Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

I en diskusjon for rundt 2 måneder siden ble vi enige her på forumet i at systemet rundt lojalitetspoeng kun er gjeldende på storkampene (definert som Tottenham, Lpool, Chelsea og Manu). ALTSÅ IKKE MANCHESTER CITY!

Likevel får jeg mail fra O.K. Holter om at det kun er de som har lojalitetspoeng som er med i trekningen om billettene! Dette er klart regelbrudd, og en utrolig idiotisk og egoistisk handling!

Jeg forstår at man har et lojalitetssystem når det gjelder Chelsea, Manu, Lpool og Tottenham, men man kan ikke bare ommøblere reglene og redefinere hvilke lag lojalitetssystemet skal gjelde for!

Jeg har aldri fått sett Arsenal, og nå, takket være Holter og co, får jeg ikke sjansen nå heller! Takk skal dere ha :angry:

Jeg hadde håpet at gunners supporterklubben var demokratisk og rettferdig, men dette har vist det motsatte!

 

Har veldig lyst til å sende svarmail til Holter & co. Noe slikt som dette: "Dette såkalte lojalitetssystemet deres, er helt latterlig. Det eneste dere oppnår er at yngre supportere som aldri har fått vært på Emirates/Highbury aldri får sjansen fordi at de ikke har lojalitetspoeng. Men kanskje dere driter i å "spre det glade budskap" så lenge dere selv får melke kua? Det finnes ingen rettferdighet i systemet! Jeg trodde Arsenal og ArsenalNorway var demokratisk og for alle, men den gang ei".

 

Et helt på trynet innlegg, og et kraftig personangep på den personen som har hjulpet flest personer i hele Skandinavia med billetter til Arsenal kamper. Ole Kristian Holter har i OVER 20 ÅR jobbet frivillig for at andre Arsenal supportere skal få oppleve gleden med å følge Arsenal. Et utrolig provoserende og tåpelig angrep på Ole Kristian, Ravenghost!!! :angry: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det IKKE er slik reglene er nå, så beklager jeg at jeg har tatt andres ord for god fisk og at du har fått lide av det.

 

Jeg har fulgt denne diskusjonen tett, og kan ikke huske at noen har sagt at reglene er slik at lojalitetssystemet kun gjelder de store kampene. Det er nettopp det som har vært essensen i diskusjonen, at man er uenig i at det er ett lojalitetssystem som gjelder for alle kamper.

 

Men det har tidligere i tråden kommet forslag om at det burde gjelde kun de fire store kampene. Så det spørs om du kanskje har misforstått det som har blitt skrevet

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fulgt denne diskusjonen tett, og kan ikke huske at noen har sagt at reglene er slik at lojalitetssystemet kun gjelder de store kampene. Det er nettopp det som har vært essensen i diskusjonen, at man er uenig i at det er ett lojalitetssystem som gjelder for alle kamper.

 

Men det har tidligere i tråden kommet forslag om at det burde gjelde kun de fire store kampene. Så det spørs om du kanskje har misforstått det som har blitt skrevet

 

 

Uansett så er det vel ikke forumet her som bestemmer hvordan dette skal fungere? Det er vel årsmøtet og/eller styret som setter opp retningslinjer og bestemmer hvordan dette skal gjøres.

Link to comment
Share on other sites

Uansett så er det vel ikke forumet her som bestemmer hvordan dette skal fungere? Det er vel årsmøtet og/eller styret som setter opp retningslinjer og bestemmer hvordan dette skal gjøres.

 

Det er det vel ingen som har påstått heller såvidt jeg kan se. Men det har kommet flere gode forslag i denne tråden som burde bli ett tema på årsmøtet

Link to comment
Share on other sites

Det er det vel ingen som har påstått heller såvidt jeg kan se. Men det har kommet flere gode forslag i denne tråden som burde bli ett tema på årsmøtet

 

Tja, jeg tolker utsagnet til Ravenghost i "åpningsinnlegget hans" på denne saken at han har forstått det som om de var blitt enige her på forumet..

 

Sitat: "I en diskusjon for rundt 2 måneder siden ble vi enige her på forumet i at systemet rundt lojalitetspoeng kun er gjeldende på storkampene (definert som Tottenham, Lpool, Chelsea og Manu). ALTSÅ IKKE MANCHESTER CITY! Likevel får jeg mail fra O.K. Holter om at det kun er de som har lojalitetspoeng som er med i trekningen om billettene! Dette er klart regelbrudd, og en utrolig idiotisk og egoistisk handling!"

