Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Er det noken som veit om det er ei fast plassering på billettane som supporterklubben har fått tildelt eller om det er heilt tilfeldig. Har kome i eit lite dilemma då eg fått tilbod om billettar på club level i tillegg til ifrå ASN.

Link to comment
Share on other sites

Er det noken som veit om det er ei fast plassering på billettane som supporterklubben har fått tildelt eller om det er heilt tilfeldig. Har kome i eit lite dilemma då eg fått tilbod om billettar på club level i tillegg til ifrå ASN.

 

Tror det ikke er noen fast plassering på billettene.. Etter mine to turer over til Emirates så har jeg aldri sottet på samme plass eller i nærheten.. Så tror det er helt tilfeldig hvor du sitter egentlig :P

Link to comment
Share on other sites

Er det noken som veit om det er ei fast plassering på billettane som supporterklubben har fått tildelt eller om det er heilt tilfeldig. Har kome i eit lite dilemma då eg fått tilbod om billettar på club level i tillegg til ifrå ASN.

 

Tror det ikke er noen fast plassering på billettene.. Etter mine to turer over til Emirates så har jeg aldri sottet på samme plass eller i nærheten.. Så tror det er helt tilfeldig hvor du sitter egentlig :P

 

Okey.

Veit du foresten kvar clublevel-sona er på stadion?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hvis noen har billetter til Arsenal-Everton og ikke kan bruke dem/har gitt opp håpet om gull og gir blanke faen i å dra på kampen, så er jeg interessert i å kjøpe to billetter....

Jeg skal også på denne kampen. Ja, jeg har gitt opp håpet om gull, men nei, jeg gir ikke blanke faen i å dra på kampen. :)

Link to comment
Share on other sites

Dersom du har en tjukk lommebok, så er det alltids ledige pakker igjen hos Steve Perryman og Fotballturer.no

 

http://steveperryman.no/show_cat1_event.aspx?id=1&eId=476

 

http://www.fotballturer.no/arsenal.htm

 

Nei, jeg kjøper et par billetter på svartebørs på Ashburton. Det er nok mange touts som sitter inne med en del billetter som kunne blitt verdt mange tusen kroner om Arsenal var i gullkampen 4.mai.

Link to comment
Share on other sites

Har 2 billett til Arsenal - Everton. Kjøpte på Ticket Exchange. Fikk for 2 min siden tak i en for £32 og har en fra før av til £42.

Ticket Exchange er en meget grei måte å få tak i billetter på. Klarte å få tak i 12 billetter til Readingkampen og vi var 2 stk som klarte å få tak i 5 billetter til Arsenal-Liverpool PL kampen iløpet av 4 dager. Som nevnt fikk jeg tak i en billett nå i kveld iløpet av 5 min( var nok litt flaks) da jeg så at det var flere som var ute etter billett.

 

£32 billetten er på area 9 men £42 er på area 93 . Skal ha face value + £1.7 som jeg får i gebyr når en bestiller.

Link to comment
Share on other sites

Har 2 billett til Arsenal - Everton. Kjøpte på Ticket Exchange. Fikk for 2 min siden tak i en for £32 og har en fra før av til £42.

Ticket Exchange er en meget grei måte å få tak i billetter på. Klarte å få tak i 12 billetter til Readingkampen og vi var 2 stk som klarte å få tak i 5 billetter til Arsenal-Liverpool PL kampen iløpet av 4 dager. Som nevnt fikk jeg tak i en billett nå i kveld iløpet av 5 min( var nok litt flaks) da jeg så at det var flere som var ute etter billett.

 

£32 billetten er på area 9 men £42 er på area 93 . Skal ha face value + £1.7 som jeg får i gebyr når en bestiller.

 

Regner med at kjøpmannen fra Svelvik er å finne på denne kampen? Jeg reiser over for å se denne kampen sammen med to kamerater. Hadde vært artig med et gjensyn Thor!

 

Hilsen Charlie George, utvandrersønnen fra Holmestrand ;)

Link to comment
Share on other sites

Har 2 billett til Arsenal - Everton. Kjøpte på Ticket Exchange. Fikk for 2 min siden tak i en for £32 og har en fra før av til £42.

Ticket Exchange er en meget grei måte å få tak i billetter på. Klarte å få tak i 12 billetter til Readingkampen og vi var 2 stk som klarte å få tak i 5 billetter til Arsenal-Liverpool PL kampen iløpet av 4 dager. Som nevnt fikk jeg tak i en billett nå i kveld iløpet av 5 min( var nok litt flaks) da jeg så at det var flere som var ute etter billett.

 

£32 billetten er på area 9 men £42 er på area 93 . Skal ha face value + £1.7 som jeg får i gebyr når en bestiller.

 

Regner med at kjøpmannen fra Svelvik er å finne på denne kampen? Jeg reiser over for å se denne kampen sammen med to kamerater. Hadde vært artig med et gjensyn Thor!

 

Hilsen Charlie George, utvandrersønnen fra Holmestrand ;)

 

Hei på deg.

 

Skal nok dessverre ikke over på kampen. Har vært over på både Liverpool (CL )og Reading siste måneden så nå venter jeg til neste sesong. Mulig det blir Emirates Cup. Kjøpte billettene for noen venner men de trengte bare 2 stk og siden jeg ikke klarte å stoppe å kjøpe når billettene "strømmet på " ble det et par for mye.

 

Men jeg regner med at det ikke skal være noe problem å bli kvitt dem i London.

 

Ellers så er jeg enig at det hadde vært trivelig med et gjensyn i London. Da får du også ta med din "gamle" far.( Du får sende han innom butikken for det er lenge siden jeg har sett han)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Svaret er sikkert før i tråden, men hvordan er det når man bestiller billetter til en vanlig premier league kamp via supporterklubben? Kan jeg som medlem bestille til meg selv og to andre som ikke er medlem? I å med at det sto "medlemsnumrene og navn må være med" så regner jeg med at kun medlemmer kan få billetter?

Link to comment
Share on other sites

Svaret er sikkert før i tråden, men hvordan er det når man bestiller billetter til en vanlig premier league kamp via supporterklubben? Kan jeg som medlem bestille til meg selv og to andre som ikke er medlem? I å med at det sto "medlemsnumrene og navn må være med" så regner jeg med at kun medlemmer kan få billetter?

 

det stemmer. står ganske godt forklart. men du kan jo lese det om familiemedlemskap.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...