Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Går det an å KUN kjøpe billett til Arsenals kamper fra supporterklubben, eller må man kjøpe en hel pakke?

 

Du kjøper kun kampbillett hos supporterklubben, de selger ikke pakker.

Pakkene du tenker på er kanskje fellesturene som arrangeres sammene med, og selges gjennom, Fotballturer AS? Det er kun 6 av dem i året, mens supporterklubben alene ordner kampbilletter til alle kampene gjennom hele sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Du kjøper kun kampbillett hos supporterklubben, de selger ikke pakker.

Pakkene du tenker på er kanskje fellesturene som arrangeres sammene med, og selges gjennom, Fotballturer AS? Det er kun 6 av dem i året, mens supporterklubben alene ordner kampbilletter til alle kampene gjennom hele sesongen.

Ok, thanks!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg har nå bestilt billetter fra www.onlineticketexpress.com til hjemmekampen mot united.

jeg har fått en mail som jeg må signere og sende i retur via mail for å bekrefte bestillingen. noen som har erfaring med denne siden? hvor lang tid det tar før man får billettene osv?

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg har nå bestilt billetter fra www.onlineticketexpress.com til hjemmekampen mot united.

jeg har fått en mail som jeg må signere og sende i retur via mail for å bekrefte bestillingen. noen som har erfaring med denne siden? hvor lang tid det tar før man får billettene osv?

Her googlet litt på dem selv, hvis du søker "www.onlineticketexpress.com scam" så kommer det opp en rekke resultat av folk som har blitt lurt på forskjellige måter. Jeg selv begynte å bestille fra den siden, men kansellerte før det var for sent.

Link to comment
Share on other sites

:) B) jeg googla nettopp og fant ikke mye positivt om de iallefall. syntes det var litt merkelig at de tok 285£ for billetten, men så ut som en seriøs side så valgte å bestille til meg og 2 kompiser derifra. håper det går knirkefritt, hvis ikke blir det en helvetes lei førstetur over dammen!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vet det er nevnt før i tråden; kjøp dere red membership fra klubben. Det koster £30 (ca 300 kr) og man får billetter til de aller fleste kampene, i tillegg til en flott membership pack. I skrivende stund er det ledige billetter til Liverpool-kampen. Å betale nærmere 3000 kr for en billett man kan få for 600 + 300 (medlemskap) er bortkastet spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Hei! Lurte på om det er noen som kan "låne" meg 2 red membership? Jeg og en kompis hadde tenkt oss over på hjemmekampen mot Burnley i mars og CL matchen mot Porto, tirsdagen etter. Har selvsagt tenkt på å kjøpe Red membership selv, men det tar jo inntill 28 dager å få dette tilsendt. Så det blir nok i seneste laget for denne gang :(

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har kjøpt junior medlemskap her?

 

Får en feilmelding ved checkout, sier noe slik som det du har i handlekurver kan ikke kjøpes sammen, fjern "offending" produkt og prøv på nytt. Har kun ett junior i handlekurven, og siden alder på min sønn er 10 år, godkjenner den ikke å kjøpe vanlig medlemskap heller..

 

Skulle gjerne hatt tips hvordan jeg får kjøpt medlemskap for han. Kan jo lyve å skrive han er over 18, men skulle nå gjerne gjort det uten å lyve da.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen som skal på hjemmekampen mot Porto?? Lyst til å dra, men har bare en billett.

 

Hei,

Har ledig Club Level sesongkort billett til Arsenal - Burnley 6.mars og Arsenal - Porto 9.mars. (Obs, kun 1 billett pr kamp)

 

Kjøper må kjøpe begge billettene siden dette er et sesongkort.

Pris pr billett = 950NOK.

Totalt for begge kamper = 1900NOK

 

Billetten inkluderer tilgang til puber og resturanter på Club Level området + gratis øl i pausen..

 

Block: 77

 

mail: halvorsen_jr@hotmail.com

mobil: 95894275

Link to comment
Share on other sites

Et par spørsmål vedrørende Red Membership. Beklager hvis dette allerede er beskrevet i tråden.....

 

- Er det kun 1 billett per medlemskap? Jeg har tenkt å reise over med sønnen min på 9 år i løpet av våren, og lurer på om jeg da må kjøpe 2 medlemskap? Jeg tolker vel Arsenal.com slik?

- Gjelder Red Mebership kun ut 09/10 sesongen hvis jeg bestiller nå, eller 1 år fra bestillingstidspunkt? Greier ikke å lese dette ut fra bestillingssidene.

 

 

 

Og hvis jeg må kjøpe 2 medlemeskap for å få kjøpt 2 billetter så får man vel ikke billetter sammen? Det er i tilfelle uaktuelt at 9 åringen skal sitte alene.

Link to comment
Share on other sites

Et par spørsmål vedrørende Red Membership. Beklager hvis dette allerede er beskrevet i tråden.....