 

At det kan være gode forslag i tråden det er jeg enig i, men da bør de som er mest engasjert i det sende et formelt forslag til årsmøtet.

Link to comment
Share on other sites

Tja, jeg tolker utsagnet til Ravenghost i "åpningsinnlegget hans" på denne saken at han har forstått det som om de var blitt enige her på forumet..

 

 

Tolket også det innlegget slik. Og selvsagt er det ikke debattforum som bestemmer kriteriene. Forøvrig så skal styret, spesielt ved Ole Kristian, gis honnør for at så mange faktisk får billetter gjennom Arsenal Norway. Det er det nemlig overhodet ikke noen automatikk i. Ole Kr. har gjort en formiddabel jobb over mange, mange år for å skaffe disse billetter.

Link to comment
Share on other sites

I en diskusjon for rundt 2 måneder siden ble vi enige her på forumet i at systemet rundt lojalitetspoeng kun er gjeldende på storkampene (definert som Tottenham, Lpool, Chelsea og Manu). ALTSÅ IKKE MANCHESTER CITY!

Likevel får jeg mail fra O.K. Holter om at det kun er de som har lojalitetspoeng som er med i trekningen om billettene! Dette er klart regelbrudd, og en utrolig idiotisk og egoistisk handling!

Jeg forstår at man har et lojalitetssystem når det gjelder Chelsea, Manu, Lpool og Tottenham, men man kan ikke bare ommøblere reglene og redefinere hvilke lag lojalitetssystemet skal gjelde for!

Jeg har aldri fått sett Arsenal, og nå, takket være Holter og co, får jeg ikke sjansen nå heller! Takk skal dere ha :angry:

Jeg hadde håpet at gunners supporterklubben var demokratisk og rettferdig, men dette har vist det motsatte!

 

Har veldig lyst til å sende svarmail til Holter & co. Noe slikt som dette: "Dette såkalte lojalitetssystemet deres, er helt latterlig. Det eneste dere oppnår er at yngre supportere som aldri har fått vært på Emirates/Highbury aldri får sjansen fordi at de ikke har lojalitetspoeng. Men kanskje dere driter i å "spre det glade budskap" så lenge dere selv får melke kua? Det finnes ingen rettferdighet i systemet! Jeg trodde Arsenal og ArsenalNorway var demokratisk og for alle, men den gang ei".

 

Dette opplever jeg som veldig urettferdig aggresjon mot en person som har GITT deler av livet sitt for Arsenals norske supportere. Skjerp språkbruken.

 

Dessuten er dine insinuasjoner om at "noen" får lettere tilgang på billetter enn andre, helt på trynet.

 

Ikke ta deg nær av dette Ole, det er garantert en svært liten brøkdel av medlemmene som mener dette.

Takk for alle billetter du/dere har skaffet meg gjennom årene.

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Jeg ønsker ikke å delta i denne diskusjonen her da min personlige mening ikke har noe å si i denne sammenheng.

 

Men jeg kan gjerne prøve å forklare litt hvorfor vi denne sesongen gjør som vi gjør.

Jeg utfomet de reglene vi har i dag og det ble vedtatt på styremøtet feb 2009 at de skulle utprøves og så legges frem på årsmøtet nå til høsten etter å ha vært utprøvd i en sesong.

 

Grunnlaget for å endre reglene er at vi måtte få opp antall brukere i starten av sesongen for da ville vi få flere billetter av Arsenal mot slutten av sesongen og til de store oppgjørene.

 

Så langt er det kun WH og City utenom de fire store hvor vi ikke har kunne dekket opp all etterspørsel. Men til WH fikk vi en ny tildeling på 40 billetter ene og alene på vår Goodwill hos Arsenal. Dessverre kom denne tildelingen for sent for noen men for de flete som da sto på venteliste ble fortvilelse snudd til glede.

 

At noen føler seg urettferdig behandlet skjønner jeg godt men en ting klarer heller ikke jeg, og det er å trylle.

 

Til slutt litt om hvordan medlemmene selv kan være med å påvirke regelverket.

 

Årsmøtet er Arsenal Norway høyeste organ. Det som blir bestemt der skal styre og klubbens medlemmer forøvrig forholde seg til og de vedtak som blir fattet på årsmøtet er endelig minst frem til neste årsmøte hvor forandringen kan gjøres.

 

At man bor i Bergen, i Tromsø, på Moelv og langt f.. unna Oslo en ingen unnskyldning og da mener jeg ingen unnskylding for ikke å komme med forslag. Alle har en mail eller et brev ark, bruk det.

