Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Vi er 4 gooners som har tenkt oss over på Arsenal-Birmingham 12.januar 2008, noen som kan hjelpe oss med å skaffe billetter?, kun jeg som er Red Member, men virker ikke så lett å skaffe en eneste billett der engang. Frustrerende! Emirates burde tatt 80.000 tilskuere.

Link to comment
Share on other sites

Vi er 4 gooners som har tenkt oss over på Arsenal-Birmingham 12.januar 2008, noen som kan hjelpe oss med å skaffe billetter?, kun jeg som er Red Member, men virker ikke så lett å skaffe en eneste billett der engang. Frustrerende! Emirates burde tatt 80.000 tilskuere.

 

Skulle gjerne hatt enda mer seter ;) Men med 80 000 ville det nok fortsatt vært vanskelig trur jeg da! Se på Manu.. Der er det stappfullt hver helg..

Link to comment
Share on other sites

Noen som har bestilt fotballpakke gjennom Londontown.no før? Evt bare kjøpt billett alene gjennom dem? Vet de ble kåret til den beste leverandøren av fotballturer i Dagbladet for en stund tilbake, men bare lurer på om noen her har kjøpt tur/billett gjennom londontown og dermed har noen erfaringer derfra?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen som vet om en bra plass til å bare bestille billetter til emirates. ikkje noko pakke tur. alt utenom billetter er iboks. lurte på om nokon her inne hadde nokon bra sider. skal på Arsenal- Newcastle 29 jan med ein kamerat. blir min første tur til england

 

Har dere Red membership eller? Kan være en fordel.

 

Har tidligere selv prøvd å skaffe billetter via disse firmaene som arrangerer pakketurer, men de tar ganske mye hvis du kun skal ha kampbilllett, så det blir kanskje dyrere enn nødvendig.

Du kan jo spørre f.eks. matchday.no. De har Club Level-billetter og de tilbød meg å kjøpe kun kampbilletter. Blir fort over 1000 kr. pr. billett da men..

Kan godt hende det finnes billigere selskap da men..

 

Sist jeg kjøpte billetter (i august) brukte jeg Arsenal.com og membership-opplegget. Gikk greit det. Bare viktig å være klar på nett når de blir lagt ut. Billettsalget starter vel ca. en mnd. før kampdag.

Aner derimot ikke om det er langt vanskeligere å få billetter på nyåret..

 

Alternativt kan du jo prøve Arsenal Norway?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om en bra plass til å bare bestille billetter til emirates. ikkje noko pakke tur. alt utenom billetter er iboks. lurte på om nokon her inne hadde nokon bra sider. skal på Arsenal- Newcastle 29 jan med ein kamerat. blir min første tur til england

Fotballtur.no selger kun kampbilletter. Koster 1320,- pr stk til Arsenal-Newcastle kampen.

Link to comment
Share on other sites

Fikk billetten til Spurs kampen i posten i dag.

Har ikke fått med meg et NLD tidligere og gleder meg virkelig til det.

Noen andre her som skal over på den kampen?

 

Eg ska paa den ja, mitt foerste NLD ogsaa, gleder meg som en unge! E dessuten alene, saa hvis noen har lyst aa treffes foer kampen hadde det vaert supert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Må også nevnes at når vi var på Arsenal-Sunderland, lånte vi sesongkort fra andre personer i Norge. En av dem var en "Mr. Tom Overbo".

 

Er vår norske dommer, Tom Henning Øverbø, Arsenal-fan? :P

hmm.. det eneste som kommer opp når man googler "Tom Overbo" er herr Øverbø. håper han dømmer Arsenal en gang.. :)

 

er det noen som har tips om hvordan fikser billetter til oversjøiske kamper i CL som f.eks. Milano? er medlem av supporterklubben, men det hjelper vel ikke? er av typen som fikser resten selv bare jeg har kampbilletten.

