Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Å fly med ryanair og ordne billetter og hotel sjøl er ikke noe problem å få til 2-3000 kr om man ordner sjøl. Skjønner selvfølgelig at reiseselskapet skal ha no fortjeneste for å ordne dette. Men 6500 kr for en fellestur er SVINDYRT!! Kan ikke kalles en god deal hvertfall for medlemmene.

 

Da foreslår jeg at du organiserer det hele. Som sagt i andre sammenhenger, denne supporterklubben drives på frivillig basis.

 

 

Ja selvfølgelig gjør jeg det.. Medlemsturene er svindyre, END DISCUSSION. Er egentlig ikke verre enn å booke seg inn på samme hotell og dra på samme kamp så møter man norske gooners.

 

Ja, supporterklubben drives på frivillig basis og jeg er full av beundring for de som gjør denne jobben bare så det er sagt. Utrolig god jobb de gjør!!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja selvfølgelig gjør jeg det.. Medlemsturene er svindyre, END DISCUSSION. Er egentlig ikke verre enn å booke seg inn på samme hotell og dra på samme kamp så møter man norske gooners.

 

Ja, supporterklubben drives på frivillig basis og jeg er full av beundring for de som gjør denne jobben bare så det er sagt. Utrolig god jobb de gjør!!

 

Takk for debatten, lykke til med booking arbeidet.

Link to comment
Share on other sites

Medlemsturene er svindyre, END DISCUSSION.

 

Jo medlemsturene er dyre, om en kanskje ikke svindyre, skjønt dette avhenger av den enkeltes økonomi. Og ja, som ENKELTPERSON kan man relativt lett fikse et opplegg der man slipper billigere unna. Men det virker ikke som om du evner å gå noe særlig inne i HVORFOR gruppereiser, som felles klubbturer, nødvendigvis må koste noe mer. Og selv om du kan få til NESTEN det samme når du ordner alt alene, det at andre ordner med reise, hotell, spesialomvisninger på stadion etc, er ikke dette verdt noe ekstra? Man kan naturligvis gå inn i en detaljdiskusjon om det er marginer å spare inn her og der, men dette bør vel gjøres på en noe mer konstruktiv måte enn å bare utbasunere at klubbturene er svindyre? Hva med å skaffe seg litt mer kunnskaper om bakgrunnen for dette først? :)

Link to comment
Share on other sites

Søk Arsenal-(også laget de skal spille mot) ticket på google.com.. da kommer det opp mye sider. Men 1st4footballtickets skal være bra!

 

Hvilken kamp gjelder dette?

 

Gjelder Arsenal-Blackburn. Har søkt mye rundt, men virker som om 1st4footballtickets har de billigste. Virker også som de er troverdige ettersom andre har brukt dem!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja selvfølgelig gjør jeg det.. Medlemsturene er svindyre, END DISCUSSION. Er egentlig ikke verre enn å booke seg inn på samme hotell og dra på samme kamp så møter man norske gooners.

 

Ja, supporterklubben drives på frivillig basis og jeg er full av beundring for de som gjør denne jobben bare så det er sagt. Utrolig god jobb de gjør!!

 

Takk for debatten, lykke til med booking arbeidet.

 

Hehe takk i lige måde.. Er jo 0 stress da. Alt ordnes iløpet av 10 min så... LYkke til på de billige fellesturene ;)

 

Søk Arsenal-(også laget de skal spille mot) ticket på google.com.. da kommer det opp mye sider. Men 1st4footballtickets skal være bra!

 

Hvilken kamp gjelder dette?

 

Gjelder Arsenal-Blackburn. Har søkt mye rundt, men virker som om 1st4footballtickets har de billigste. Virker også som de er troverdige ettersom andre har brukt dem!

 

 

Ok. Burde ordne deg red membership, da ere lett å ordne billett til slike kamper :blink:

 

KUnne sikkert lånt et par red membership av meg om du ikke skal ha flere billett enn 2.

Link to comment
Share on other sites

Tenker meg over for å se kamp nå snart, men som mange ganske usikker på hvilke plasser som er bra. Vært over en gang, da satt jeg på område 121. Sikten var god, men stemninga var ikke av den beste. Så hvor er det det er best stemning på en vanlig ligakamp?

 

Noen som har sotti på lower? Er det greit å få overblikk, eller er det bedre å bare sitte oppe?

Link to comment
Share on other sites

Mange sider som begynner å bli utsolgte... På 1st4footballtickets kommer det feilmelding hver gang jeg skal betale..

 

Men fant rimelige billeter på Sportsevents365. Noen som vet om dette er en seriøs side?

 

Eller om noen har andre alternativer? :-)

Prøvd http://www.fotballbilletter.no ?

 

 

Har kjøpt billetter av dem til kampene mot tott og Chelsea

Link to comment
Share on other sites

Mange sider som begynner å bli utsolgte... På 1st4footballtickets kommer det feilmelding hver gang jeg skal betale..

 

Men fant rimelige billeter på Sportsevents365. Noen som vet om dette er en seriøs side?

 

Eller om noen har andre alternativer? :-)

Prøvd http://www.fotballbilletter.no ?

 

 

Har kjøpt billetter av dem til kampene mot tott og Chelsea

 

Har prøvd den. Kostet 1500, og det ble for dyrt for de andre på turen.. Har sett flere sider med lavere priser, men noen jeg har hørt er useriøse og noen som er utsolgt.

 

Føler det begynner å haste litt, og hadde vært kjedelig med London tur uten Arsenal match..

Link to comment
Share on other sites

Mange sider som begynner å bli utsolgte... På 1st4footballtickets kommer det feilmelding hver gang jeg skal betale..

