Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Det er bare en billett pr membership?

 

Ja, og du kan ha maks 2 medlemskap på deg selv. Men man kan selvsagt være kreativ og registrere 2 medlemskap på deg selv, 2 på brorene din, barna dine, kona, tanta di, etc, etc. Men det koster jo selvsagt..

Takker. Får vurdere det da. Se om pengene rekker. Hardt å være student om dagen B)

Link to comment
Share on other sites

noen som erfaringer med fotballbilletter.no ??

har kjøpt 3 billetter til kampen mot Spurs i oktober av de.

2000 per billett, men fikk flybilletter for 250 kr per pers og billig hotell, så blir ikke så dyrt totalt sett.

Har selv kjøpt 2 billetter av dem til samme kamp. var tidlig ute og fikk til 1500,- pr billett, men vi betalte mer for fly og valgte et 4-stjerners hotell. Har også brukt denne siden til kampen mot Chelsea i november. Så disse 2 kampene blir ihvertfall mine "erfaringer" med dem så langt.

 

Noen som forresten vet om det er vanskelig å skaffe bortebilletter via AN til f.eks Portsmouth og Chelsea?

Link to comment
Share on other sites

Umulig å si da.. Kommer helt ann på antall søkere.. Jeg fikk til Everton og United borte. Men antall søkere er jo avgjørende. B) Har søkt til Chelsea away jeg også :) Hadde vært veldig morro! :)

Vurderer Pompey-Arsenal eller Chelsea-Arsenal. Har lyst til å få med meg en bortekamp i år!

Link to comment
Share on other sites

Umulig å si da.. Kommer helt ann på antall søkere.. Jeg fikk til Everton og United borte. Men antall søkere er jo avgjørende. B) Har søkt til Chelsea away jeg også :) Hadde vært veldig morro! :)

Vurderer Pompey-Arsenal eller Chelsea-Arsenal. Har lyst til å få med meg en bortekamp i år!

 

Anbefales. Helt syk stemning. Chelsea-Arsenal er nok sykt å få med seg fra bortesvingen. En god del AC sanger :D

Link to comment
Share on other sites

noen som erfaringer med fotballbilletter.no ??

har kjøpt 3 billetter til kampen mot Spurs i oktober av de.

2000 per billett, men fikk flybilletter for 250 kr per pers og billig hotell, så blir ikke så dyrt totalt sett.

 

:) Har også kjøpt billetter hos dem V-Ole.Fantstisk service både via mail og tlf(hurtig svar).

Vi e 5 pers som drar til helga mot Wigan,noen tips om rask reisemåte?

Tromsø-Gatwick Lør 19 sep.Vi landert Gatwick kl 0910 og skal videre til Royal national hotell i london (russel sqare)

med bag og hente billettene der,dette er vår første tur over og vi glede oss enormt :D Skal så videre til Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Heisann ;)

 

Har tenkt meg å reise til London helgen den 19. desember for å se Arsenal-Hull med 4 kamerater:)

Nå har det seg sånn at vi alle er studenter som vil si dårlig med penger..

Ingen av disse er medlem hverken her i AN eller har red membership.

Jeg kan jo selvfølgelig søke etter billett gjennom AN, men som sagt har ikke de andre mulighet til dette!

Så det jeg lurte på om det var noen snille folk her som har red membership eller noe som hadde hatt mulighet til å hjelpe oss med å skaffe billigere billetter til denne kampen mot et par grunker selvfølgelig!

Evt. andre tips om billigere tur hadde jeg satt veldig stor pris på :-)

 

På forhånd tusen takk :P

Link to comment
Share on other sites

Heisann :)

 

Har tenkt meg å reise til London helgen den 19. desember for å se Arsenal-Hull med 4 kamerater:)

Nå har det seg sånn at vi alle er studenter som vil si dårlig med penger..

Ingen av disse er medlem hverken her i AN eller har red membership.

Jeg kan jo selvfølgelig søke etter billett gjennom AN, men som sagt har ikke de andre mulighet til dette!

Så det jeg lurte på om det var noen snille folk her som har red membership eller noe som hadde hatt mulighet til å hjelpe oss med å skaffe billigere billetter til denne kampen mot et par grunker selvfølgelig!

Evt. andre tips om billigere tur hadde jeg satt veldig stor pris på :-)

 

På forhånd tusen takk B)

 

 

hei Moen. Har 3 red memberships som du kan låne av meg. Kan hjelpe deg å bestille billettene når den tid kommer. min mail: olecvold@hotmail.com.

Link to comment
Share on other sites

Synd billettene til Arsenal-Tottenham ikke blir fordelt før 3.oktober. Regner med å prøve å få billetter med red membership 1.oktober, og om jeg blir trekt ut i tillegg har jeg dobbelt opp. Men da er det vel en smal sak å selge billetten videre til et medlem på forumet her eller noe.