Link to comment
Share on other sites

Må også nevnes at når vi var på Arsenal-Sunderland, lånte vi sesongkort fra andre personer i Norge. En av dem var en "Mr. Tom Overbo".

 

Er vår norske dommer, Tom Henning Øverbø, Arsenal-fan? :P

hmm.. det eneste som kommer opp når man googler "Tom Overbo" er herr Øverbø. håper han dømmer Arsenal en gang.. :)

 

er det noen som har tips om hvordan fikser billetter til oversjøiske kamper i CL som f.eks. Milano? er medlem av supporterklubben, men det hjelper vel ikke? er av typen som fikser resten selv bare jeg har kampbilletten.

Trodde dommeren het Øvrebø, ikke Øverbø.

Link to comment
Share on other sites

Må også nevnes at når vi var på Arsenal-Sunderland, lånte vi sesongkort fra andre personer i Norge. En av dem var en "Mr. Tom Overbo".

 

Er vår norske dommer, Tom Henning Øverbø, Arsenal-fan? ;)

hmm.. det eneste som kommer opp når man googler "Tom Overbo" er herr Øverbø. håper han dømmer Arsenal en gang.. :P

 

er det noen som har tips om hvordan fikser billetter til oversjøiske kamper i CL som f.eks. Milano? er medlem av supporterklubben, men det hjelper vel ikke? er av typen som fikser resten selv bare jeg har kampbilletten.

Trodde dommeren het Øvrebø, ikke Øverbø.

det har du selvfølgelig rett i, men de har altså skrevet "Overbo" han er referee når du googler navnet. du vet briter og andre språk... :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal - AC Milan kampen er nå på "tilbud" hos Matchday til kr 4450,- (3*** hotell) LINK

 

Steve Perryman Sport Travel har samme kampen, uten tilbud, til kr 3950,- (4**** hotell) LINK

 

Fotballturer.com har ingen pris på kampen, men du kan sende forespørsel.

 

 

Noen som skal på den eller? ( Skal ikke sjøl, men bare lurer ;)

Link to comment
Share on other sites

Heisann, jeg og familien min(vi er 4) vurderer å dra over til London for å enten gå på Arsenal-Reading kampen, eller Arsenal-Everton.

Tipper det vil være vanskeligst å få billetter til sistnevnte kamp, og at dette antageligvis vil bli litt dyrere.

 

Er det noen andre som har tenkt seg på en av disse kampene og som evt allerede har skaffet seg både fly, kampbillett og hotell?

Hadde vært fint om dere kunne anbefalt noen nettsteder som er pålitelige og billige. Ser aller helst på tilbud der fly, kampbillett og hotell er i én pakke, men kan tar gjerne imot andre anbefalinger også.

 

Har selv vært å kikket litt på steveperryman.no, fotballnorge.no og fotballturer.com

Link to comment
Share on other sites

Heisann, jeg og familien min(vi er 4) vurderer å dra over til London for å enten gå på Arsenal-Reading kampen, eller Arsenal-Everton.

Tipper det vil være vanskeligst å få billetter til sistnevnte kamp, og at dette antageligvis vil bli litt dyrere.

 

Er det noen andre som har tenkt seg på en av disse kampene og som evt allerede har skaffet seg både fly, kampbillett og hotell?

Hadde vært fint om dere kunne anbefalt noen nettsteder som er pålitelige og billige. Ser aller helst på tilbud der fly, kampbillett og hotell er i én pakke, men kan tar gjerne imot andre anbefalinger også.

 

Har selv vært å kikket litt på steveperryman.no, fotballnorge.no og fotballturer.com

 

Hei, jeg og kona skal på Reading kampen. Jeg kjøpte billettene via matchday.no Jeg har brukt dem en gang tidligere og det var helt smertefritt. Hotellet de tilbyr heter Jurys Inn (tror jeg) og holder mer enn god nok standard (for meg i allefall). Billettene er p club level og der er det ikke mye liv. Priser etc finner du på matchday.no

 

Mvh

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...