Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Hvem er gunners.no og supporterklubben for? er det bare for de som har vært med i laaang tid grunnet høy alder osv? Er den kun for folk med bøttevis av penger? Er det en klubb for "eliten" av supportere - en lukket sådan?

Det jeg vil frem til er nok en gang min frustrasjon over hvordan billettsystemet i supporterklubben fungerer. At folk som allerede har vært på maange kamper på Highbury/Emirates skal stå først i køen når billettene "deles" ut er så feil og så anti-Robin Hoodsk man kan få det. Jeg har selv to bomturer til London fordi jeg ikke har klart å få billett på kampdagen, etter at jeg først har søkt supporterklubben om billetter. Billettene har heller blitt gitt til folk som har sett Arsenal mange ganger før. Jeg trodde at supporterklubben var for alle, og at det ikke var en strengt hierarkisk oppbygd organisasjon.

Endring i regelverket nå!

Edited by Ravenghost
Link to comment
Share on other sites

Hva vil platinum/Gold members si på Arsenal.com?

Gold member er medlemmer med sesongbillett.

Platinum er (får å si det litt dumt) de som har tilgjenge til de "bedre" fasilitetene på Emirates. For å være lit mer "seriøs" så er det de som har losjer, de som har plasser på Club Level, samt inntil 1000 medlemmer som står på venteliste til Club Level.

 

Litt utenfor spørsmålet ditt:

 

Personlig så har jeg vært Red member (innstegsnivået) i mange år og bruker dette til å skaffe meg billetter. Billetter blir tilgjengelige 1 mnd før kampstart.

Silver member er et begrenset antall medlemmer som får tilgang til å kjøpe billetter 2 mnd før kampstart. En kan ikke bestille dette medlemskapet. Ledige plasser som Silver Member blir gjort tilgjengelige etter ansiennitet blandt red member (tar en del år og baserer seg på at noen ikke fornyer silver membership).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Jeg forsøker å skaffe billetter til hjemmekampen mod Southampton 23. November. Er det noen av dere som har erfaring med red membership? Jeg ønsker å ta med far og bror (avhopper fra United) og lurer da på om man må ha tre red memberships og hvordan man da går frem for å få billetter ved siden av hverandre. Arsenal.com sin FAQ har dessverre vært lite behjelpelig. Takker for svar :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøker å skaffe billetter til hjemmekampen mod Southampton 23. November. Er det noen av dere som har erfaring med red membership? Jeg ønsker å ta med far og bror (avhopper fra United) og lurer da på om man må ha tre red memberships og hvordan man da går frem for å få billetter ved siden av hverandre. Arsenal.com sin FAQ har dessverre vært lite behjelpelig. Takker for svar :)

 

Du må ha 3 red memberships for å kunne bestille 3 billetter ja. Når du er inne i billettbestillingen, vil du få muligheten til å legge til de to andre medlemsnummerne, og dere vil da automatisk få billetter sammen.

 

Vil bare påpeke at avhopping fra andre klubber er uakseptabelt. Har man valgt klubb, holder man seg til den klubben resten av livet. Så mitt forslag er at du tar med deg din far, og lar broren din bli igjen hjemme :)

Link to comment
Share on other sites

Vil bare påpeke at avhopping fra andre klubber er uakseptabelt. Har man valgt klubb, holder man seg til den klubben resten av livet. Så mitt forslag er at du tar med deg din far, og lar broren din bli igjen hjemme :)

 

Helt feil. Dette er som en religion. Det er en synd å bytte bort Arsenal med et annet lag, men alle som ser lyset er velkomne til oss. Godt jobbet Revelur med å omvende din bror til det rette lag.

Link to comment
Share on other sites

 

Helt feil. Dette er som en religion. Det er en synd å bytte bort Arsenal med et annet lag, men alle som ser lyset er velkomne til oss. Godt jobbet Revelur med å omvende din bror til det rette lag.

 

Helt feil. Null respekt for folk som bytter lag, selv om det byttes til Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det med å låne red member-kort av andre? Er kortene personlige?

 

Og et kjapt spørsmål til, lagres billetten i red member-kortet, eller får man en billett tilsendt?

 

Det er i utgangspunktet ikke lov, men har ennå ikke vært borti at noen har blitt tatt for dette. Jeg har ennå tilgode å oppleve at noen har sjekket kortet mitt og bedt om legitimasjon for å se om dette samsvarer. Billetten lagres i red memberkortet så du benytter kortet for å få adgang til tribunen

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøker å skaffe billetter til hjemmekampen mod Southampton 23. November. Er det noen av dere som har erfaring med red membership? Jeg ønsker å ta med far og bror (avhopper fra United) og lurer da på om man må ha tre red memberships og hvordan man da går frem for å få billetter ved siden av hverandre. Arsenal.com sin FAQ har dessverre vært lite behjelpelig. Takker for svar :)

Det å bestille billetter på red membership er relativt greit. Men du bør være klart ved maskinen når billettsalget starter siden det ofte er utsolgt ganske raskt. Som Kim skriver så er det kun en billett pr membership og du kan "pare" de andre med ditt eget slik at du kan bestille på alle de aktuelle kortene.

