Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg husker ikke om det spørsmålet har blitt svart på tidligere, men spør hvertfall igjen.. Hvor lang venteliste er det for å få Silver membership? Stemmer som jeg tror da, at man som red member automatisk står på venteliste til å bli silver member?? :) Et sted man kan finne ut av det.. ?

 

Takk for eventuelle svar! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er kampbilletter og hotell for 3 netter ordnet til hjemmekampen vår mot Man City den 4. april 09. Bestilte hotel og billetter gjennom Londontown.no / Impact Travel, mens flyreisen ble bestilit gjennom Seat24.no. Blir British Airways tur-retur til prisen av 1500,- pr pers. Kampbilletter og hotell for 3 netter kom på 2890,- pr pers. Totalpris ca 4400,-. Drar sammen med en kamerat.

 

Hotellet vi skal bo på heter Royal National. Noen som har bodd her før?

Ligger ganske sentralt i London, like ved Russell Square. Visstnok blant Englands største hotell med 1630 rom. Vet at dette hotellet kanskje ikke er det beste, men det var ihvertfall billig for 3 netter. Dessuten skal vi jo kun sove der.

 

Gleder meg allerede :P

 

 

Har forresten aldri brukt Londontown / Impact Travel før, men kundeservicen der var ihvertfall bra. Lars Smith som jobber i Impact Travel i England svarte raskt på alle mailene jeg sendte og kom med flere tilbud på hoteller til forskjellige priser. Meget bra!!

 

Skal på samme kamp.Bestilte gjennom fotballreiser.no. Betaler 3000 for St Giles i 3 netter og kampbillett.

Reiser med Norwegian til 1800 tur retur så kom på litt under 5000.

 

Ser fram til kampen;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lurer bare på hvilke hoteller dere andre anbefaler? Skal til England i april, men vurderer også å ta en tur til siste hjemmekampen mot Stoke.

 

Har sett litt på diverse sider hva de tilbyr av hoteller til sine fotballpakker. Er St Giles bra f.eks? Hvilke hoteller har dere andre brukt som dere er meget fornøyd med? Selv har jeg brukt Jurys Inn Islington to ganger som er meget bra og ikke så aller verst pris. I tillegg har jeg brukt Premier Inn Kings Cross, som også er bra, men litt dyrere. Express by Holiday Inn London City er også et helt greit hotell, men froksten er ikke noe spes, og det er ikke akkurat noen bra bar dem har der heller. Du sitter liksom rett ved siden av respesjonen, og det er resepsjonistene som serverer drikke fra tappekranene som sitter like ved siden av PCene de bruker for å sjekke inn/ut. Men rommet/sengene var faktisk noe av det reneste jeg har sett av de hotellene jeg har brukt i England så langt. Det er jo et stort pluss. Minuset er at det faktisk er et ganske dyrt hotell.

 

Konklusjonen min blir at det beste hotellet jeg har bodd på så langt er Jurys Inn Islington.

 

 

Hva anbefaler dere andre??

Link to comment
Share on other sites

Skulle vise en kamerat hvordan man skaffer billetter på Ticket Exchange og dermed spratt det opp en Liverpool billett. Kjøpte den da det ikke vil være noe problem å bli kvitt den på supporterklubben i England. Men hvis det er noen som er ute etter en så har jeg da en på :

Area 1 - Row 27 - seat 3. Så det er vel ikke mulig å sitte nærmere midten.

 

Det er en £52 billett som jeg har blitt trukket kr 580,- for så prisen blir kr 590,- for å dekke portoen for utsendelse av kortet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har tenk meg over til 8-delsfinalen i CL mot Roma. Noen som vet hvor jeg kan bestille kampbillett og hotellopphold nokså billig? Og hvilken hotell som er bra, og dem som ikke er så bra?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lurer bare på hvor mye billettene koster via supporterklubben (AN)?

 

Hva er gjennomsnittsprisen på billettene?

Jeg kan si den billetten jeg kjøpte til Roma i CL kostet 740 kr via AN. Ble overrasket at det var så billig.

Link to comment
Share on other sites

Lurer bare på hvor mye billettene koster via supporterklubben (AN)?

 

Hva er gjennomsnittsprisen på billettene?

Jeg kan si den billetten jeg kjøpte til Roma i CL kostet 740 kr via AN. Ble overrasket at det var så billig.

 

Og dette er en kategori A kamp, så den er noget dyrere enn de fleste PL kamper.

Supporterklubben tar pålydende pris + et bittelite påslag for å dekke porto samt en liten fortjeneste.

 

Har man ikke tilgang på billetter gjennom gold/silver/red membership hos Arsenal er supporterklubben det DESIDERT beste alternativet. Bruk heller dem enn å la agenter/billettkontorer tjene penger på deg.

Link to comment
Share on other sites

Lurer bare på hvor mye billettene koster via supporterklubben (AN)?

 

Hva er gjennomsnittsprisen på billettene?

Jeg kan si den billetten jeg kjøpte til Roma i CL kostet 740 kr via AN. Ble overrasket at det var så billig.

 

Var det trekning eller? 740 kr er jo kjempepris med tanke på kampen. Hvor på stadion?

Link to comment
Share on other sites

Lurer bare på hvor mye billettene koster via supporterklubben (AN)?

 

Hva er gjennomsnittsprisen på billettene?

Jeg kan si den billetten jeg kjøpte til Roma i CL kostet 740 kr via AN. Ble overrasket at det var så billig.

 

Var det trekning eller? 740 kr er jo kjempepris med tanke på kampen. Hvor på stadion?

Ja det var trekning. Har ikke fått vite enda hvor på stadionen vi skal sitte.

Link to comment
Share on other sites

Lurer bare på hvor mye billettene koster via supporterklubben (AN)?

 

Hva er gjennomsnittsprisen på billettene?

Jeg betalte 2040,- for fire billetter til Arsenal-Fulham. Så supporterklubben er nok det beste alternativet om du ikke er medlem i Arsenal. :)

Link to comment
Share on other sites

Noen her som erfaring med hvordan det ordner seg om man bestiller billetter til bortekamper som red member?

 

F eks til bortekampen mot Roma er det nå muligheter for å få billett til som red member. Hvordan får man da billetten tro, siden det er bortekamp og man ikke validerer medlemskortet på samme måte som ved hjemmekamper? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...