Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Kult :( Jeg og kunne fått idag, men har lyst på ''kongebilletter'' på langsida.. Ser jo bra uansett hvor man sitter der, og har sittet litt forskjellig steder, men lyst på midt på langsida ca nå :)

 

Ser ut til at det lite billetter igjen nå så bør ordne seg.

 

Hvilken pub har du tenkt deg på før kamp? :)

 

 

Ja, her blir det helt sikkert muligheter for billetter på ticket exhange. Jeg klarte foresten å kapre meg billetter midt på langsida men ganske høyt oppe da. Blir garantert bra. Har sitti der før og du får en fantastisk oversikt.

 

Gunners Pub er bankers :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, her blir det helt sikkert muligheter for billetter på ticket exhange. Jeg klarte foresten å kapre meg billetter midt på langsida men ganske høyt oppe da. Blir garantert bra. Har sitti der før og du får en fantastisk oversikt.

 

Gunners Pub er bankers :P

 

Okey ;) Ja er ålreit å sitte langt oppe! Får en fantastisk utsikt. Satt på block 113 ifjor mot Tottenham. Veldig høyt. Syk utsikt! :) Er så å si helt utsolgt nå så ticket exchange skal ordne seg :P

 

Edit: Da sees vi på The Gunners pub :)

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt ingen som er interissert i 1 billett til burnley borte og hull heime. Har 1 billett til overs til begge kampene. Berre kontakt meg så kan vi møtest på kampdatoene. Selger til spottpris. 380kr og 350kr

 

Mvh,

 

Roger

 

Ikke denne gang. Har bill. Men keep`em coming!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om man kan oppbevare ting på stadionen, tenker på ting man kjøper på supportershoppen før kampen. En oppbevaringsboks eller noe lignende. Var helt forferdelig å dra det med seg rundt sist gang jeg var der.

Jeg pleier alltid å plassere det godt under setet, så jeg ikke knuser det hvis det blir scoring :)

 

Tviler på at de har noe oppbevaringsbokser.

 

Edit: Du tenker kanskje mer på før kampen, når man tar seg en øl eller noe å spise f.eks?

Link to comment
Share on other sites

Jeg pleier alltid å plassere det godt under setet, så jeg ikke knuser det hvis det blir scoring :P

 

Tviler på at de har noe oppbevaringsbokser.

 

Edit: Du tenker kanskje mer på før kampen, når man tar seg en øl eller noe å spise f.eks?

 

Både og egentlig! Klarte å knuse 2 glass under kampen sist gang! :)

Link to comment
Share on other sites

okey. for melde meg inn den 12 desember, men har enda ikke fått noe medlems kort. Så vet ikke om det kansje er tid for å bekjymere seg om det kansje har oppstått en feil?

 

Nei, det kan ta opptil 3 uker å få kortet mener jeg det sto når jeg ordna meg medlemskortet mitt. Og nå er det jul, så tar jo litt lenger tid.. Får det sikkert snart :o Skal du bruke det nå snart så det haster litt å få det eller?

Link to comment
Share on other sites

Nei, det kan ta opptil 3 uker å få kortet mener jeg det sto når jeg ordna meg medlemskortet mitt. Og nå er det jul, så tar jo litt lenger tid.. Får det sikkert snart :o Skal du bruke det nå snart så det haster litt å få det eller?

 

skall bruke det 11 januar så det haster ikke men blir altid litt nervøs når det gjelder slike viktige ting som billett til arsenal stadium mot pool...

 

BTW setter utrolig stor pris på at dere tar dere tid til å svare en litt små bekjymert gooner ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg skal til london til helgen og har tenkt å se Arsenal-everton.. Jeg pleier vanligvis å bestille billetter gjennom Arsenal Norway, men var litt sent ute denne gangen så klarte ikke det. Derfor lurer jeg på om noen har tips til å skaffe billetter til en forholdsvis billig penge så fort som mulig. Er det mulig å bruke red membership for å skaffe billetter? Det er snakk om to billetter, og jeg hadde vært svært takknemlig om noen kunne hjulpet!:)

på forhånd takk!.

Link to comment
Share on other sites

jeg skal til london til helgen og har tenkt å se Arsenal-everton.. Jeg pleier vanligvis å bestille billetter gjennom Arsenal Norway, men var litt sent ute denne gangen så klarte ikke det. Derfor lurer jeg på om noen har tips til å skaffe billetter til en forholdsvis billig penge så fort som mulig. Er det mulig å bruke red membership for å skaffe billetter? Det er snakk om to billetter, og jeg hadde vært svært takknemlig om noen kunne hjulpet!;)

på forhånd takk!.