 

- Er det kun 1 billett per medlemskap? Jeg har tenkt å reise over med sønnen min på 9 år i løpet av våren, og lurer på om jeg da må kjøpe 2 medlemskap? Jeg tolker vel Arsenal.com slik?

- Gjelder Red Mebership kun ut 09/10 sesongen hvis jeg bestiller nå, eller 1 år fra bestillingstidspunkt? Greier ikke å lese dette ut fra bestillingssidene.

Og hvis jeg må kjøpe 2 medlemeskap for å få kjøpt 2 billetter så får man vel ikke billetter sammen? Det er i tilfelle uaktuelt at 9 åringen skal sitte alene.

 

Kun 1 billett per medlemskap. Så du må nok kjøpe 2 eventuelt ja (Låne er også en mulighet). Disse to kan begge være på deg, registrer 2 "accounter". Når det gjelder det å sitte sammen burde ikke det være noe problem. Så lenge det er seter ved siden av hverandre som er tilgjengelig, kan du velge disse med kortene dine.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring fra http://www.worldticketshop.com/tickets/ars..._arsenal-fulham ?

 

Vurderer svært sterkt å reise, er det noen som kan legge ut noe om hvordan man kommer fra flyplass til stadion osv. Er førstegangsreisende og første gang i en virkelig stor by, så har litt å ta meg til.

 

Jeg prøver å få til Red Membership, men det som er skjer er at jeg fullfører første step. Men etter det får jeg ikke noen mail eller noe med informasjon. Må jeg betale for Red Membership for å få inloggingsinformasjon i det hele og det store?

 

Hvordan er prisene på undergrunnen osv.?

 

Tips er livsnødvendige.. :P

Link to comment
Share on other sites

I en diskusjon for rundt 2 måneder siden ble vi enige her på forumet i at systemet rundt lojalitetspoeng kun er gjeldende på storkampene (definert som Tottenham, Lpool, Chelsea og Manu). ALTSÅ IKKE MANCHESTER CITY!

Likevel får jeg mail fra O.K. Holter om at det kun er de som har lojalitetspoeng som er med i trekningen om billettene! Dette er klart regelbrudd, og en utrolig idiotisk og egoistisk handling!

Jeg forstår at man har et lojalitetssystem når det gjelder Chelsea, Manu, Lpool og Tottenham, men man kan ikke bare ommøblere reglene og redefinere hvilke lag lojalitetssystemet skal gjelde for!

Jeg har aldri fått sett Arsenal, og nå, takket være Holter og co, får jeg ikke sjansen nå heller! Takk skal dere ha :P

Jeg hadde håpet at gunners supporterklubben var demokratisk og rettferdig, men dette har vist det motsatte!

 

Har veldig lyst til å sende svarmail til Holter & co. Noe slikt som dette: "Dette såkalte lojalitetssystemet deres, er helt latterlig. Det eneste dere oppnår er at yngre supportere som aldri har fått vært på Emirates/Highbury aldri får sjansen fordi at de ikke har lojalitetspoeng. Men kanskje dere driter i å "spre det glade budskap" så lenge dere selv får melke kua? Det finnes ingen rettferdighet i systemet! Jeg trodde Arsenal og ArsenalNorway var demokratisk og for alle, men den gang ei".

Link to comment
Share on other sites

Send meg den mailen du Ravenghost som du har så lyst til så skal jeg svare deg og legger frem på en sakelig måte hvorfor vi nå utprøver de reglene vi har denne sesongen.

 

Er ikke det bedre enn å slenge ut av seg ganske sterke ytringe om min person?

 

Jeg sier ikke at vår løsning er den beste men alle klager på hvordan vi trekker billettene. Det har jeg hørt, fått brev om, i 20 år som billettsjef men vi har fortsatt ikke mottatt et eneste innspill til årsmøte på hvordan vi burde gjøre det. NÅ ER TIDEN MODEN FOR DET VEL.

 

 

Men noe har du rett i og det tar jeg selvkritikk på. Jeg ser, har blitt gjort opperksom på, at ordlyden ikke har vært den samme på siden som heter billetter og siden som omhandler lojalitets poeng.

 

Det beklager jeg og det er rettet opp nå.

 

Jeg vil at samtlige som søker skal få billetter, det er mitt mål.

Men det lykkes jeg dessverre ikke med bestandig.

Link to comment
Share on other sites

I en diskusjon for rundt 2 måneder siden ble vi enige her på forumet i at systemet rundt lojalitetspoeng kun er gjeldende på storkampene (definert som Tottenham, Lpool, Chelsea og Manu). ALTSÅ IKKE MANCHESTER CITY!

Likevel får jeg mail fra O.K. Holter om at det kun er de som har lojalitetspoeng som er med i trekningen om billettene! Dette er klart regelbrudd, og en utrolig idiotisk og egoistisk handling!

