Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Noen som har erfaring med kjøp av billetter på General Sale ?

 

Skal over på Emirates cup med noen kompiser og vil gjerne være "safe" på forhånd.

 

Møter jeg opp noen plass og mottar en slags billett etter å ha vist utskrift av kjøpet og konf.nr eller hvordan funker det?

 

Veldig takknemlig for svar!

 

Desverre har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men regner med at du får en bekreftelsesmail du må skrive ut og vise for å få billetten, evnt får du den rett i posten.

 

Satse på å møte der på The Gunners eller evnt en annen pub i nærheten av Emirates før kamp da! ;) Drar aleine og regner md å stikke innom The Gunners før kamp siden det alltid er en del nordmenn å der ;)

 

Vil tro det er noe lignende jeg også. Får lese litt mer inne på arsenal.com så kanskje jeg blir litt klokere.

Usikkert om det blir noe The Gunners på oss, sørgelig nok er ingen av mine medreisende goonere så det spørs om de vil menge seg akkurat der, men håper i det lengste på en liten visitt. Frister nesten litt å blåse i Atletico - PSG, og heller sitte på The Gunners med en pint eller 5! ;)

 

 

Stemmer. Får se hva jeg gjør.Gir et pip jeg så kanskje vi kunne møtes. Vært på Emirates cup før? Lurer på om det er bra greier eller veldig feriepreget!???

 

Gjør det. Ikke vært der nei, spent på trøkket selv. Blir nok ikke som i hjemmekampen mot Spudz (i perioder :) ) som jeg leste du også var på!

 

Jepp det var morro! Men morro blir det nå også-. Har du planlagt å dra på flere kamper kommende sesong? Selv skal jeg prøve på 3 før jul og 3 etter ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring med kjøp av billetter på General Sale ?

 

Skal over på Emirates cup med noen kompiser og vil gjerne være "safe" på forhånd.

 

Møter jeg opp noen plass og mottar en slags billett etter å ha vist utskrift av kjøpet og konf.nr eller hvordan funker det?

 

Veldig takknemlig for svar!

 

Desverre har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men regner med at du får en bekreftelsesmail du må skrive ut og vise for å få billetten, evnt får du den rett i posten.

 

Satse på å møte der på The Gunners eller evnt en annen pub i nærheten av Emirates før kamp da! ;) Drar aleine og regner md å stikke innom The Gunners før kamp siden det alltid er en del nordmenn å der ;)

 

Vil tro det er noe lignende jeg også. Får lese litt mer inne på arsenal.com så kanskje jeg blir litt klokere.

Usikkert om det blir noe The Gunners på oss, sørgelig nok er ingen av mine medreisende goonere så det spørs om de vil menge seg akkurat der, men håper i det lengste på en liten visitt. Frister nesten litt å blåse i Atletico - PSG, og heller sitte på The Gunners med en pint eller 5! ;)

 

 

Stemmer. Får se hva jeg gjør.Gir et pip jeg så kanskje vi kunne møtes. Vært på Emirates cup før? Lurer på om det er bra greier eller veldig feriepreget!???

 

Gjør det. Ikke vært der nei, spent på trøkket selv. Blir nok ikke som i hjemmekampen mot Spudz (i perioder :) ) som jeg leste du også var på!

 

Jepp det var morro! Men morro blir det nå også-. Har du planlagt å dra på flere kamper kommende sesong? Selv skal jeg prøve på 3 før jul og 3 etter ;)

 

Nei det spørs desverre, student som jeg mest sannsynlig blir. Fikk hvertfall med meg et par kamper ifjor. Det var en god bunke kamper du skulle på, mange fine opplevelser i vente ;)

Link to comment
Share on other sites

Sykt!! Fikk nettop vite at jeg har fått billett til United-Arsenal i bortesvingen. Om jeg drar har det altså blitt 3 turer bare i August!

 

Emirates cup, Everton borte og Man Utd borte! Svindyrt, men har så utrolig lyst. Tungt å selge en billett i bortesvingen på Old Trafford for å si det sånn! :P

Link to comment
Share on other sites

Bare lurte på om noen kunne hjelpe meg med en ting. Jeg og en kamerat har fått tilbud på billetter til enten da Wigan Birmingham eller Blackburn på Emirates. Veit noen om disse kampene kan bli flyttet og da isåfall hvilke det er størst mulighet for at blir flyttet.

Link to comment
Share on other sites

Bump.

 

 

Noen som vet hvor mye billettene pleier å koste gjennom AN? Har fått et tilbud på kr 2000,- pr billett til Arsenal-Chelsea, og flyprisene er relativt lave på de datoene akkurat nå, så lurer på om jeg skal slå til.

 

Noen som vet?

 

 

Liker ikke å vente til under 2 mnd til kampdato, da flyprisene ofte er dyre på så "kort varsel"

Link to comment
Share on other sites

Bump.

 

 

Noen som vet hvor mye billettene pleier å koste gjennom AN? Har fått et tilbud på kr 2000,- pr billett til Arsenal-Chelsea, og flyprisene er relativt lave på de datoene akkurat nå, så lurer på om jeg skal slå til.

 

Noen som vet?

 

 

Liker ikke å vente til under 2 mnd til kampdato, da flyprisene ofte er dyre på så "kort varsel"

Mener å huske at jeg har betalt ca 1000 for to billetter, altså 500 pr stk. Det er en veldig bra pris! Men tror også dette varierer ut i fra hvilke kamper man ser. Chelsea er nok dyrere enn Hull f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Bump.

