Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Nå er Alkmaarkampen lagt ut for Member-sale, dvs hvert medlem kan kjøpe opp til 10 billetter på sitt medlemskap. Noen som vet om man får papirbilletter da, eller hvordan det fungerer i forhold til kortene?

 

Har lurt litt på det jeg også. Kan ikke skjønne annet enn at man får papirbillettene tilsendt. Det er vel også praksisen hvis man kjøper bortebilletter gjennom medlemskapet.

Link to comment
Share on other sites

Bor for tiden i London, og har planer om å stikke oppom Emirates i morgen, er det noen som har en billett ekstra, noen som vet om noen jeg kan kontakte etc? Cash face value + pints ;) ønsker ikke å bidra til svartebørssalg til grisepriser!

 

Fikk billetter til Olympiakos, Blackburn, Liverpool og AZ, men ikke til Birmingham... Har dessverre ikke Red Membership enda, noe jeg lurer sterkt på hvorfor ikke! :huh:

 

send meg gjerne en DM om noen skulle ha tips (eller er hypp på å ta en pint før kampen)

 

Arild

Link to comment
Share on other sites

Da har du eventuelt vært veldig treg vel(?) om du fikk meldingen ''session timed out'' Var 2 ganger jeg hadde tastet inn betalingsinformasjon, for så å bli kastet tilbake i køen igjen...

 

Men gav meg ikke og fikk til slutt 1 billett :huh:

 

btw, når reiser dere til London og hvor lenge skal dere være? Det hadde vært morro å møtt noen norske gooners før kamp og tatt en tur på puben ;) Er obligatorisk det.. ;)

 

 

Fekk til slutt tak i ein billett til via ticketexchange. Men det er faren min og bror hans som skal over. Eg trur dei reiser torsdag og hjem igjen søndag. Så vi får ta det igjen ved en annen anledning og annen kamp.

 

Roger

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen billetter til arsenal - aston villa 27. des til overs?

 

 

Hei

- Jeg har sesongkort paa club level som jeg ikke faar brukt. (1.stk billett)

 

Ta kontakt paa halvorsen_jr@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Blir atten i Mars og har derfor tenkt meg min første tur over til London og se Arsenal - West Ham 20. Mars. Noen som har noen tips eller anbefalinger, skal reise alene men er ute etter å få det ganske billig..

 

Har sett på tipsa i starten av tråden så har sett litt rundt, men tenkte jeg skulle høre om noen hadde noen råtips på billett, pakker, fly osv. og er det vanskelig er det å komme seg fra Gatwick til London?

Link to comment
Share on other sites

Har noen erfaringer med plasser på club level corner block 67, tenkte å bestille på Matchday.no, noen som erfaring med denne siden? Ellers hvis noen har noen anbefalinger eller tips så setter jeg pris på det.

Link to comment
Share on other sites

Har noen erfaringer med plasser på club level corner block 67, tenkte å bestille på Matchday.no, noen som erfaring med denne siden? Ellers hvis noen har noen anbefalinger eller tips så setter jeg pris på det.

 

Det er av og til Club Level billetter (enkle) igjen til kamper hos klubben. Selv spurte jeg ca halvannen time før kampstart mot Spurs da hadde de enkeltbilletter til 143 pund, og hadde solgt noen til 103 tidligere på dagen, kan hende du kan spare noen kroner på å høre med de direkte?

Link to comment
Share on other sites

Har noen erfaringer med plasser på club level corner block 67, tenkte å bestille på Matchday.no, noen som erfaring med denne siden? Ellers hvis noen har noen anbefalinger eller tips så setter jeg pris på det.

 

Hei, har brukt matchday.no flere ganger.

Bra på pris? nei

Bra på service? tja

Men det funker.

 

Plassene pleier å være ok. Jeg har sittet slik at jeg ser ut på ca 5 meter streken.

Og det er meget romslig plass til beina.

 

På champions league kamper har jeg klart å prute prisen ned ganske drastisk.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hei, har brukt matchday.no flere ganger.

Bra på pris? nei

Bra på service? tja

Men det funker.

