Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Club Level er ikke SÅ fint. Det er tross alt over 7000 seter, og så stor er ikke Arsenal-fiffen. Ha på deg hva du vil, og rop og syng i vei. Men du får nok ikke med deg like mange i sangen der som ellers på tribunen :D

Link to comment
Share on other sites

Ok B) Buffet og saker, var visst inkludert i pakka vår.. Noen som har vært på det opplegget? Føler egentlig det er litt unødvendig, men det fulgte da med..

 

Jeg har vært på et slikt opplegg. Helt greit. Maten er grei, det er underholdning og deilig pils. Det var deilig å tilbringe mange timer på stadion. 2 timer før kamp, hele kampen (selvsagt) og ca en time etter kamp.

 

Jeg koste meg i allefall.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ok B) Buffet og saker, var visst inkludert i pakka vår.. Noen som har vært på det opplegget? Føler egentlig det er litt unødvendig, men det fulgte da med..

Ordene "buffet" og "unødvendig" er en sjelden kombinasjon...

 

Hehe.. Var ikke sånn ment ;) Mente bare at Arsenal kamp er godt nok uansett :D

 

Ingen restriksjoner på klær selv om du var på buffet?

Link to comment
Share on other sites

Ok B) Buffet og saker, var visst inkludert i pakka vår.. Noen som har vært på det opplegget? Føler egentlig det er litt unødvendig, men det fulgte da med..

Ordene "buffet" og "unødvendig" er en sjelden kombinasjon...

 

Hehe.. Var ikke sånn ment ;) Mente bare at Arsenal kamp er godt nok uansett :D

 

Ingen restriksjoner på klær selv om du var på buffet?

 

Det er ikke lov til å ha på seg sportseffekter :-)

Link to comment
Share on other sites

Ok B) Buffet og saker, var visst inkludert i pakka vår.. Noen som har vært på det opplegget? Føler egentlig det er litt unødvendig, men det fulgte da med..

Ordene "buffet" og "unødvendig" er en sjelden kombinasjon...

 

Hehe.. Var ikke sånn ment ;) Mente bare at Arsenal kamp er godt nok uansett :D

 

Ingen restriksjoner på klær selv om du var på buffet?

 

Jo du må ha på klær

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 2 billetter til Arsenal-Tottenham så sjekket bare av ren nysgjerrighet idag om jeg ville klart å få billetter til kampen gjennom Red Membership! Det hadde jeg vist fått, så litt surt at vi ikke hadde is i magen å ventet.. Det jeg lurer på er er Green Quadrant block 121 er et bra sted å sitte :ph34r: Bare spør av ren nysgjerrighet, for hvis jeg klarer å få billett til Tottenham hjemme prøver jeg å få billett til neste kamp jeg skal på med RED.. Få kamper det er verre å få billett til vel(om det er noen) :huh:

 

EDIT: Det blir litt ekstra surt når jeg ser prisen på fly t/r London ligger på latterlige 10 kroner!!! per person! Helt sykt.. Men har erfart tidligere at man må betale for å betale med kort.. Og at jeg ikke klarte å ordne noen annen mulighet enn å betale med kort. Men ville jo uansett blitt veldig billig da..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har 2 billetter til Arsenal-Tottenham så sjekket bare av ren nysgjerrighet idag om jeg ville klart å få billetter til kampen gjennom Red Membership! Det hadde jeg vist fått, så litt surt at vi ikke hadde is i magen å ventet.. Det jeg lurer på er er Green Quadrant block 121 er et bra sted å sitte :) Bare spør av ren nysgjerrighet, for hvis jeg klarer å få billett til Tottenham hjemme prøver jeg å få billett til neste kamp jeg skal på med RED.. Få kamper det er verre å få billett til vel(om det er noen) :(

 

EDIT: Det blir litt ekstra surt når jeg ser prisen på fly t/r London ligger på latterlige 10 kroner!!! per person! Helt sykt.. Men har erfart tidligere at man må betale for å betale med kort.. Og at jeg ikke klarte å ordne noen annen mulighet enn å betale med kort. Men ville jo uansett blitt veldig billig da..

 

Vi er to stykker som har lyst å reise over for å se Arsenal-Tottenham. Noen som har noen billetter som de ikke får brukt?

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte to stk billetter til Spurskampen gjennom Ticket exchange. Club level. Gleder meg stort. Har sittet på Club Level før og det er helt fantastisk der, selv om synginga nok kunne vært bedre. Tror uansett det er bra mot Spurs.

 

Vi har fått kjøpt gjennom der vi også. Det blir knall

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen som kan låne meg sitt Red Membership card til Arsenal- Aston Villa? Fikk ikke billetter gjennom supporterklubben og er nå ganske desperat...

 

Bytter gjerne tjenesten mot Champions League billetter der jeg har god tilgang.

 

Håper på svar, det åpnes for Red Members 15.10.2008

 

novva77@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Har en billett til Arsenal-Tottenham. Area 91, Row 25, Seat 8. £71.00

Ble trukket kr 784 på kontoen så med porto blir det 800,-.

 

Er det noen som kan låne meg sitt Red Membership card til Arsenal- Aston Villa? Fikk ikke billetter gjennom supporterklubben og er nå ganske desperat...

 

Bytter gjerne tjenesten mot Champions League billetter der jeg har god tilgang.

 

Håper på svar, det åpnes for Red Members 15.10.2008

 

novva77@hotmail.com

 

Skal selv bestille 3 billetter til noen kamerater så jeg kan godt kjøpe til deg også.

Thor

Link to comment
Share on other sites

Da er kampbilletter og hotell for 3 netter ordnet til hjemmekampen vår mot Man City den 4. april 09. Bestilte hotel og billetter gjennom Londontown.no / Impact Travel, mens flyreisen ble bestilit gjennom Seat24.no. Blir British Airways tur-retur til prisen av 1500,- pr pers. Kampbilletter og hotell for 3 netter kom på 2890,- pr pers. Totalpris ca 4400,-. Drar sammen med en kamerat.

 

Hotellet vi skal bo på heter Royal National. Noen som har bodd her før?

Ligger ganske sentralt i London, like ved Russell Square. Visstnok blant Englands største hotell med 1630 rom. Vet at dette hotellet kanskje ikke er det beste, men det var ihvertfall billig for 3 netter. Dessuten skal vi jo kun sove der.

 

Gleder meg allerede :(

 

 

Har forresten aldri brukt Londontown / Impact Travel før, men kundeservicen der var ihvertfall bra. Lars Smith som jobber i Impact Travel i England svarte raskt på alle mailene jeg sendte og kom med flere tilbud på hoteller til forskjellige priser. Meget bra!!

Link to comment
Share on other sites

Fikk akurat en billett til Arsenal- ManU på Ticket Exchange. Billetter er på Area 3 - Row 2 Seat nr 72. Pris £53. Er blitt trukket 610,- så den går for kr 620,- for å dekke porto.

 

 

Jeg kapret en club level billett til samme kamp på Ticket Exchange i dag tidlig. Måtte ut med £170 :P men "de gærne har det godt" :)

Link to comment
Share on other sites

Fikk akurat en billett til Arsenal- ManU på Ticket Exchange. Billetter er på Area 3 - Row 2 Seat nr 72. Pris £53. Er blitt trukket 610,- så den går for kr 620,- for å dekke porto.

 

 

Jeg kapret en club level billett til samme kamp på Ticket Exchange i dag tidlig. Måtte ut med £170 :P men "de gærne har det godt" :)

 

 

Her er det ikke lett å få tak i billetter så en må bare slå til nå en får sjansen

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...