 

 

Noen som vet hvor mye billettene pleier å koste gjennom AN? Har fått et tilbud på kr 2000,- pr billett til Arsenal-Chelsea, og flyprisene er relativt lave på de datoene akkurat nå, så lurer på om jeg skal slå til.

 

Noen som vet?

 

 

Liker ikke å vente til under 2 mnd til kampdato, da flyprisene ofte er dyre på så "kort varsel"

Mener å huske at jeg har betalt ca 1000 for to billetter, altså 500 pr stk. Det er en veldig bra pris! Men tror også dette varierer ut i fra hvilke kamper man ser. Chelsea er nok dyrere enn Hull f.eks.

 

Kategori A, som mot Chelsea, kostet i fjor 690,- pr stk, og blir vel det samme i år ettersom prisene på Emirates er fryst.

Kategori B tror jeg kostet 525,- pr stk.

 

Plassering er vel stort sett alltid på "Goal Upper" Grønn eller Gul kvadrant (Sør-enden).

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal dra på Arsenal-Hull 19.desember med broren min. Kampen står oppført som lørdagskamp kl.15:00 engelsk tid. Er det stor sannsynlighet for at denne kampen blir flyttet tru??

Drar til London på kampdag nemlig :)

 

 

En ting til.... Syns det er veldig synd at vi ikke kan få til noe rimeligere fellesturer med Arsenal Norway! Sveiper litt innom KopForum noen ganger å ser at de planlegger fellestur nå snart for ca 2500 kr , så må man legge til litt for fly, men fortsatt blir turen veldig(!) mye billigere. Skjønner ikke hvorfor vi har så dyre turer. Å fly med ryanair og ordne billetter og hotel sjøl er ikke noe problem å få til 2-3000 kr om man ordner sjøl. Skjønner selvfølgelig at reiseselskapet skal ha no fortjeneste for å ordne dette. Men 6500 kr for en fellestur er SVINDYRT!! Kan ikke kalles en god deal hvertfall for medlemmene.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal dra på Arsenal-Hull 19.desember med broren min. Kampen står oppført som lørdagskamp kl.15:00 engelsk tid. Er det stor sannsynlighet for at denne kampen blir flyttet tru??

Drar til London på kampdag nemlig :)

 

Samme sier jeg som skal på Stokekamp. Hvis kampen blir en tidligkamp på lørdagen er det ikke sikkert vi rekker den. :P

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg har prestert å få bestilt 2 togbilletter fra London til Manchester 28.august så prøver jeg nå å selge den ene her:) På tog i England så viser man ikke ID for å vise at det er ''du'' som eier billetten så er ikke noe problem at en annen bruker den evnt. Er såkalt ''advance'' billett, altså kan man reise når man vil og ta hvilket tog man vil vistnok står det på siden.

 

Billetten koster egentlig 28 pund, men selger den for 15 pund i håp om å bli kvitt den! Noen som er interessert? B)

 

 

NB: Billetten varer altså lenger enn 28.august for å presisere det. Kjøpte billett når jeg var i Manchester i helga og den hadde varighet til 13.september.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei. Noen som har informasjon om troverdige nettsteder hvor man får bestilt bare kampbilletter? :-)

 

På forhånd takk.

 

1st4footballtickets. Selv har jeg bare brukt dette de få gangene jeg har kjøpt via nettet. Du kjøper billetter og betaler 5 pund for å få billettene tilsendt hotellet/eventueller andre steder du skal bo på i England. (Er mulig å sende til Norge også, men er en del dyrere og tar lang tid) Også må du huske å sørge for å mase på hotell-vertene for å dem til å ta imot billettene. Gjør dem ikke det, blir du nødt du hente dem på et slags lokalt postkontor. -Forvirrende.

 

Anbefaler å dra på bortekamp om ikke du har vært på det før!

Link to comment
Share on other sites

Er det i tillegg noen som kan komme med en beskrivelse av plassene som beskrives som 'Behind Goal Clear view', 'Along the side clear view' og '+Seats behind the goals'.

 

Skjønner igrunn hva det betyr rent oversatt, men ettersom billettene er litt billigere enn de andre, så lurer jeg på om det er non ulemper ved disse plassene?

Link to comment
Share on other sites

Beklager masing, men har bestilt en litt impulsiv tur så begynner å få litt dårlig tid med kampbilletter.. ;-)

 

Så spørsmålene mine er som følger:

 

- Noen som vet om noen billigere billettsteder enn: http://www.1st4footballtickets.com/ ?

 

- Plassbeskrivelser nevnt ovenfor.

 

- Noen som har erfaring med Smart Russel Square hostel?

 

Håper noen kan hjelpe :-)

Link to comment
Share on other sites

Å fly med ryanair og ordne billetter og hotel sjøl er ikke noe problem å få til 2-3000 kr om man ordner sjøl. Skjønner selvfølgelig at reiseselskapet skal ha no fortjeneste for å ordne dette. Men 6500 kr for en fellestur er SVINDYRT!! Kan ikke kalles en god deal hvertfall for medlemmene.

 

Da foreslår jeg at du organiserer det hele. Som sagt i andre sammenhenger, denne supporterklubben drives på frivillig basis.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...