Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

 

De har jeg brukt de siste 3 gangene jeg har dratt over, og det har alltid gått utmerket. Har bare gode erfaringer, og god kundebehandling. Vil nok fortsette å bruke den siden.

 

Godt å høre. Kona har ordnet på egenhånd her, 30 års gave :D , må si meg fornøyd. Men hun fikk litt noia for om hun var lurt etter euroteam på nyhetene. Finfin gave det. Takk for svar Hedly. Ser frem til lokaloppgjør nå :D

Link to comment
Share on other sites

 

De har jeg brukt de siste 3 gangene jeg har dratt over, og det har alltid gått utmerket. Har bare gode erfaringer, og god kundebehandling. Vil nok fortsette å bruke den siden.

 

Hvor på Emirates er det fotballreiser.no har plasser? Faste eller forskjellige for hver kamp?

Link to comment
Share on other sites

 

Hvor på Emirates er det fotballreiser.no har plasser? Faste eller forskjellige for hver kamp?

 

Har bare brukt dem en gang på Emirates. De andre gangene har vært på andre stadioner. Men den gangen jeg dro på Emirates via fotballreiser så hadde vi strålende plasser. Da fikk vi lånt et sesongkort hver og hadde plasser bare 8-9-10 rader unna spillerbenken. Det var ikke lengre enn at vi kunne ha spyttet på Mancini når han gikk opp fra benken for å dirigere spillerne sine. Vet ikke om det er de faste plassene de bruker, men de plassene var ihvertfall jeg storfornøyd med.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rådyre sesongkortpriser i Premier League

 

 

Ikke uventet at Arsenal topper her gitt. Det som dog er uventet er at Tottenham ligger på andreplass. Ikke rart de har en god del penger i kassa da, men man kan jo lure på hvem som gidder å betale såpass mye for å se de spille fotball?

 

Edit: Tottenham sine er faktisk hakket dyrere når man tar i betraktning at det kun er 21 kamper. Arsenal har 24 kamper. Latterlig :lol:

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Det er kjedelig at det har blitt sånn. De tradisjonelle supporterne - arbeiderklassen - har blitt priset ut av turister, fans fra utlandet og en større og større andel tilhengere fra middelklassen med større kjøpekraft. Klubbene ser sitt snitt til å tjene mer penger fra disse gruppene og skrur opp prisene så langt folk er villige til å strekke seg. Arsenal har absolutt helt hårreisende billettpriser. Ikke bare er de dyrest i england, men sikkert blant de dyreste i verden. Engelsk toppfotball har solgt seg ut for lenge siden. Selv om det er fotballen der jeg er fan av i utlandet liker jeg ikke hvordan kulturen rundt har forandret seg med årene. Utviklingen går mer og mer i retning turistattraksjoner enn fotballklubber, det er bare å se på hvor mange nordmenn som ukentlig blir intervjuet av TV2 PL utenfor Anfield og Old Trafford mens de må oppsøke de innfødte på puber for å skjønne det.

 

Tyskerne gjør alt riktig her. Men med det systemet PL er lagt opp til vil aldri så lave billettpriser fungere når supporterne ikke er inne på eiersiden i klubben. Og for å krone hele greia: Jeg betaler mer for et sesongkort til Bodø/Glimt enn det koster for det billigste sesongkortet til Bayern München - £104. Som Uli Hoeness sier:

 

"We could charge more than £104. Lets say we charged £300. We'd get £2m more in income, but whats £2m to us ? In a tranfer discussion you argue about that sum for five minutes. But the difference between £104 and £300 is huge for the fan. We do not think the fans are like cows, who you milk. Football has got to be for everybody. Thats the biggest difference between us and England".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Planlegger tur til London 9. mars. Da er det Everton som kommer til Emirates. Denne bør det vel være mulig å få billetter til, men ser på arsenal.com at den datoen også er satt av til 6 runde i cupen. Gitt at det blir en hjemmekamp. Hvordan er det da med billetter. Vil man kunne bytte???

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Noen som kan lånne meg to red member kort til Chelsea kampen 29 september? Om det er noen som kan setter jeg stor pris på dette, skal feire 19 års dagen min og tengte å ta med gutta på storkamp i london. På forhånd takk.

 

Ta gjerne kontakt på innboks om man ikke vil legge ut info om medlemsskapet sitt her!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen som har 2 stk red membership å låne bort? Tenkte meg over

mot Scum. Bill. ble lagt ut idag så er antageligvis for sent ute,

men velger å prøve lell. Anybody?

Billetter for Silver members ble vel lagt ut i dag, så du har fortsatt en måned på deg før de blir lagt ut for salg for red members?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Min får ble 60 år i høst, og skal derfor ta med seg familien på tre barn (relativt voksne riktignok) pluss kone til Emirates! Av fem er det kun jeg som er medlem i Arsenal Norway. Har noen tips til hvordan vi kan skaffe oss fem billetter til en kamp på nyåret? Vi tenker i februar-mars, og det trenger absolutt ikke være noe storkamp, men aller helst en ligakamp! Hvis noen har noen gode tips mottas dette med takk :)

Link to comment
Share on other sites

Rimeligste er nok hvis du klarer å få lånt noen red memberships, som en del her på forumet har.

Kan bli en utfordring å få tak i så mange som 5 samtidig, men langt fra noen umulighet!

Hvis ikke kan du kjøpe via nettet. Selv har jeg brukt 1st4footballtickets.com. Ser det ligger bill. til f,eks

Arsenal - Stoke 2 feb til 680 NOK. Omtrent dobbel pris fra red membership...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...