Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

er det noen som har tips eller kan hjelpe meg med å skaffe 3 biletter til Arsenal - Liverpool den 17.April? Evt om noen har biletter og er lystne til å selge eller har er red-member og er villig til å låne ut medlemskapet? På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er 2 billetter til Arsenal - Blackburn ankommet i postkassen,hotell og fly i havn ;)) Takker igjen supporterklubben for billettene som slettes ikke var så dyre ;)

 

Jeg har fått plasser i Block 123 upper tier Clock end. Jeg vet at dette er i svingen,men hvor ? Er det på øverste del av stadion anlegget ?

 

Legger ved et oversiktsbilde så kan kanskje noen forklare det for meg :))

 

EMIRATES STADIUM

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Billettprisene går opp enda 4%.... : http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...ricing-approach

 

Huff, som om det ikke var dyrt nok fra før! Klubben distanserer seg ytterligere fra den type fans som lager stemning på Emirates, dvs det lille mindretallet som faktisk synger kampen gjennom. Snart er det vel kun øvre middelklasse og oppover som har råd til å besøke Emirates, og turistene da. Trist, men ikke uventa. Vi fyller sikkert opp Emirates uansett og de som teller penger, de driter vel i om stemningen er elendig.

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Noen som har eit medlemsnummer til låns for kjøp av billetter til Emirates cup?

Kan du ikke bare bruke ditt eget i supporterklubben?

 

"Billettboss" skrev: "Billetter søker man om på vanlig måte men til Emirates Cup holder det at en er medlem og så kan man ha med så mange venner man bare vill." ( http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...ndpost&p=223425 )

 

Det vil altså være tilstrekkelig å bruke ditt eget medlemsnr. for å få flere billetter om det er det du ønsker.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lang tråd med masse info, men tar likevel sjansen på å spørre om noe som sikkert står et eller flere steder i tråden.

 

Planlegger å dra og se en kamp i oktober. Hjemmekampen mot Sunderland er nok den mest aktuelle. På gunners.no står følgende:

 

Søknad om billetter

 

Søknaden sendes til billetter@gunners.no

 

Søknaden må inneholde:

 

- Medlemsnummeret(ene) i Arsenal Norway og fullt navn og adresse på dem(n) som søker.

 

- Antall billetter det søkes om.

 

- Hvilken kamp eller hvilke kamper det gjelder.

 

Hvor mange bilketter kan man søke om pr medlemskap?

 

Hvordan fungerer Red Membership?

 

Hvor er det størst mulighet for å få billetter?

 

Søker man på både gunenrs.no og red membership samtidig?

 

Sunderland er vel en av de mindre attraktive kampene. Gjør det det lettere å få billetter, eller er det like mye trøkk uansett?

 

Får man kjøpt billetter på matchdagen?

 

Har hørt at Torp kan formidle billetter, men vet ikke hva det koster. Noen som har prøvd dette?

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange bilketter kan man søke om pr medlemskap?

 

Hvordan fungerer Red Membership?

 

Hvor er det størst mulighet for å få billetter?

 

Søker man på både gunenrs.no og red membership samtidig?

 

Sunderland er vel en av de mindre attraktive kampene. Gjør det det lettere å få billetter, eller er det like mye trøkk uansett?

 

Får man kjøpt billetter på matchdagen?

 

Har hørt at Torp kan formidle billetter, men vet ikke hva det koster. Noen som har prøvd dette?

 

Kan svare så godt jeg kan:

 

1 pr medlemskap i Arsenal Norway (dersom flere medlemmer søker kan du søke om å få sitte ved siden av hverandre)

Red Membership er medlemskap i klubben, og fungerer bra. Les på arsenal.com om det, så skjønner du det nok.

Størst mulighet å få billetter vil jeg si er Arsenal Norway! Mine erfaringer fra 3 mnd i London og ett par turer utenom så funker det meeeget bra!

Søker du hos Arsenal Norway får du trolig svar FØR billettene blir til salgs for Red Members... ikke helt sikker men trolig.

Sunderland er definitivt enklere å få billett til enn A-listede kamper (Man Utd, Pool, Londonoppgjør). Gruppekamper i CL og Ligacupkamper er nesten garantert til Red Members (med mindre stormotstand). Disse kampene er jo også på tirsdag eller onsdag så det må jo klaffe også...

Man får så absolutt kjøpt billetter på kampdagen, dersom det ikke er utsolgt selges de på arenaen, jeg kan finne ett kart til deg om du ønsker. Som regel er Club Level de siste til å bli solgt ut, dette er dyreste billettene til £100-£150. De hadde faktisk en billett til ca £150 to timer før Chelsea i november 2009! (kjøpte den ikke). Anbefaler deg IKKE å kjøpe av de som står nede på Kings Cross, det er sketchy som pokker, du betaler mye og vet aldri om det er ekte. Har stått utenfor og blitt spurt "want to sit with me, face value" og betalt £33 rad 10 bak målet mot Spurs - så du KAN bli heldig, men drar du over for en kamp anbefales ikke den strategien! (bodde der i 3 mnd, så 9 hjemmekamper på rad som fattig student).

Med Torp mener du flyplassen? Kjenner jeg ikke til. Evt har andre hatt gode erfaringer med spesielle reiseselskap som selger både pakker og billetter - jeg vet ikke om jeg har lov til å nevne navn her inne...

 

Ellers så kan jo selvsagt nr til svartebørshaiene i England skaffes, men jeg er ikke helt komfortabel med den biten, men jeg vet folk som har stått på bortetribunen på Chelsea - Liverpool - om du vil betale nok...

 

Alt i alt, anbefaler deg å søke via Arsenal Norway, da treffer du likesinnede norske Arsenalfans også, alltid hyggelig å spandere en pint på hverandre oppi gata :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Drar over til London idag for litt inspirasjon på London Design Festival, og blir igjen til søndagen og får med meg kampen mot Bolton (har selvsagt billett via supporterklubben)

 

Tenker å se kampene før og etter på en pub i nærheten, tipper The Auld Triangle (som ligger opp St. Thomas's Road fra Highbury) - join meg gjerne så spanderer jeg første pint :) send meg gjerne en melding eller slå på tråden på +47 41 00 femti sju femti sju. - Arild

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ett spørsmål angående Red membership. Hvis jeg bestiller medlemskapet idag, vil jeg få kortet i god tid innen Sunderland kampen(16. oktober), slik at jeg kan kjøpe meg billett til kampen?

Mvh Hermes.

 

Jeg mener det tok ca en uke før jeg fikk mitt kort. Så det kommer litt ann på hvor fort billettene blir solgt til den kampen. Det har ikke akkurat vært noe problem å få billetter hittil i sesongen så jeg tipper det går greit.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ett spørsmål angående Red membership. Hvis jeg bestiller medlemskapet idag, vil jeg få kortet i god tid innen Sunderland kampen(16. oktober), slik at jeg kan kjøpe meg billett til kampen?

Mvh Hermes.

 

Har ikke medlemskap selv, men mener jeg har hørt/lest at det tar rundt 2-3 uker.

Sjekk red membership-tråden.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...