Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Kjøp redlevel membership. IMO er dette de beste 30£ jeg har brukt på lang tid. Jeg har kunnet kjøpe billetter til samtlige kamper i år med mitt medlemskort. Det er billigere og tryggere.

 

Agree.. Utrolig bra opplegg, men til toppkampene er det naturligvis stor kamp, så da er det bingo.

 

Vurderer å ordne meg 2 billetter på block 117 på langsida til Hull hjemme..

 

Lurere valg enn å vente, og satse på at det blir ticket exchange?? Stor sannsynlighet for at det blir det tru??

Link to comment
Share on other sites

Hvordan blir man medlem av Red Membership? Finner ikke noen link på arsenal.com..

Noen som vet om det er mulig å få biletter til Villa kampen 27 desember med Red Membership og evt. hvor mange biletter det er mulig å få tak i per medlemskap?

 

1 billett per medlemsskap. Det går nok greit å få tak i billetter til den via red membership ;)

 

https://www.eticketing.co.uk/arsenal/default.aspx Trykk Join ''The Arsenal'' nede på siden B)

Link to comment
Share on other sites

Nå har AN fått tre singelbilletter ledige til den kampen: http://www.gunners.no/content/article.aspx?id=13&p=1

 

Skal selv reise over til balløya på en dagstur for å se Arsenal-Villa

 

Når jeg nå hørte ordet dagstur i forbindelse med Arsenal-Villa ble jeg fryktelig fristet. Viste ikke før nå at den er flyttert til tidligkamp på søndag. Det må jeg si frister :D

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Var etter at kampen ble flyttet til det tidspunktet at jeg søkte om billett til kampen via AN og bestilte flytur. Flyr med SAS Tur-retur. Flyr så jeg er framme ca 09:25 engelsk tid og flyr hjem igjen 19:25. Flyr selvfølgelig uten bagasje og sparer mye tid på flyplassen. Har regnet ut at flyet kan være forsinket maks 1-2 timer og likevel rekke kampen. Har også greit med tid etter kampslutt for å rekke flyet hjem igjen :)

Link to comment
Share on other sites

1 billett per medlemsskap. Det går nok greit å få tak i billetter til den via red membership :)

 

https://www.eticketing.co.uk/arsenal/default.aspx Trykk Join ''The Arsenal'' nede på siden :P

 

Noen som trenger billett til Arsenal-Hull 19.Desember???

 

Jeg har et sesongkort på Club Level som er ledig, selges til normal pris..

Block 77

Pris 1000NOK

 

Send mail: halvorsen_jr@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

tenkte meg over på Arsenal liverpool i februar. noen som veit om det er lett og få tak i billett til en slik kamp gjennom red member? eller blir det kjappt utsolgt på silver member siden det er en stor kamp? trenger kun 1 billett ettersom di andre eg skal vere med er pool fans :P

Link to comment
Share on other sites

tenkte meg over på Arsenal liverpool i februar. noen som veit om det er lett og få tak i billett til en slik kamp gjennom red member? eller blir det kjappt utsolgt på silver member siden det er en stor kamp? trenger kun 1 billett ettersom di andre eg skal vere med er pool fans :P

 

 

Det blir ikke like lett som det har vært til flere av kampene i høst. Siden dette er en midtukekamp vil det nok ikke være helt umulig. Greier du ikke få billett dagen de legges ut til red member så vil muligheten ligge i ticket exchange. Sjøl skaffet jeg meg billett til Tottenham kampen på den måten samt United kampen i fjor.

Link to comment
Share on other sites

tenkte meg over på Arsenal liverpool i februar. noen som veit om det er lett og få tak i billett til en slik kamp gjennom red member? eller blir det kjappt utsolgt på silver member siden det er en stor kamp? trenger kun 1 billett ettersom di andre eg skal vere med er pool fans :P

 

Følg med på når billettene legges ut, og vær klar DA. Skulle det gå til Red Member på slike kamper er det veldig få som er igjen - skulle du finne èn, kjøp den uansett hvor på stadion det er - som vi alle vet ser man kanonbra uansett hvor man sitter/står! Selv har jeg 8 siste kamper, og har billett til Stoke også - så jeg har vært rundt om kring på banen. Best plass hadde jeg mot Liverpool i CC, 3 billetter fra General Sale til 20 pund stykket :D

 

Her står det når billettene går på salg til hvilke medlemmer. http://www.arsenal.com/membership/buy-tickets

Link to comment
Share on other sites

okey.. takk for kjapt og bra svar.. men et par spørsmål: hva er ticket exchange? hvordan fungerer det ?

Og er det muligt for meg og gå rett på silver member?

 

hva er prisen per år og vere red member?

Vis eg bestiller det idag, hvor raskt går det før eg kan bestille billetter til forsjellige kamper?

Kommer billetten i posten? når?

Link to comment
Share on other sites

okey.. takk for kjapt og bra svar.. men et par spørsmål: hva er ticket exchange? hvordan fungerer det ?

Og er det muligt for meg og gå rett på silver member?

 

hva er prisen per år og vere red member?

Vis eg bestiller det idag, hvor raskt går det før eg kan bestille billetter til forsjellige kamper?

Kommer billetten i posten? når?

det koster ca 300 kr i året å være red member,hvis du ordner deg et medlemskap,så kan du bestille billett med engang,du får et medlems nr på mail,da kan du bestille til kampene som er lagt ut for red member,du vil få et kort i posten i løpet av en uke,dette er billetten din din til kamper du bestiller,du får mail om hvor du har bestilt plass på stadion,det må du printe ut og ha med deg ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei. Har 1 billett til Burnley B 16.12 og 1 billett til Hull H 19.12 til overs som eg ikkje får nytta pga han som er skulle reise måtte trekke seg i siste liten.

 

Burnley B

Borteseksjon David Fishwick Stand

 

Hull H

Block 22 Nedre

Rad 16

 

Så kontakt meg vist noen er interissert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk billetter i dag :(

 

Kult :) Jeg og kunne fått idag, men har lyst på ''kongebilletter'' på langsida.. Ser jo bra uansett hvor man sitter der, og har sittet litt forskjellig steder, men lyst på midt på langsida ca nå :)

 

Ser ut til at det lite billetter igjen nå så bør ordne seg.

 

Hvilken pub har du tenkt deg på før kamp? :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...