 

Men fant rimelige billeter på Sportsevents365. Noen som vet om dette er en seriøs side?

 

Eller om noen har andre alternativer? :-)

Prøvd http://www.fotballbilletter.no ?

 

 

Har kjøpt billetter av dem til kampene mot tott og Chelsea

 

Har prøvd den. Kostet 1500, og det ble for dyrt for de andre på turen.. Har sett flere sider med lavere priser, men noen jeg har hørt er useriøse og noen som er utsolgt.

 

Føler det begynner å haste litt, og hadde vært kjedelig med London tur uten Arsenal match..

Hvis problemet er feilmeldingen på 1st4footballtikcets som hindrer deg i få tak i billetter, så har de et tlf-nr du kan ringe og bestille fra:)

Link to comment
Share on other sites

Som mange andre tidligere har sagt: Få dere Red Membership. Det ser ut som denne sesongen vil være enkel å få billetter til. Wigan, Blackburn, Birmingham har alle massevis av billetter til red members. Hvorfor betale flere hundre prosent overpris til haier når dere kan kjøpe selv, få et stilig medlemskort, velge hvor du vil sitte, få en pakke med arsenaleffekter foran hver sesong osv. På storkampene hvor red members vanligvis ikke greier å få billetter til, kan man gjennom medlemskapet kjøpe billetter som sesongkortinnehavere og Club Level holdere ikke skal bruke.

 

Og som andre også sier: Ta gjerne kontakt på PM om du trenger å låne flere kort. Jeg har tilgang til 3 stk medlemskap.

Link to comment
Share on other sites

Som mange andre tidligere har sagt: Få dere Red Membership. Det ser ut som denne sesongen vil være enkel å få billetter til. Wigan, Blackburn, Birmingham har alle massevis av billetter til red members. Hvorfor betale flere hundre prosent overpris til haier når dere kan kjøpe selv, få et stilig medlemskort, velge hvor du vil sitte, få en pakke med arsenaleffekter foran hver sesong osv. På storkampene hvor red members vanligvis ikke greier å få billetter til, kan man gjennom medlemskapet kjøpe billetter som sesongkortinnehavere og Club Level holdere ikke skal bruke.

 

Og som andre også sier: Ta gjerne kontakt på PM om du trenger å låne flere kort. Jeg har tilgang til 3 stk medlemskap.

 

 

Det er godt å høre oyvind. Har selv red membership. 2 stk.. Jeg sier ifra om jeg ønsker låne av deg, så får du si ifra om du evnt vil låne av meg. Det er 0 stress B)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster dette? Har leita meg i hjel på Arsenal.com, men finner det ikke. Rotete side.

 

 

https://eticketing.co.uk/arsenal/default.aspx

 

Red membership mener jeg å huske at koster 30 pund. Verdt hver eneste pence! Man får en veldig fin medlemspakke også så er veldig bra B)

http://www.arsenal.com/membership/membership-explained

Link to comment
Share on other sites

Det er bare en billett pr membership?

 

Ja, og du kan ha maks 2 medlemskap på deg selv. Men man kan selvsagt være kreativ og registrere 2 medlemskap på deg selv, 2 på brorene din, barna dine, kona, tanta di, etc, etc. Men det koster jo selvsagt..

Link to comment
Share on other sites

Som mange andre tidligere har sagt: Få dere Red Membership. Det ser ut som denne sesongen vil være enkel å få billetter til. Wigan, Blackburn, Birmingham har alle massevis av billetter til red members. Hvorfor betale flere hundre prosent overpris til haier når dere kan kjøpe selv, få et stilig medlemskort, velge hvor du vil sitte, få en pakke med arsenaleffekter foran hver sesong osv. På storkampene hvor red members vanligvis ikke greier å få billetter til, kan man gjennom medlemskapet kjøpe billetter som sesongkortinnehavere og Club Level holdere ikke skal bruke.

 

Og som andre også sier: Ta gjerne kontakt på PM om du trenger å låne flere kort. Jeg har tilgang til 3 stk medlemskap.

 

 

Hvordan er det mulig for oss med red member medlemsskap å kjøpe billetter til storkampene? En liten og rask forklaring? Feiende flott og enkelt å kjøpe billetter mot de mindre laga, men topp 6 kampene er ganske vanskelige.. B)

Link to comment
Share on other sites

Som mange andre tidligere har sagt: Få dere Red Membership. Det ser ut som denne sesongen vil være enkel å få billetter til. Wigan, Blackburn, Birmingham har alle massevis av billetter til red members. Hvorfor betale flere hundre prosent overpris til haier når dere kan kjøpe selv, få et stilig medlemskort, velge hvor du vil sitte, få en pakke med arsenaleffekter foran hver sesong osv. På storkampene hvor red members vanligvis ikke greier å få billetter til, kan man gjennom medlemskapet kjøpe billetter som sesongkortinnehavere og Club Level holdere ikke skal bruke.

 

Og som andre også sier: Ta gjerne kontakt på PM om du trenger å låne flere kort. Jeg har tilgang til 3 stk medlemskap.

 

 

Hvordan er det mulig for oss med red member medlemsskap å kjøpe billetter til storkampene? En liten og rask forklaring? Feiende flott og enkelt å kjøpe billetter mot de mindre laga, men topp 6 kampene er ganske vanskelige.. B)

 

 

Er så ''enkelt'' som at man må logge inn med en eneste gang salget starter. Da har man en fair sjans. Det skal jeg prøve på noen kamper i år så får jeg se om jeg lykkes..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...