl.11. Tenkte eg skulle prøve å få alle til å sitte sammen. Visst ikkje så kan eg prøve å bestille ein ekstra billett utenom seinare.

 

Mvh,

 

Roger

Link to comment
Share on other sites

Ifølge TFL's hjemmesider tar det totalt 1 time og 16 min hvis du sitter på tuben hele veien fra Arsenal til heathrow. Tar du tuben til paddington som nevnt over og ekspress toget derfra bruker du 51 min (inkludert tid på bytte av tube linje og til tog). Så du får bestemme selv hva som er enkleste måten :xxx: Du sparer en liten slump på å unngå toget også.

Link to comment
Share on other sites

Flyet går kl 19 og kampen er ferdig kl 17. går det?

 

Kan ikke se for meg at det skal gå. Du må vell møte opp halvtime-time før på flyplassen?

 

Har opplevd det har tatt evigheter å komme seg fra Emirates og til tuben, men så har det også gått rimelig fort andre ganger. Det vanlige er vell at en bruker 30 min- ish` fra stadion og inn på tuben.

Link to comment
Share on other sites

Flyet går kl 19 og kampen er ferdig kl 17. går det?

 

Det går overhodet ikke. Du skal være på flyplassen to timer før avgang. Det vil si at du må være på flyplassen i det kampen er ferdig. Du må rett og slett gå i pausen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg og en kompis har bestilt billetter til Arsenal - Birmingham den 16. okt, og vi skal ligge på Thistle Euston Hotel. Er det noen som har erfaringer rundt dette hotellet, eller området rundt Euston?

 

Personlig har jeg aldri holdt til så langt nord i byen før, så det kan bli en utfordring. Noen som vet hvor langt det er å gå fra Euston til Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om noen har to sesongkort/silver memberships de ikke skal bruke til Arsenal - Tottenham er jeg veldig interessert i å låne/kjøpe disse! Om det er silver membership kan vi sikkert bli enig om en liten sum for å få låne!

 

Send en PM om noen er interesserte!

Link to comment
Share on other sites

Hei jeg er en helt nytt medlem i Arsenal Norway,har sjekket forumet litt og det ser ut som et sted der mange flotte supportere masse reise erfaring til London befinner seg.

Jeg planlegger en tur over til Emirates for 1 gang i livet :D Har vært Arsenal supporter siden midt på 70 tallet så det er jammen på tide. Hvor vanskelig er det å få billetter igjennom supporter klubben ? Jeg og min sønn har hvert sitt medlemskap,vi satser på å få billetter til Arsenal - Manu kampen 30/4 2011.

Har lyst å kjøpe flybillettene nå,og gamble på at jeg får billetter :P)

Link to comment
Share on other sites

Hei jeg er en helt nytt medlem i Arsenal Norway,har sjekket forumet litt og det ser ut som et sted der mange flotte supportere masse reise erfaring til London befinner seg.

Jeg planlegger en tur over til Emirates for 1 gang i livet :D Har vært Arsenal supporter siden midt på 70 tallet så det er jammen på tide. Hvor vanskelig er det å få billetter igjennom supporter klubben ? Jeg og min sønn har hvert sitt medlemskap,vi satser på å få billetter til Arsenal - Manu kampen 30/4 2011.

Har lyst å kjøpe flybillettene nå,og gamble på at jeg får billetter :P)

 

Hvis jeg ikke har misforstått billettsystemet, så er det slik at de som har kjøpt billetter til andre kamper via Arsenal Norway i løpet av sesongen har førsterett på billetter til storkampene. Det er veldig vanskelig å få tak i billetter til slike kamper via Arsenal Norway. Her anbefaler jeg deg å finne en annen kamp, så er sannsynligheten for å få tak i billetter større

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke har misforstått billettsystemet, så er det slik at de som har kjøpt billetter til andre kamper via Arsenal Norway i løpet av sesongen har førsterett på billetter til storkampene. Det er veldig vanskelig å få tak i billetter til slike kamper via Arsenal Norway. Her anbefaler jeg deg å finne en annen kamp, så er sannsynligheten for å få tak i billetter større

 

 

:D Ok,jeg venter med hele flybillett bestillingen,og kaster inn søknader i rekke og rad på kamper utover våren. :P

Link to comment
Share on other sites

:D Ok,jeg venter med hele flybillett bestillingen,og kaster inn søknader i rekke og rad på kamper utover våren. :P

 

Det høres ut som en god plan. Sjansen er rimelig stor for å få billetter til kamper med "normal" motstand

Link to comment
Share on other sites

Bare et raskt spørsmål. Kjernen til arsenal-fansen sitter på north-bank? Håper noen kan svare raskt.

Sitter vel mer overalt nå for tiden, pga formen på stadion. (Men hold deg unna Club Level! ;))

 

Den påståtte 'kjernen' sitter dog ved Block 5 og helst Block 6, som er i hjørnet North Bank/West Stand og motsatt av bortesupporterne. Dette er REDaction-hjørnet, en supportergruppe som ofte lager liv, men som enkelte ganger ikke lager et eneste lite pip - samtidig som andre seksjoner på stadion synger for full hals...

