Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Mulig jeg er litt sløv nå, men var det mange som skal over på Emirates Cup?

 

Skal selv over på begge dagene, drar med meg en kompis hvor dette blir hans jomfrutur til Emirates. Han rister av forventning.

 

Noen som var her i fjor som kjenner til opplegget? De første kampene som ikke innebærer Arsenal er av liten interresse for meg, så kan jeg tilbringe de tidligere morgentimer i London sentrum for å så komme til Arsenalkampene?

 

PM gjerne om dere har noen gode tips, så får vi håpe at Nordtveit får noen minutter under beltet også mot de store laga.

 

Var på Emirates Cup ifjor. Vet ikke helt om jeg skjønte akkurat hva du mener her, men så lenge du har billett til Arsenalkampen(e) så skal det da ikke være noe problem å gjøre akkurat som du vil(?) Selv kjøpte vi 1-dags billetter ifjor til 40 pund og så Atletico-PSG først, deretter Arsenal - Rangers like etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg er litt sløv nå, men var det mange som skal over på Emirates Cup?

 

Skal selv over på begge dagene, drar med meg en kompis hvor dette blir hans jomfrutur til Emirates. Han rister av forventning.

 

Noen som var her i fjor som kjenner til opplegget? De første kampene som ikke innebærer Arsenal er av liten interresse for meg, så kan jeg tilbringe de tidligere morgentimer i London sentrum for å så komme til Arsenalkampene?

 

PM gjerne om dere har noen gode tips, så får vi håpe at Nordtveit får noen minutter under beltet også mot de store laga.

 

Flyet går om 5,5 time fra stavanger. Man har billett og kommer til den kampen man vil se

Link to comment
Share on other sites

Sikkert noen som kan svare på dette.

 

Skal søke om 2 kampbilletter gjennom AN for min 9 årige sønn og meg selv. Det er kun jeg som er medlem i AN. Tolker jeg regelverket sånn at guttungen også må ha medlemskap for at vi skal få kjøpt 2 billetter?

Du kan endre abbonementet ditt til familiemedlemsskap. da må du betale en engangsavgift (250,-?) og da tar jeg det som en selvfølge at du kan bestille flere.

 

BE

 

Edit:

http://www.gunners.no/content/article.aspx?id=10

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I dag fikk jeg den beste forsendelsen i posten jeg noen gang har fått. I postkassen lå det ett brev fra Arsenal, og inni brevet lå mitt sesongkort for sesongen 2010/11 :D

 

Kortet er allerede overlevert til en kamerat som skal ta med kortet over til London i forbindelse med kampen mot Blackpool. Der skal kortet videre overleveres til personen som skal forvalte kortet mitt under sesongen, slik at jeg ikke taper penger på å ha sesongkortet. På denne måten betaler jeg i utgangspunktet kun for de kampene jeg selv er på.

 

Jeg er rett og slett veldig stolt av å være sesongkortinnehaver på verdens flotteste stadion ;)

Link to comment
Share on other sites

I dag fikk jeg den beste forsendelsen i posten jeg noen gang har fått. I postkassen lå det ett brev fra Arsenal, og inni brevet lå mitt sesongkort for sesongen 2010/11 :D

 

Kortet er allerede overlevert til en kamerat som skal ta med kortet over til London i forbindelse med kampen mot Blackpool. Der skal kortet videre overleveres til personen som skal forvalte kortet mitt under sesongen, slik at jeg ikke taper penger på å ha sesongkortet. På denne måten betaler jeg i utgangspunktet kun for de kampene jeg selv er på.

 

Jeg er rett og slett veldig stolt av å være sesongkortinnehaver på verdens flotteste stadion ;)

 

 

Strøkent.

Tør jeg spørre hva totalkostnaden for et sesongkort er?

Link to comment
Share on other sites

Strøkent.

Tør jeg spørre hva totalkostnaden for et sesongkort er?

 

Sesongkortene varierer i pris i forhold til hvor de er på stadion. Mitt sesongkort er på upper, og er dermed noe dyrere enn de som har på lower. Jeg måtte ut med 1295 pund. Dette gjelder da for 19 kamper i serien, og for de første 7 hjemmekampene tilsammen i FA Cup og Champions Leauge. Dette blir altså 26 kamper, og dermed en pris på 50 pund pr. kamp. Dersom det blir færre enn 7 hjemmekamper i de to nevnte turneringene, så blir dette trukket fra prisen på neste års sesongkort. Dersom det blir flere, blir dette lagt til prisen på neste års sesongkort.