Jeg forstår at man har et lojalitetssystem når det gjelder Chelsea, Manu, Lpool og Tottenham, men man kan ikke bare ommøblere reglene og redefinere hvilke lag lojalitetssystemet skal gjelde for!

Jeg har aldri fått sett Arsenal, og nå, takket være Holter og co, får jeg ikke sjansen nå heller! Takk skal dere ha :P

Jeg hadde håpet at gunners supporterklubben var demokratisk og rettferdig, men dette har vist det motsatte!

 

Har veldig lyst til å sende svarmail til Holter & co. Noe slikt som dette: "Dette såkalte lojalitetssystemet deres, er helt latterlig. Det eneste dere oppnår er at yngre supportere som aldri har fått vært på Emirates/Highbury aldri får sjansen fordi at de ikke har lojalitetspoeng. Men kanskje dere driter i å "spre det glade budskap" så lenge dere selv får melke kua? Det finnes ingen rettferdighet i systemet! Jeg trodde Arsenal og ArsenalNorway var demokratisk og for alle, men den gang ei".

 

 

 

For det første må jeg si det er leit at du ikke har fått billett til en kamp du hadde håpet på å se.

Men, jeg ser ikke helt at det ble bestemt å endre lojalitetssystemet i den diskusjonen du refererer til. At noen medlemmer på forumet mener det er en bedre løsning gjør vel ikke at reglene endres?

Dernest har du uheldigvis valgt en vanskelig kamp å få billett til. Nest siste hjemmekamp for sesongen, mot en såpass stor og attraktiv motstander som City, vil det uansett bli vanskelig/umulig å skaffe billetter til alle til. Selvsagt vil noen da bli skuffet. Spørsmålet er på hvilken måte man kan gjøre det mest rettferdig.

Å søke på en slik kamp vil da være gambling åkke som, og påstanden om at Ole Kristian har opptrådt egoistisk stiller jeg meg svært undrende til. Hva mener du egentlig da?

Og, du tar feil. Arsenal Norway ER en demokratisk organisasjon. Vi har selv valgt styret, som på sin side er nødt til å ta avgjørelser de tror gavner Arsenal Norway og medlemmene best. Det er fritt fram å stemme ned styrekandidater når disse er på valg, eller mer relevant i denne saken; sende inn et forslag til nye billettregler slik at disse kan taes opp til vurdering.

 

Om du søker på nytt til høsten, til en litt mer tilgjengelig kamp (om ikke reglene er endret da..), er jeg sikker på at du får opplevd vårt kjære Arsenal du også! :P

 

Edit: ser at Ole Kristian har svart mens jeg har skrevet.. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Send meg den mailen du Ravenghost som du har så lyst til så skal jeg svare deg og legger frem på en sakelig måte hvorfor vi nå utprøver de reglene vi har denne sesongen.

 

Er ikke det bedre enn å slenge ut av seg ganske sterke ytringe om min person?

 

Jeg sier ikke at vår løsning er den beste men alle klager på hvordan vi trekker billettene. Det har jeg hørt, fått brev om, i 20 år som billettsjef men vi har fortsatt ikke mottatt et eneste innspill til årsmøte på hvordan vi burde gjøre det. NÅ ER TIDEN MODEN FOR DET VEL.

Men noe har du rett i og det tar jeg selvkritikk på. Jeg ser, har blitt gjort opperksom på, at ordlyden ikke har vært den samme på siden som heter billetter og siden som omhandler lojalitets poeng.

 

Det beklager jeg og det er rettet opp nå.

 

Jeg vil at samtlige som søker skal få billetter, det er mitt mål.

Men det lykkes jeg dessverre ikke med bestandig.

Slik jeg ble forklart reglene for et par måneder siden, så var det slik:

 

Det er tilfeldig trekning på alle kamper bortsett fra de fire største kampene (Lpool, Chelsea, Manu og Tottenham). Når det gjelder disse fire kampene, vil de som har opparbeidet seg poeng i de andre kampene stille først i køen. På den måten belønner man de som har vært "lojale" til å få billett til de største kampene, samtidig som man ikke lukker døren for folk som aldri før, av ulike årsaker (økonomi, alder, yrke etc), har fått reist over. Jeg synes dette var en utrolig god måte å gjøre det på, for jeg er faktisk enig i at man skal belønne de mest "lojale". Men samtidig mener jeg at man, som en supporterklubb som er for alle, også skal holde døren åpen for alle når det gjelder de kampene som ikke er mot de fire...

 

Dette mener jeg må være mest rettferdig.

 

Hvis det IKKE er slik reglene er nå, så beklager jeg at jeg har tatt andres ord for god fisk og at du har fått lide av det. MEN, jeg mener at reglene snarest bør endres til slik jeg har skissert ovenfor.

Når det gjelder årsmøter, samlinger osv, er det litt vanskelig når det aller meste av slike ting er i Oslo, da jeg bor i Bergen. Men håper dette forslaget kan bringes videre.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...