Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Noen som vet hvordan det er å få tak i billetter til CL kvarten mot Barcelona? Skal egentlig nedover 1.april og se kampen mot Wolves 3.april, men drar mer enn gjerne 1 dag før om jeg kan få tak i billetter til CL kampen! Raske svar settes STOR pris på:)

Link to comment
Share on other sites

Hei hei, jeg er allerede i London i den perioden kampen mot Barcelona spilles. Ingenting hadde smakt bedre å fått med seg en CLkveld på Emirates.

 

Så om noen har 2 eller 1 (helst 2) billetter til overs, så er jeg evig takknemlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte flybillett til returoppgjøret på Camp Nou, jeg. Regner det som umulig å få en av de 4600 billettene som er tildelt Arsenal. Er det noen som har noe billetttips for "nøytrale" plasser eller billetter generelt?

 

Det er vel fortsatt slik at dyrere billetter og finere plasser gjør det litt enklere å være bortesupporter på "fiendtlig" territorium?

Link to comment
Share on other sites

Kjenner en med sesongkort. Og han skal ikke se den! Men får en vanskelig økonomisk tid i vente. Får spise nudler og knekkebrød frem til jeg skal dra:)

 

regner med du har søkt hos AN? Og at du trekker søknaden ettersom du har fått ordnet deg?

Link to comment
Share on other sites

Halloen

 

Første post på forumet, og jeg er allerede i gang med å tigge etter billetter :P

Er i London med min hustru fra 7-10 mai og fikk dessverre ikke billetter til Fulham kampen gjennom fanklubben. Tror tiden har rent ut for å søke red level membership, og lurer derfor på om noen har billetter til denne kampen, men ikke får benyttet dem.

 

Trenger nok 2 stk. ellers blir det krangling om hvem som skal se kampen :)

 

Har googlet litt etter billetter på nettet, men det virker som om det erlitt av en jungel der ute - noen som har erfaringer med billetkjøp på nettet og som kan anbefale noen sider? Er det vanlig at billettene går for 3-4 ganger pålydende på disse sidene?

 

-Øyvind

Link to comment
Share on other sites

En billett til Barcelona-Arsenal i boks, tusen takk for den Ole Kristian Holter og Arsenal Norway! :)

 

Andre som skal nedover?

Link to comment
Share on other sites

En billett til Barcelona-Arsenal i boks, tusen takk for den Ole Kristian Holter og Arsenal Norway! :)

 

Andre som skal nedover?

 

Skal nedover ja, men uten billett i hånden. Akkurat nå skulle jeg ønske vi trakk et mindre attraktivt lag

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...