Det å "pare" kortene trøblet jeg litt med, men det var kanskje meg som var problemet, så jeg vil anbefale deg å gjøre unna dette i god tid før billettsalget starter slik at du er sikker på at alt er ok. Men selve bestilingprosessen på arsenal.com er ganske så grei.

Link to comment
Share on other sites

@ Kim & Polljen: Takker for gode svar :) Da bestilles red membership ila. uken. På tide å komme meg til emirates igjen. Özil tungen på vektskålen.

 

Ang. broderen så er han blitt mer nøytral hva gjelder fotball. Når det er sagt så er jeg enig med Tapapa og skal gjøre mitt til at det blir gooner av han til slutt også ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Heisann,

Jeg og to venner planlegger en tur over 23.11-27.11 for hjemmekampene mot Southampon og Marseille (+West brom-Aston Villa 25.11) og vi besitter pr nå to Red Membership kort. Er det noen her som kunne tenke seg å låne meg et stk RM til disse to kampene? Jeg vil selvsagt gjengjelde tjenesten når som helst.

 

Even

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heisann,

 

Jeg og to venner planlegger en tur over 23.11-27.11 for hjemmekampene mot Southampon og Marseille (+West brom-Aston Villa 25.11) og vi besitter pr nå to Red Membership kort. Er det noen her som kunne tenke seg å låne meg et stk RM til disse to kampene? Jeg vil selvsagt gjengjelde tjenesten når som helst.

 

Even

 

Jeg og dama skal over på de samme to oppgjørene.Vi er red members. Southampton-billettene er allerede utsolgt for silver members, mens de legges ut for red members i morgen. Da må vi vel satse på ticket exchange er jeg redd. Interessen rundt klubben har virkelig tatt seg opp. Da jeg bodde i London i 10/11-sesongen fikk jeg tak i billetter gjennom red member på nesten alt som var av matcher. Helvete ta, Mesut! ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg og dama skal over på de samme to oppgjørene.Vi er red members. Southampton-billettene er allerede utsolgt for silver members, mens de legges ut for red members i morgen. Da må vi vel satse på ticket exchange er jeg redd. Interessen rundt klubben har virkelig tatt seg opp. Da jeg bodde i London i 10/11-sesongen fikk jeg tak i billetter gjennom red member på nesten alt som var av matcher. Helvete ta, Mesut! ;)

 

Hvordan gikk det i dag? Vi fanget 4 billetter ved siden av hverandre. Så da gjennstår det "kun" å skaffe billetter til CL kampen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Hvordan gikk det i dag? Vi fanget 4 billetter ved siden av hverandre. Så da gjennstår det "kun" å skaffe billetter til CL kampen.

 

Sent svar, beklager det. Gikk bedre enn forventet. Var greit å skaffe billetter både til Soton og Marseille. Så da er det bare å glede seg til noen dager med fotball og øl. Kanskje vi sees. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Er også interessert i bortebillettar til Liverpoolkampen. Nokon som har tips til korleis å skaffe dette? Er interessert i to stk. At dei er ved sida av kvarandre er eit stort pluss, men ikkje å forvente.
Og har nokon reist med supporterbussen som går frå Emirates til bortekampar før? Del gjerne erfaringar rundt dette.

Link to comment
Share on other sites

Det er veldig vanskelig å skaffe seg billetter til de store bortekampene med mindre man har gode kontakter i england. Men en måte er å følge med på https://twitter.com/arsenal_tickets dagene og timene før kamp. Her selger folk billettene sine som regel på grunn av at noe har kommet i veien (sykdom, jobb, etc.) og ikke svartebørs. Så hvis dere ikke skaffer dere billetter i god tid, er ihvertfall dette en slags siste sjanse. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Er klar over arsenal_tickets på Twitter. Men då skal eg verkeleg ha flaks og vere "kald". Hadde vore greit å ikkje måtte satse på Twitterhjelp, men over 2000 kr per billett, som er det billegaste eg finn no, er for mykje.

Om det er nokon som har kontaktar i England eller veit om andre måtar å ordne bortebillettar på, vert eg svært glad for hjelp.

Edited by Vebjoern
Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte billetter til Arsenal-Sunderland i dag. Første gang jeg tester det som Red Member.

Må si det var meget stressende, klikke rundt som besatt for å prøve finne ok plasser hvor det var 3 ved siden av hverandre, mens det stadig kom "seat is no longer available". Men det gikk!

 

Er det noen som vet når køsystemet åpner?

Det står jo at billettene blir lagt ut kl.11 norsk tid,

men da jeg klikket meg inn ca. 10.50, kom jeg inn i køen allerede.

Trodde køen åpnet kl.11?

 

Er det noen som kan dele noe om dette, eller har andre erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med TicketExchange som RedMember, og lurer på om det er sannsynlig at det vil komme billetter tilgjengelig der når det nærmer seg kampdag for Bayern eller Sunderland.
Har sett i løpet av høsten at når det nærmerer seg kampdag dukker det alltid opp ledige billetter, vil det være tilfellet for disse to kampene også? :gimme:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...