 

Se PM.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg reiser til London 30 januar, samtidig som vi møter United på Emirates. jeg har ikke ordnet billetter til denne kampen og lurer derfor på om noen har tips til steder der man kan få tak i billetter som ikke koster skjorta. de jeg har funnet ligger på 2800 +/-....

evt hva billettene ligger på prismessig om jeg kjøper på svartebørsen? ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg reiser til London 30 januar, samtidig som vi møter United på Emirates. jeg har ikke ordnet billetter til denne kampen og lurer derfor på om noen har tips til steder der man kan få tak i billetter som ikke koster skjorta. de jeg har funnet ligger på 2800 +/-....

evt hva billettene ligger på prismessig om jeg kjøper på svartebørsen? ;)

 

Hei!

 

Å få billett til en rimelig penge til en slik kamp er vanskelig. Men ikke umulig hvertfall. Jeg prøvde sjøl for en kompis å ordne billett til han med red membership, men det var håpløst. Uansett, når jeg var på semifinalen med United i Mai dro jeg uten billett. Mistet egentlig håpet for å få sett kampen, men gav meg ikke! Til en semifinale i CL blir det nesten uansett dyrt, jeg gav 2500 kr. Sjøl om det er mye penger, skulle jeg se kampen! Tidligere på dagen sa en 5000 kr.

 

Jeg skulle gjerne ordnet deg billett, men det klarer jeg desverre ikke. Men uansett, om du prøver å kjøpe billett på svartebørs, som også jeg har gjort, har jeg hvertfall 2 råd:

 

- Ikke gi deg med å presse ned pris! Vent til ikke så lenge før kampen.(kanskje så lite som 20 min før kampstart.) Oppvarmingen kan man alltids takle å gå glipp av, om man får sett kampen! Da får det så være at man ikke får se spillerne komme ut når de skal varme opp.

 

- Ikke gjør det synlig i det hele tatt hvor du har kjøpt billetten din!

 

Da kommer du deg hvertfall inn på stadion, og får sett kamp om du får ordna deg billett! B)

Link to comment
Share on other sites

Da gjenstår det 2 turer til Ashburton for min del. Reiser om litt under 3 uker for å se Arsenal - Man Utd, deretter på siste hjemmekamp i mai for å se Arsenal - Fulham.

 

Totalt blir det 5 turer til Emirates denne sesongen. Ble 3 turer flere enn forventet, men absolutt verdt pengene!

 

Satser på å stikke på flere bortekamper neste sesong, som f.eks Fulham B, West Ham B (Hvis ikke WH rykker ned, da) og Tottenham B.

Link to comment
Share on other sites

MAYDAY!!

 

Har et super problem.. skal over på arsenal liverpool, har bestil red member og alt riktig(trur eg)..

Men når eg har valgt billett og skal betale så kommer det kun opp:

 

There were problem(s) with your submission:

 

* Unfortunately, you do not hold a valid membership to purchase seats in one of the areas you have chosen. Please double check your selection and try again.

 

 

sjekka litt og fant ut at eg har red member lite.. fant ingen plass der eg kunne oppgradere dette når eg bestilte.. noen som har noe hjelp? eller en annen god plass der eg kun kan kjøpe billetten?

Link to comment
Share on other sites

MAYDAY!!

 

Har et super problem.. skal over på arsenal liverpool, har bestil red member og alt riktig(trur eg)..

Men når eg har valgt billett og skal betale så kommer det kun opp:

 

There were problem(s) with your submission:

 

* Unfortunately, you do not hold a valid membership to purchase seats in one of the areas you have chosen. Please double check your selection and try again.

sjekka litt og fant ut at eg har red member lite.. fant ingen plass der eg kunne oppgradere dette når eg bestilte.. noen som har noe hjelp? eller en annen god plass der eg kun kan kjøpe billetten?

 

Jeg fikk opp samme feilmeldingen før idag da jeg ordnet en billett for en kompis. Du må bare velge en annen ''block''. Øvre del ved svingen(green quadrant) er satt av til ''familie-medlemmer'', så må velge enn annen ''block''

 

Jeg har desverre ingen andre tips enn å måtte bruke ''svartebørsmarkedet'', og det ville jeg nok ikke gjort.. Det blir fort veldig dyrt. Men kan sjekke priser på ulike steder, og se hva det ligger på, men fort vekk veldig dyrt. Fotballtur, selger billetten for 2400 kr, som naturligvis er dyrt det også, men må regne med å gi en del for billett til en slik kamp, om du ikke er heldig å får ordnet det sjøl.

Du får søke litt rundt omkring å se om du finner noe rimelig.

 

Google: Fotballtur til England!

 

Ellers har du jo ticket exchange da. Blir nok lagt ut litt der innimellom, men der må man følge godt med i hvert fall.. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...