 

Plassene pleier å være ok. Jeg har sittet slik at jeg ser ut på ca 5 meter streken.

Og det er meget romslig plass til beina.

 

På champions league kamper har jeg klart å prute prisen ned ganske drastisk.

 

BE

Takk for tipsa;), men har du noen anbefalinger om hvor jeg kan bestille pakkeløsninger. Matchday er ganske dyrt og så følger det med som stor buffet med drikke før kampen samt ”forfriskninger” i pausen. Jeg er ute etter å se kampen å føle stemninga, ikke fly rundt og spise bufeemat, vist du skjønner hva jeg mener.

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipsa;), men har du noen anbefalinger om hvor jeg kan bestille pakkeløsninger. Matchday er ganske dyrt og så følger det med som stor buffet med drikke før kampen samt ”forfriskninger” i pausen. Jeg er ute etter å se kampen å føle stemninga, ikke fly rundt og spise bufeemat, vist du skjønner hva jeg mener.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg kan nok ikke hjelpe deg.

 

de siste 3-4 gangene har jeg bestilt direkte fra Arsenal.com (altså ikke pakkeløsning). I veldig mange kamper er det mulig å få billett gjennom nettsidene.

 

av andre som tilbyr pakkeløsninger så har jeg ikke prøvd noe annet. Jeg har holdt meg til matchday.no fordi de har bevist for meg at de leverer. Da får det heller være at det koster noen 100 lapper ekstra.

 

Men jeg anbefaler deg å skaffe egne flybilletter i allefall, og evt, bestille så få hotelldøgn som mulig gjennom matchday og ordne resten av nettene selv.

 

(og bufeen er faktisk ganske god)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner hva du mener, men jeg kan nok ikke hjelpe deg.

 

de siste 3-4 gangene har jeg bestilt direkte fra Arsenal.com (altså ikke pakkeløsning). I veldig mange kamper er det mulig å få billett gjennom nettsidene.

 

av andre som tilbyr pakkeløsninger så har jeg ikke prøvd noe annet. Jeg har holdt meg til matchday.no fordi de har bevist for meg at de leverer. Da får det heller være at det koster noen 100 lapper ekstra.

 

Men jeg anbefaler deg å skaffe egne flybilletter i allefall, og evt, bestille så få hotelldøgn som mulig gjennom matchday og ordne resten av nettene selv.

 

(og bufeen er faktisk ganske god)

Ok, men det viktigste er at man kan stole på dem, så det blir nok Matchday. Takk for tipsa, greit å vite at jeg iallefall ikke ender opp med skjegget i postkasta etter tull med billeten. Det er det viktigste.

Link to comment
Share on other sites

Ok, men det viktigste er at man kan stole på dem, så det blir nok Matchday. Takk for tipsa, greit å vite at jeg iallefall ikke ender opp med skjegget i postkasta etter tull med billeten. Det er det viktigste.

 

Bare for å presisere Dagi. Jeg har aldri hatt problemer med dem, men jeg går ikke god for at du ikke får problemer, altså ikke skyld på meg dersom det går galt.

 

god tur

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Jeg lurer på om det er noe form for ''loyalty points'' på hjemmekamper for medlemmer med red membership kort? Eller om det er bingo hver gang det er billettsalg? Regner egentlig med det siste, men bare tenkte å spørre ;)

 

BINGO! :)

Link to comment
Share on other sites

Bare for å presisere Dagi. Jeg har aldri hatt problemer med dem, men jeg går ikke god for at du ikke får problemer, altså ikke skyld på meg dersom det går galt.

 

god tur

 

BE

Slapp av, det har jeg aldri sagt og aldri ment, men er alltid greit å høre fra andre at det har fungert for dem:)

Jo takk, jeg gleder meg:)

Link to comment
Share on other sites

Har noen erfaringer med plasser på club level corner block 67, tenkte å bestille på Matchday.no, noen som erfaring med denne siden? Ellers hvis noen har noen anbefalinger eller tips så setter jeg pris på det.

 

Matchday er heilt greitt, fint hotell og greie plasser på tribuna. Her er ein

fra club level plasser hjå Matchday.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...