 

Innkallingen til årsmøtet står i TGP 6 og på gunners.no. Der får man beskjed hvor forslag skal sendes og innen hvilken frist.

 

Ergo må man ikke møte opp personlig for å fremme forslag.

 

Til alle kan jeg opplyse om at OK Holter vil selv være til stede på Citykampen og da som "Gold member" med eget sesongkort og dermed ryker påstanden om den egoistiske handling det var og innformere de som søkte om at jeg ikke ville kunne hjelpe alle.

 

Jeg har pr i dag ikke ett lojalitetspoeng og kommer aldri til å få det heller.

Link to comment
Share on other sites

Tja, jeg tolker utsagnet til Ravenghost i "åpningsinnlegget hans" på denne saken at han har forstått det som om de var blitt enige her på forumet..

 

At han har forstått det slik, er ikke det samme som at man i denne diskusjonen har bestemt hvordan billettofrdelingen skal fungere. Jeg har som sagt fulgt denne debatten helt siden den startet, og kan ikke se at det på noe som helst tidspunkt har vært noen som har sagt at sånn skal det være. Det eneste som har vært stadfestet, er hvordan systemet fungerer i dag, og så har det kommet forslag til hvordan folk ønsker at det skal være

Link to comment
Share on other sites

At han har forstått det slik, er ikke det samme som at man i denne diskusjonen har bestemt hvordan billettofrdelingen skal fungere. Jeg har som sagt fulgt denne debatten helt siden den startet, og kan ikke se at det på noe som helst tidspunkt har vært noen som har sagt at sånn skal det være. Det eneste som har vært stadfestet, er hvordan systemet fungerer i dag, og så har det kommet forslag til hvordan folk ønsker at det skal være

 

Vi er helt enige Kim, men jeg bare forklarte hvorfor jeg skrev det jeg skrev, fordi det virket som Ravenghost i sitt første innlegg hadde forstått (eller misforstått) det slik som at forumet hadde bestemt.

Link to comment
Share on other sites

Reglene er i det store og hele greie. Det som bør skje nå er at Ravenghost beklager sin oppførsel overfor Ole Kristian, så legges man saken død. Eventuelt så kommer man med forslag til endringer på kommende årsmøte.

Link to comment
Share on other sites

Reglene er i det store og hele greie. Det som bør skje nå er at Ravenghost beklager sin oppførsel overfor Ole Kristian, så legges man saken død. Eventuelt så kommer man med forslag til endringer på kommende årsmøte.

For det første kom jeg med en unnskyldning.

For det andre kom jeg med et forslag til endring av systemet. Mange her inne mener det ikke bør være et "lojalitetssystem" i det hele tatt, mens andre mener det er helt rett slik det er nå. Det må da vel gå an å innføre en løsning basert på kompromiss! (slik jeg har skissert i mitt forrige innlegg).

Link to comment
Share on other sites

For det første kom jeg med en unnskyldning.

For det andre kom jeg med et forslag til endring av systemet. Mange her inne mener det ikke bør være et "lojalitetssystem" i det hele tatt, mens andre mener det er helt rett slik det er nå. Det må da vel gå an å innføre en løsning basert på kompromiss! (slik jeg har skissert i mitt forrige innlegg).

 

Den unskyldningen var tynn. Har du et forslag så send det inn til årsmøtet. Og det er faktisk talt ikke en snever gjeng på et debattforum som bestemmer hvordan billett fordelingen skal foregå. Med ande ord; debater gjerne alternativer, men ikke forvent at en seriøst drevet supporterklubb, som har skaffet sine medlemmer titusenvis billetter opp igjennom årene, nødvendigvis endrer praksis. La henvendelsen/ønsket, kall det hva du vil, i det MINSTE gå gjennom de offisielle kanalene. Enig?

Link to comment
Share on other sites

For at vi skal kunne gjøre en endring må dette komme som forslag til årsmøtet for styret kommer til å legge frem sitt forslag, som kan inneholde forandringer eller ikke, på årsmøtet og dermed vil det etter det kun være på årsmøtet at forandring kan gjøres på gjeldene regelverk.

 

Dette gjør vi da etter å ha utprøvd et system i en sesong for så å evalurere dette intert.

 

Når det gjelder spørmålet om hvor vi har billetter så er samtlige vi får fra Arsenal på block 122, 123 eller 125 som er på Upper Tier over bortefansen.