Link to comment
Share on other sites

Sitter vel mer overalt nå for tiden, pga formen på stadion. (Men hold deg unna Club Level! ;))

 

Den påståtte 'kjernen' sitter dog ved Block 5 og helst Block 6, som er i hjørnet North Bank/West Stand og motsatt av bortesupporterne. Dette er REDaction-hjørnet, en supportergruppe som ofte lager liv, men som enkelte ganger ikke lager et eneste lite pip - samtidig som andre seksjoner på stadion synger for full hals...

 

Takk for raskt svar, prøvde meg på å bestille billetter med red membership til west ham kampen, uten godt hell. Alle lower tier billettene var jo borte før kl 11 når bestillingen åpnet. Er det noen som har erfaringer med bestilling av red membership billetter her. For det første, blir det lagt ut billetter etterhvert, og hvordan er mulighetene til å få tak i lower tier biletter til "mindre" kamper.

Link to comment
Share on other sites

Takk for raskt svar, prøvde meg på å bestille billetter med red membership til west ham kampen, uten godt hell. Alle lower tier billettene var jo borte før kl 11 når bestillingen åpnet. Er det noen som har erfaringer med bestilling av red membership billetter her. For det første, blir det lagt ut billetter etterhvert, og hvordan er mulighetene til å få tak i lower tier biletter til "mindre" kamper.

 

Red Members billettene blir lagt ut 1 måned før kampen, og er de som er solgt absolutt først da disse er rimeligere.

Har fått Lower Tier èn gang, og det var til en FA-cup kamp mot Plymouth Argyle en iskald januarettermiddag for to sesonger siden..

Link to comment
Share on other sites

Dette er REDaction-hjørnet, en supportergruppe som ofte lager liv, men som enkelte ganger ikke lager et eneste lite pip - samtidig som andre seksjoner på stadion synger for full hals...

 

RED action gjengen er i utgangspunktet en latterlig supportergruppering. De synger kun sanger dersom det er de selv som starter sangene. Dersom syngingen starter fra andre steder på stadion, nekter de å delta. Han som forvalter sesongkortet mitt, har sin plass i svingen North Bank/East Stand. Han har fortalt meg at denne gruppen med supportere ikke står veldig høyt i kurs hos andre hardcore supportere

Link to comment
Share on other sites

RED action gjengen er i utgangspunktet en latterlig supportergruppering. De synger kun sanger dersom det er de selv som starter sangene. Dersom syngingen starter fra andre steder på stadion, nekter de å delta. Han som forvalter sesongkortet mitt, har sin plass i svingen North Bank/East Stand. Han har fortalt meg at denne gruppen med supportere ikke står veldig høyt i kurs hos andre hardcore supportere

 

Trist at det er sånn, ikke rart at stemningen stort sett er fryktelig dårlig på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Jeg og en kompis har bestilt billetter til Arsenal - Birmingham den 16. okt, og vi skal ligge på Thistle Euston Hotel. Er det noen som har erfaringer rundt dette hotellet, eller området rundt Euston?

 

Personlig har jeg aldri holdt til så langt nord i byen før, så det kan bli en utfordring. Noen som vet hvor langt det er å gå fra Euston til Arsenal?

 

Vi benyttet Thistle Euston til en fellestur for et par sesonger siden, og vi syntes ikke det var egnet til et slikt formål. Dette på grunn av at området er relativt "dødt" (få butikker, puber, etc) og at det har litt kronglete t-baneaksess. I tillegg var det gjerne kø for å få plass i frokostsalen, noe som ikke er bra for et hotell i en slik prisklasse.

 

Men, hvilke krav vi setter til et fellestur-hotell kan være andre enn det dere vektlegger, og vi kan også ha vært litt uheldige med tidspunktet vi var der. Hotellet vi benytter på fellesturer er så langt mulig Hilton Islington i Upper Street. Det ligger i et område med flere puber og butikker hvor man får kjøpt det viktigste, og det går buss rett opp til Arsenal. Kan derfor anbefale dette hotellet, samt Jurys Inn Islington. Ulempen er at det kan bli litt dyrt hvis man ikke bestiller tidlig.

 

Fra Islington mener jeg man bruker 30-40 min å gå til Arsenal, og da går det kanskje en liten time til Euston. Men man kan sikkert bruke både kortere og betydelig lengre tid...;-) Anbefaler uansett travelcard på buss og t-bane; et must i London.

 

Fordelen med både Euston og Islington er at de ligger mellom sentrum og Arsenal. Jeg skal forøvrig også over mot Birmingham, og vil da bo i Islington.

Link to comment
Share on other sites

RED action gjengen er i utgangspunktet en latterlig supportergruppering. De synger kun sanger dersom det er de selv som starter sangene. Dersom syngingen starter fra andre steder på stadion, nekter de å delta. Han som forvalter sesongkortet mitt, har sin plass i svingen North Bank/East Stand. Han har fortalt meg at denne gruppen med supportere ikke står veldig høyt i kurs hos andre hardcore supportere

 

Veit du noe om hvor det er noen bra grupperinger som sitter da? Har lyst til å havne ved siden av noe annet en velkjente sofasupportere som bruker en hel kamp på å sitte.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Jeg er ny her og har vært supporter siden 1995 og har vært og sitt Arsenal 3 ganger og skal ned i gjenn og se Arsenal - Blackburn og lurer litt på hva red membership er? jeg har ikke vært en aktiv supporter på forum osv så har liten peiling på akuratt sånne ting:=).

Jeg lurer også på hva mer jeg kan oppleve(har vært på the gunner pub)resturate på stadioen er det noe?:=)

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...