Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Ingen som skal på Arsenal-Sunderland i Mars, da?! :(

 

EDIT: Men rent økonomisk sett, hva er rimeligst? Å gunne på med en fellestur gjennom Arsenal Norway eller skaffe seg Billetter på egenhånd og alt det andre som hotell og fly på egenhånd?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som har kontakter i Liverpool, supporterklubben, venner, etc? Skal kjøpe bursdagsgave til en kompis. Og tenkte å gi han en billett til en liverpool-kamp. Om noen kanskje kunne hjulpet meg med det, hadde det blitt satt stor pris på.

Link to comment
Share on other sites

Har etter mye om og men endelig ordnet meg billetter til Arsenal-Tottenham. Da dette blir min jomfrutur over til balløya, er jeg mer enn interessert i "what to do`s" puber som gjelder før og etter kamp etc. Er vårt elskede Highbury verdt et besøk???

Hotell har vi egentlig ikke bestilt enda, men fruen ville helst bo nær shoppingeldoradoet i sentrum (forstå det den som vil ;)) Ettersom hun er greiest å ha med å gjøre når hun får det som hun vil, ser jeg ingen problemer med å tube nordover til vårt mekka.

Foreløpig ser jeg at kampdato er 20 nov kl. 12.45, når begynner pubene å fylles av medgoonere?

Gleder meg som en unge og håper å få treffe noen av dere på puben for diskusjoner før kampen og for å feire "scumifiseringa" av motstanderen ;)

Link to comment
Share on other sites

Har en billett på mitt Red Member kort plutselig til overs til Arsenal-WBA. West Stand, 133 Upper, rad 16.

 

Billetten kan hentes i sentrum av Oslo, evt postes hvis det er ønskelig. Må leveres tilbake til meg etter turen ;)

 

Pris: 500,-

 

Send gjerne en PM hvis du er interessert.

 

 

Edit: Solgt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei

ja nytt av året så vil det til noen kamper kunne kjøpes opp til fire billetter på et red membercard. Men det vil selvsagt være til de minst interesante kampene. Først ute nå vil være kampen mot Shaktar i CL.

På Arsenal sin hjemmeside om billetter finner du alle kamper de selger billetter til og der er det bare å gå inn på kamp for kamp så finner du ut hvilke kamper de har såkalt "Friends and Family Service"

 

Husk at når dere bestiller dette blir det skrevet ut papirbilletter som blir sendt i posten og det tar minst en uke fra de sendes til de kommer til deg i Norge så være ute i god tid.

Link to comment
Share on other sites

Fant ingen egen tråd angående billetter til bortekamper, så poster i denne.

Har tenkt meg til Manchester med en kompis gjeng (som selvfølgelig alle unntatt en er ManU supportere) for å se kampen mellom ManU og Arsenal på Trafford 11.desember. Jeg vil gjerne ha tak i billetter til bortetribunen, og er usikker på hvordan jeg skal få ta i da jeg kun har vært på hjemmekamper tidligere.

Noen som har erfaringer, forslag og tips til hva som er enkelste måte å få tak i billetter?

Link to comment
Share on other sites

Fant ingen egen tråd angående billetter til bortekamper, så poster i denne.

Har tenkt meg til Manchester med en kompis gjeng (som selvfølgelig alle unntatt en er ManU supportere) for å se kampen mellom ManU og Arsenal på Trafford 11.desember. Jeg vil gjerne ha tak i billetter til bortetribunen, og er usikker på hvordan jeg skal få ta i da jeg kun har vært på hjemmekamper tidligere.

Noen som har erfaringer, forslag og tips til hva som er enkelste måte å få tak i billetter?

 

Du får muligheten til å kunne kjøpe bortebilletter hvis du er red member. Men på bortekamper går det på lojalitetspoeng. For hver kamp du kjøper billett til, får du tildelt poeng. United borte er en populær kamp, så her må man nok ha en del poeng for å kunne få muligheten til å kjøpe billetter.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om nettsider som selger kun kampbiletter? :blink:

Fly til 500 og billig hotell er i boks til CL kampen mot Shaktar, mangler bare kampbilett!

Jeg kjøpte billetter av Ole i DinLondonGuide 4 ganger forrige sesong. Har allerede kjøpt billetter av han til Ars-tott denne sesongen.

 

se www.dlg.no

 

Eventuelt kan du vente 3 dager til det blir billetter tilgjengelig for red members. har et red member kort du kan låne, hvis du ikke besitter et selv.

Link to comment
Share on other sites

Har allerede kjøpt billetter av han til Ars-tott denne sesongen.

 

Skal du på Arsenal vs Spudz i november imers? Jeg skal også over på den kampen. Første kampen hvor jeg benytter sesongkortet mitt selv :)

Link to comment
Share on other sites

Skal du på Arsenal vs Spudz i november imers? Jeg skal også over på den kampen. Første kampen hvor jeg benytter sesongkortet mitt selv :)

Jepp. Drar med en Manu kompis. Men han toger opp til Manchester på kampdag for å se Manu-Wigan. Så jeg stikker nok på en pub før kampen i N5 området. Hvor tenker folket her å møtes hen før kamp? Hadde vært moro å treffe andre nordmenn før kampen. :P

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Drar med en Manu kompis. Men han toger opp til Manchester på kampdag for å se Manu-Wigan. Så jeg stikker nok på en pub før kampen i N5 området. Hvor tenker folket her å møtes hen før kamp? Hadde vært moro å treffe andre nordmenn før kampen. :)

 

Jeg blir iallefall å finne på supporterpuben. Må uansett innom dit for å hente sesongkortet mitt. I og med at det er tidligkamp, så er det ikke lange tiden man får på pub før kamp, så jeg gidder ikke å stresse med å fly på flere puber før kampen. Jeg må også innom en snartur på samme pub for å levere fra meg sesongkortet igjen, men etter det, ser jeg ikke bort fra at det blir å ta turen innom noen av de andre pubene :P Blir jo tross alt noen timer med pub etter kampslutt ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte billetter av Ole i DinLondonGuide 4 ganger forrige sesong. Har allerede kjøpt billetter av han til Ars-tott denne sesongen.

 

se www.dlg.no

 

Eventuelt kan du vente 3 dager til det blir billetter tilgjengelig for red members. har et red member kort du kan låne, hvis du ikke besitter et selv.

 

Ok, takk for tips! Reiser med en annen, har allerede fått tilbud om 2 biletter men de er ikke sammen og det er ikke så ønskelig..

Får ta kontakt med DLG

Link to comment
Share on other sites

hallo ! Jeg og 3 venner hadde etter planen tenkt å reise til London i romjulen å se chelsea hjemme og wigan borte. Vi har fiksa wigan, men chelsea ser vanskelig ut. Hadde vert helt fantastisk å fått klart å ordne dette men. Så derfor skal vi gjøre alt for å ordne biletter, så derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe oss ? Med fks plasser å søke eller kontakter, eller kan det være mulig gjennom gunners.no ? :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...