I tillegg har vi noen sesonghfter som er litt rundt omkring på stadion.

 

Vi har kun to Club Level billetter så de er klart i mindre tall.

Link to comment
Share on other sites

For det første kom jeg med en unnskyldning.

For det andre kom jeg med et forslag til endring av systemet. Mange her inne mener det ikke bør være et "lojalitetssystem" i det hele tatt, mens andre mener det er helt rett slik det er nå. Det må da vel gå an å innføre en løsning basert på kompromiss! (slik jeg har skissert i mitt forrige innlegg).

 

Skaff deg et Red Member medlemskap på www.arsenal.com. Det er ikke så veldig komplisert!!

 

Så får du både billetter og du slipper slike debatter som du har stelt i stand ;)

 

Up the Arsenal!!

Link to comment
Share on other sites

For det første kom jeg med en unnskyldning.

For det andre kom jeg med et forslag til endring av systemet. Mange her inne mener det ikke bør være et "lojalitetssystem" i det hele tatt, mens andre mener det er helt rett slik det er nå. Det må da vel gå an å innføre en løsning basert på kompromiss! (slik jeg har skissert i mitt forrige innlegg).

 

Ja du unnskylde at du hadde misforstått reglene, men det mest graverende i ditt innlegg unnskyldte du ikke:

 

"Men kanskje dere driter i å "spre det glade budskap" så lenge dere selv får melke kua?"

 

Her påstår du at de/den som forvalter billettene, misbrukter sin rolle for egen vinning. Det er faktisk det verste jeg har sett her på forumet og håper jeg aldri leser noe sånt igjen. At det går an!

Link to comment
Share on other sites

Ja du unnskylde at du hadde misforstått reglene, men det mest graverende i ditt innlegg unnskyldte du ikke:

 

"Men kanskje dere driter i å "spre det glade budskap" så lenge dere selv får melke kua?"

 

Her påstår du at de/den som forvalter billettene, misbrukter sin rolle for egen vinning. Det er faktisk det verste jeg har sett her på forumet og håper jeg aldri leser noe sånt igjen. At det går an!

 

Utestengelsesgrunn spør du meg. Slike beskyldninger mot mennesker som har brukt masse tid i mange år på å hjelpe norske goonere er kvalmt.

Link to comment
Share on other sites

Verken beskyldninger eller unnskyldninger hører i utgangspunktet hjemme i denne tråden, og eventuell diskusjon om hvordan billettene skal fordeles tas gjennom de riktige kanalene. Med andre ord, denne diskusjonen legges død nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 4 billetter til Arsenal- Porto om noen ønsker dem!

 

Hvorfor så jeg ikke her :o

 

Hehe, jaja.. Skal over til herlige london fra 26 mars til 1 april, så forhåpentligvis får jeg med meg en Champions League kamp om jeg er heldig med trekninger..

 

Men det jeg lurte på, var om jeg skulle ta toget til Birmingham for å se Arsenal borte for første gang, siden jeg er i London allikevel..

 

Nå er jo alt av billetter utsolgt.. Men jeg ser at Birmingham selger billetter til denne kampen på General Sale, så det skal være mulig å få tak i billetter, men da må jeg kle meg nøytralt..

 

Er dette uetisk, eller er det greit? ;)

Link to comment
Share on other sites

Var en av de som ikke fikk billetter til Arsenal-Man City.Lurer på om det er noen som kan låne bort ett Red member kort slik at jeg kan prøve meg og få en ekstra billett når det blir lagt ut .Har selv Red member og skal (må) få tak i hvertfall 1 billett til kampen.Send PM

Link to comment
Share on other sites

Vil bare tilføye at når det gjelder lojalitetssystemet, så er det akkurat slik det fungerer hos Arsenal. Dersom det er stor rift om billettene, så er det de som har vært mest "lojale", og gått på flest kamper som stiller først i køen.

 

Jeg mener dette er en refferdig løsning, og det er samme løsning som 100% av lagene i Premier League har.

Link to comment
Share on other sites

Vil bare tilføye at når det gjelder lojalitetssystemet, så er det akkurat slik det fungerer hos Arsenal. Dersom det er stor rift om billettene, så er det de som har vært mest "lojale", og gått på flest kamper som stiller først i køen.

 

Jeg mener dette er en refferdig løsning, og det er samme løsning som 100% av lagene i Premier League har.

 

Jeg støtter den ordningen der. Men vil også tilføye at de fleste kunne nok tenkt seg å gått på mange flere kamper, men ikke alle har muligheten til det.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...