Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Veit du noe om hvor det er noen bra grupperinger som sitter da? Har lyst til å havne ved siden av noe annet en velkjente sofasupportere som bruker en hel kamp på å sitte.

 

Gode grupperinger finner du egentlig over alt på stadion, men eneste plassen man har en stor gruppering som sitter sammen, er nettopp denne Red action gjengen.

Link to comment
Share on other sites

Hei vurderer å reise over og se Arsenal 19 okt i CL. Flyet går fra Bergen til Gatwick i London. Er dette langt inn til der Emirates ligger ? Og hvilken reisemåte er den beste ?

Gatwick er rimelig langt unna Emirates. Gatwick ligger et stykke sør for London mens Emirates ligger som kjent i nord for sentrum. Med Gatwick Express toget fra flyplassen tar det 30 min til Victoria station. Så blir det tuben derfra og opp til Emirates som også tar ca 30 min.

Link to comment
Share on other sites

Gatwick er rimelig langt unna Emirates. Gatwick ligger et stykke sør for London mens Emirates ligger som kjent i nord for sentrum. Med Gatwick Express toget fra flyplassen tar det 30 min til Victoria station. Så blir det tuben derfra og opp til Emirates som også tar ca 30 min.

 

 

Det kan jeg leve med om jeg skal være 3 dager i london :D .Norwegian er de som har de billigste billettene fra Bergen.Tur retur for 500 kr forsvarer en tur med toget på 30 min til sentrum.Takker for opplysningen.

Link to comment
Share on other sites

Hallo ! Trenger så sårt 4 biletter til Arsenal - Chelsea, å vil helst slippe å betale runt 2000 per bilett. Så viss noen har kontakter eller silver membership osv kunne hjelpt oss ville dere vert til stoooor hjelp. Vi betaler selvsagt litt ekstra om dette er mulig.

 

Mvh 4 ihuga supportere! B) ;)

Link to comment
Share on other sites

I dag ser jeg på meg selv som verdens absolutt største tulling.

 

Har i lang tid planlagt å prøve å skaffe meg billett til spurskampen i november. Har gått inn ofte og sjekket dato og klokkeslett for når salget åpner. Jeg er klar over at det ikke ville bli lett, men muligheten var jo der.

I dag kl. 11 norsk tid åpnet salget. Når jeg kom på jobb kl halv tre sank jeg sammen når virkeligheten gikk opp for meg, jeg hadde glemt hele saken og da var selvsagt billettene borte.

 

Jaja, er en ny mulighet om to uker til Fulhamkampen. Men uansett idag føler jeg meg som en jævla kødd.......

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som har noen billetter til overs da Arsenal møter Newcastle 7 november?

Jeg er Arsenal supporter og fatter'n er Castle supporter så dette hadde vært en perfect far og sønn tur!

 

Noen som eventuelt veit om noen pålitelige sider der de selger pakker?

 

På forhånd Takk:)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som har noen billetter til overs da Arsenal møter Newcastle 7 november?

Jeg er Arsenal supporter og fatter'n er Castle supporter så dette hadde vært en perfect far og sønn tur!

 

Noen som eventuelt veit om noen pålitelige sider der de selger pakker?

 

På forhånd Takk:)

 

1billett.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har 1 billett til Arsenal-Tottenham til overs etter at reisefølget mitt meldte forfall.

 

Noen som er interessert så er det bare å si fra. Den er din for en tusing. Jeg betalte det dobbelte selv.

 

Forresten noen andre som skal over? Hadde vært hyggelig å møte noen nordmenn ettersom jeg nå skal over alene...

Link to comment
Share on other sites

Har 1 billett til Arsenal-Tottenham til overs etter at reisefølget mitt meldte forfall.

 

Noen som er interessert så er det bare å si fra. Den er din for en tusing. Jeg betalte det dobbelte selv.

 

Forresten noen andre som skal over? Hadde vært hyggelig å møte noen nordmenn ettersom jeg nå skal over alene...

 

Skal sjekke flybilletter, så gir jeg deg beskjed på PM.

Link to comment
Share on other sites

Som nevnt i en annen tråd på forumet, så skal jeg også på denne kampen. Jeg er iallefall å finne på supporterpuben før kamp, da jeg må dit for å hente sesongkortet mitt. Supporterpuben er en genial pub, og ikke minst den puben i området med billigst øl

Link to comment
Share on other sites

Utvilsomt. Beste plassen som finnes. På lørdag som var; trivelig både før og etter kampem.

 

Bestandig god stemning før og etter kamp på denne puben. Selv om man ofte blir stående som sild i tønne, er det ett eller annet med atmosfæren i puben, som gjør at man ikke bryr seg om det er trangt eller ikke.

 

Gunners er også en meget bra pub, men føler at den har fått litt for mye "turistpreg" over seg.

 

Søndagen blir det som alltid en tur innom Bank of Friendship. En av de beste pubene i området, men synes denne passer bedre til dagen derpå enn på kampdag.

Link to comment
Share on other sites

Søndagen blir det som alltid en tur innom Bank of Friendship. En av de beste pubene i området, men synes denne passer bedre til dagen derpå enn på kampdag.

 

Fin-fin stemning på Banken etter West Ham kampen. En pub som absolutt kan anbefales.

Link to comment
Share on other sites

I dag ser jeg på meg selv som verdens absolutt største tulling.

 

Har i lang tid planlagt å prøve å skaffe meg billett til spurskampen i november. Har gått inn ofte og sjekket dato og klokkeslett for når salget åpner. Jeg er klar over at det ikke ville bli lett, men muligheten var jo der.

I dag kl. 11 norsk tid åpnet salget. Når jeg kom på jobb kl halv tre sank jeg sammen når virkeligheten gikk opp for meg, jeg hadde glemt hele saken og da var selvsagt billettene borte.

 

Jaja, er en ny mulighet om to uker til Fulhamkampen. Men uansett idag føler jeg meg som en jævla kødd.......

Humøret :angry: er litt bedre nå, kom i gjennom på nettet i går og det var ikke store problemet med å skaffe seg en billett til Fulhamkampen. Så nå er det bare å begynne med å fyre opp under "reisefeberen". Det er god tid til det, fire uker og noen få minutter til flyet lander på Gatwick.

 

 

(edit: skrivefeil)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...