Den billetten kan blandt anna eg vera interessert i å kjøpa i tilfellet;)

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Trudde eg hadde fått tak i 2 billetter til Arsenal vs Tottenham i dag med 2 red members kort, men når eg venta på betalingsbekreftelsen så stod det session timed out. Andre som har opplevd dette? Fekk til slutt tak i 1 billett, men trenger fortstatt 1 billett. Vist det er noen som har en til overs så ta kontakt. Kan hende det dukker opp noe via ticketexchange og.

 

Mvh,

 

Roger

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Trudde eg hadde fått tak i 2 billetter til Arsenal vs Tottenham i dag med 2 red members kort, men når eg venta på betalingsbekreftelsen så stod det session timed out. Andre som har opplevd dette? Fekk til slutt tak i 1 billett, men trenger fortstatt 1 billett. Vist det er noen som har en til overs så ta kontakt. Kan hende det dukker opp noe via ticketexchange og.

 

Mvh,

 

Roger

 

Da har du eventuelt vært veldig treg vel(?) om du fikk meldingen ''session timed out'' Var 2 ganger jeg hadde tastet inn betalingsinformasjon, for så å bli kastet tilbake i køen igjen...

 

Men gav meg ikke og fikk til slutt 1 billett :)

 

btw, når reiser dere til London og hvor lenge skal dere være? Det hadde vært morro å møtt noen norske gooners før kamp og tatt en tur på puben ;) Er obligatorisk det.. :)

Link to comment
Share on other sites

herlig! hadde kjøpt 3 billetter til Arsenal-Tottenham via fotballbilletter.no, men mangla 2 billetter. Prøvde i dag via ticket-exchange på arsenal.com. har red membership. Fikk snappa opp 2 billetter til 700 kr per billett, strålende plasser !!!!

SÅ GLAD NÅ. Til dere alle..... SKAFF DERE RED MEMBERSHIP! noe annet er galskap

Link to comment
Share on other sites

herlig! hadde kjøpt 3 billetter til Arsenal-Tottenham via fotballbilletter.no, men mangla 2 billetter. Prøvde i dag via ticket-exchange på arsenal.com. har red membership. Fikk snappa opp 2 billetter til 700 kr per billett, strålende plasser !!!!

SÅ GLAD NÅ. Til dere alle..... SKAFF DERE RED MEMBERSHIP! noe annet er galskap

 

Kult. har du sittet å fulgt med en stund for å få billett via ticket exhange da ell? får ikke tak i jeg, tenke å ordne meg en bedre billett :)

Link to comment
Share on other sites

Kult. har du sittet å fulgt med en stund for å få billett via ticket exhange da ell? får ikke tak i jeg, tenke å ordne meg en bedre billett :)

 

Jeg satt lenge og fulgte med, oppdaterte sida ofte, plutselig dukka det opp to billetter på seksjon 92. Da må man trykke med en gang, ekstrem "konkurranse" om disse billettene. Sett av en halv dag, så dukker det sikkert opp noe. Blir sikkert flere som legges ut nærmere kampen.

Link to comment
Share on other sites

Har nå søkt om billett til Arsenal - Villa i romjula. Noen som har erfaringer med å reise tur/retur London på kampdag? Det er det som er planen med den kampen :)

 

Så lenge ikke flyet blir forsinket TIL London så går vel det meste som smurt? *Bank i bordet*

 

 

Dersom denne kampen blir en realitet, så får jeg faktisk med meg 3 kamper live FØR nyttår denne sesongen, og det er ikke værst til lærling å være :)

Link to comment
Share on other sites

Har nå søkt om billett til Arsenal - Villa i romjula. Noen som har erfaringer med å reise tur/retur London på kampdag? Det er det som er planen med den kampen :)

 

Så lenge ikke flyet blir forsinket TIL London så går vel det meste som smurt? *Bank i bordet*

Dersom denne kampen blir en realitet, så får jeg faktisk med meg 3 kamper live FØR nyttår denne sesongen, og det er ikke værst til lærling å være ;)

 

Tenkte jeg skulle det samme, men ordnet med hotel fra fredag til lørdag alikevell i forbindelse med Tottenham kampen. Kan ikke miste en sånn kamp pga no ryanair feil! :) Aldri hatt problemer med dem men. Hvilket selskap reiser du md??

 

Blir 6 turer før jul på meg. Den ene turen er riktignok til Liverpool og ikke for å se Arsenal. Har ellers vært på Emirates cup, Everton borte, United borte og skal på Tottenham og Hull hjemme før jul :) Ikke så aller verst til å være student det gitt :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...