Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Da var billetter både til hjemmekampen mot Wigan 22. Januar og hjemme mot Ipswich 25. Januar i boks.

Noen flere som skal over på noen av disse kampene?

 

Skal på Ipswich, og vurderer å kominere med enten helga før (Wigan, som du) eller helga etter (mulig fjerde runde FA-cup)

Skal også på Barca borte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tenkte meg en tur for å se en kamp med damen, men aner ikke hvordan jeg skal få tak i billetter, noen tips?

 

Kjøper nok hotell og fly billetter selv. Noen som har erfaring med dette, hva betaler dere for en tur?

 

Et par dager på hotell og flybilletter blir ikke så veldig dyrt om man er heldig, men hva med billetter?

Link to comment
Share on other sites

Tenkte meg en tur for å se en kamp med damen, men aner ikke hvordan jeg skal få tak i billetter, noen tips?

 

Kjøper nok hotell og fly billetter selv. Noen som har erfaring med dette, hva betaler dere for en tur?

 

Et par dager på hotell og flybilletter blir ikke så veldig dyrt om man er heldig, men hva med billetter?

 

 

Jeg vil så definitivt anbefalle deg Red Level membership.

Skaffet meg det tidligere i sesongen og det er veldig greit å få seg billetter om man er litt våken de dagene billettsalget åpner til de forskjellige kampene.

Skal selv på Wigan neste helg pluss omkampen mot Ipswich noen dager senere og fikk begge billettene med Red Level...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil så definitivt anbefalle deg Red Level membership.

Skaffet meg det tidligere i sesongen og det er veldig greit å få seg billetter om man er litt våken de dagene billettsalget åpner til de forskjellige kampene.

Skal selv på Wigan neste helg pluss omkampen mot Ipswich noen dager senere og fikk begge billettene med Red Level...

 

Høres ikke dumt ut. Hvor mange billetter får jeg tak i da?, og hva er prisen for red level membership?

Link to comment
Share on other sites

Høres ikke dumt ut. Hvor mange billetter får jeg tak i da?, og hva er prisen for red level membership?

 

Et Red Level membership koster 20 pund for en sesong.

En billett per Membership til de fleste kamper, har du en frue som synes det er greit å være med er det jo ikke rare kosten å spandere på seg 2 membership for en sesong og ta noen turer i løpet av sesongen.

Kjerringa blir fornøyd når hun får handle i London og du får sett fotballkamp. Å kjøpe billetter til begge to gjennom reisebyråer blir vel stort sett uansett dyrere...

Link to comment
Share on other sites

Det er sant, men hvordan blir det med plassene ved siden av værandre om man kjøper med to red level membership?

 

 

Ikke noe problem. Man velger bare 2 stk billetter og trykker ''Assign'' foran billett nr 2. Altså det medlemsskapet man ikke er innlogget med. Så fyller man bare inn etternavnet til personen som er registrert på medlemsskap nr 2.

 

Noen som har mulighet til å skaffe meg 1 billett til Arsenal-Barcelona? Fikk 1 billett gjennom trekningen i supporterklubben, men trenger 1 til. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser dette blir litt off-Topic ettersom kampen ikke spilles på Emirates, men noen som vet noe om muligheter for å få billett(er) til CCfinalen og evt. hvor mye man må regne med å betale og hvilke internettsider som er å anbefalle?

Er ikke Red Member eller noe lignende og billetter gjennom supporterklubben blir vel vanskelig/umulig å få grunnet lojalitetssystemet? (Har vært på en kamp tidligere denne sesongen - hjemme mot leeds)

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sikret meg billett til CC-finalen!

 

Fly og hotell er også spikret. Skal bo på Jurys Inn Islington, og flyr fra Rygge med Ryanair søndag morgen 27/02.

 

Si ifra hvis noen vil ta en øl eller to og kanskje en burger før kampen :)

Hvor mye måtte du gi for billetten?

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye måtte du gi for billetten?

Ga 3000,- for den, men hadde et gavekort hos Ole som driver Din London Guide så i praksis betalte jeg ingenting for den i dag :)

 

Har bestilt hos han mange ganger tidligere, så mulig han satte ned prisen litt.

 

Bare send han en mail til billetter@dlg.no så får du vite prisen. Han svarer vanligvis rimelig kjapt.

Link to comment
Share on other sites

Ga 3000,- for den, men hadde et gavekort hos Ole som driver Din London Guide så i praksis betalte jeg ingenting for den i dag :)

 

Har bestilt hos han mange ganger tidligere, så mulig han satte ned prisen litt.

 

Bare send han en mail til billetter@dlg.no så får du vite prisen. Han svarer vanligvis rimelig kjapt.

 

Synes jeg så billetter til rundt 2500 hos 1billett.com.

 

EDIT

 

Ser prisen har gått opp en del nå...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...