Link to comment
Share on other sites

Sesongkortene varierer i pris i forhold til hvor de er på stadion. Mitt sesongkort er på upper, og er dermed noe dyrere enn de som har på lower. Jeg måtte ut med 1295 pund. Dette gjelder da for 19 kamper i serien, og for de første 7 hjemmekampene tilsammen i FA Cup og Champions Leauge. Dette blir altså 26 kamper, og dermed en pris på 50 pund pr. kamp. Dersom det blir færre enn 7 hjemmekamper i de to nevnte turneringene, så blir dette trukket fra prisen på neste års sesongkort. Dersom det blir flere, blir dette lagt til prisen på neste års sesongkort.

Gratulerer. Gleder meg til å låne det.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Sesongkortene varierer i pris i forhold til hvor de er på stadion. Mitt sesongkort er på upper, og er dermed noe dyrere enn de som har på lower. Jeg måtte ut med 1295 pund. Dette gjelder da for 19 kamper i serien, og for de første 7 hjemmekampene tilsammen i FA Cup og Champions Leauge. Dette blir altså 26 kamper, og dermed en pris på 50 pund pr. kamp. Dersom det blir færre enn 7 hjemmekamper i de to nevnte turneringene, så blir dette trukket fra prisen på neste års sesongkort. Dersom det blir flere, blir dette lagt til prisen på neste års sesongkort.

 

 

Takk for opplysningen.

Synes ikke dette var så ille, med tanke på at det vel ikke er det helt store problemet å få "solgt" billetter til de kampene man ikke ser selv.

Kanskje noe man burde tenkt på selv etter 20 år som Arsenal supporter.

Hvor lenge har du stått på venteliste?

Link to comment
Share on other sites

Takk for opplysningen.

Synes ikke dette var så ille, med tanke på at det vel ikke er det helt store problemet å få "solgt" billetter til de kampene man ikke ser selv.

Kanskje noe man burde tenkt på selv etter 20 år som Arsenal supporter.

Hvor lenge har du stått på venteliste?

 

Jeg hadde stått 6 år på venteliste

 

Gratulerer. Gleder meg til å låne det.

 

BE

 

Sesongkortet mitt kan kun brukes av Almuniaelskere :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde stått 6 år på venteliste

Sesongkortet mitt kan kun brukes av Almuniaelskere :D

Det var jo litt synd for deg da for du er jo ikke noen almuniaelsker selv. Ingen på denne kloden kan være det?

 

BE (så godt som sesongkortinnehaver)

Link to comment
Share on other sites

Det var jo litt synd for deg da for du er jo ikke noen almuniaelsker selv. Ingen på denne kloden kan være det?

 

BE (så godt som sesongkortinnehaver)

 

Elsker alle Arsenalspillere jeg vettu, så det blir ikke noe problem :)

Link to comment
Share on other sites

Tok like så godt å bare bestilte meg en "red member" medlemskap, da kan jeg jo velge hvor jeg vil sitte :P

Åssen fungerer dette med Red Member? Hvor mye koster det og hvor mange biletter er det mulig å få tak i per medlemskap? Er det "lett" å få tak i biletter til kamper?

Link to comment
Share on other sites

Åssen fungerer dette med Red Member? Hvor mye koster det og hvor mange biletter er det mulig å få tak i per medlemskap? Er det "lett" å få tak i biletter til kamper?

 

Det er kun 1 billett pr. medlemskap. Medlemskapet koster rundt £30.

 

Med red member, har du muligheten til å kjøpe billett til alle kampene, men det varierer fra kamp til kamp hvor mange billetter som legges ut for salg til red member. Dersom du skal bestille med red member bør du planlegge tur i god tid, og sitte klar når det legges ut for salg. Når du bestiller billett med red member behøver du ikke billett, da medlemskortet du får tilsendt fungerer som billetten din.

 

Uavhengig av om du kjøper billetter eller ikke, anbefaler jeg på det sterkeste å være red member. Medlemspakken man får 1 gang i året er verdt kostnaden med å være medlem alene. I 08/09 sesongen da man feiret jubileum for det som skjedde på Anfield i 89, fikk man f. eks boken til Perry Groves i pakken, i tillegg til masse annet Arsenal materiale

Link to comment
Share on other sites

I noen tilfeller er det mulig å få tak i flere biletter på en kort, "The Friends and Family Option - available at certain matches offers you the opportunity to purchase multiple tickets on your membership card."

 

Da må det jo isåfall være slik at man får tilsendt billetter i posten i disse tilfellene. Høres rart ut om ett og samme medlemskort skal kunne fungere som inngangsbillett for flere personer

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...