Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Hvor skal man egentlig møte opp ved stadium tour?

 

Frequently Asked Questions på arsenal.com står det at man skal møte opp ved; "Please visit the Customer Service Centre in the All Arsenal Store on Drayton Park", men på bestillingen min står det oppmøte ved Directors and Diamond Club entrance doors. Eller er dette på samme sted?

Har du bestilt "Legends Tour"?

 

I så fall kan det hende at de som har bestilt en vanlig tur skal møte i All Arsenal-butikken, mens de som har bestilt Legends skal møte opp ved Directors and Diamond Club.

 

Kan ikke komme på en annen grunn i farten.

 

Nei jeg har bestilt vanlig tur. Så jeg ble litt usikker, men jeg skal dit en stund før turen begynner, så da regner jeg med at det ordner seg. :angry: Hvis noen andre vet, så er det fint om dere sier ifra. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Eg har forstått det sånn at det er bestilling av omvisning som foregår i membership-helpdesken i All Arsenal-butikken. Og at oppmøte til omvisninga er utanfor/inne ved Directors/Diamond Club inngangen.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvorvidt dette er et seriøst selskap, men de har jo lagt inn annonse på Finn.no...

 

Arsenal - Wigan 24/11, 2 netter pluss kampbillet, KUN 1890,- !!

 

Link: http://www.finn.no/finn/travel/theme/objec...424&pos=2&tot=2

 

Hotellet er hvertfall ikke up to scratch.

Jo da, fant en haug med linker til dette hotellet når jeg gjorde et Google-søk.

 

http://www.google.no/search?hl=no&q=hotel+...=S%C3%B8k&meta=

Link to comment
Share on other sites

Hei, gamle og nye forumfrender.

 

Mitt engasjement her inne har over tid gradvis ebbet ut, og det er lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå. Hvorvidt det blir noen endring på det er jeg ikke sikker på, men uansett..

 

Det har seg slik at jeg skal til London ifm. jobb et par dager i midten av september, og siden jeg først er der, forlenget jeg likesågodt oppholdet til søndag 23. september. Dermed blir det ekstra tid til shopping - og eventuelt fotball.

 

Jeg kunne med andre ord tenkt å få med meg Arsenal - Derby lørdag 22., men ser at det å få tak i billetter kan være vrient - med mindre jeg da er interessert i å kjøpe Club Level gjennom diverse operatører til 1.500,- for én billett.

 

Er det eneste utvei, so be it - da gjør jeg det. Spørsmålet mitt er derfor ganske enkelt; er dette den eneste måten, eller finnes det andre alternativer?

 

Og nei, jeg gidder ikke satse på svartebørs. Det er ikke ofte jeg er i London og det samtidig klaffer med fotballkamp, så jeg vil gjerne ha en billett på enkelt og greit vis god tid i forkant.

 

Takker på forhånd for gode innspill - og lykke til med sesongen!

 

Simen

Link to comment
Share on other sites

Eg har forstått det sånn at det er bestilling av omvisning som foregår i membership-helpdesken i All Arsenal-butikken. Og at oppmøte til omvisninga er utanfor/inne ved Directors/Diamond Club inngangen.

 

Det er helt korrekt oppfattet.

 

Og Directors/Diamond Club finner dere på "North Bank" siden akkurat der trappa fra Holloway Road siden kommer opp til stadion.

 

Det er ikke bra.

 

Chaz, kan man komme inn på supporterpuben i St.Thomas Road uten å være medlem av den engelske supporterklubben?

 

Alle kommer inn på supportpuben i St. Thomas's Road så lenge det går å få trøkka inn folk der. De som ikke er medlem i den engelske supporerklubben må betale £1 i døra for å komme inn.

 

Beklager at jeg tar over som "gud" Jørn det skal ikke gjenta seg :P

Link to comment
Share on other sites

Hei, gamle og nye forumfrender.

 

Mitt engasjement her inne har over tid gradvis ebbet ut, og det er lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå. Hvorvidt det blir noen endring på det er jeg ikke sikker på, men uansett..

 

Det har seg slik at jeg skal til London ifm. jobb et par dager i midten av september, og siden jeg først er der, forlenget jeg likesågodt oppholdet til søndag 23. september. Dermed blir det ekstra tid til shopping - og eventuelt fotball.

 

Jeg kunne med andre ord tenkt å få med meg Arsenal - Derby lørdag 22., men ser at det å få tak i billetter kan være vrient - med mindre jeg da er interessert i å kjøpe Club Level gjennom diverse operatører til 1.500,- for én billett.

 

Er det eneste utvei, so be it - da gjør jeg det. Spørsmålet mitt er derfor ganske enkelt; er dette den eneste måten, eller finnes det andre alternativer?

 

Og nei, jeg gidder ikke satse på svartebørs. Det er ikke ofte jeg er i London og det samtidig klaffer med fotballkamp, så jeg vil gjerne ha en billett på enkelt og greit vis god tid i forkant.

 

Takker på forhånd for gode innspill - og lykke til med sesongen!

 

Simen

 

Tja, si det....kan fort bli dyrt hvis du kjøper kun kampbillett hos disse selskapene ja, men kanskje eneste utvei nå hvis du ikke har søkt på billetter gjennom Arsenal Norway eller har Red membership.

 

Jeg skal faktisk på samme kampen og ettersom jeg har Red membership håper jeg å få kjøpt billett gjennom det. Ingenting sikkert, men håper det går greit. Billettene blir vel lagt ut for red members 16. august.

 

Kan jo fort være noen her som kan hjelpe.

Ellers vil jeg anbefale Club Level. Verdt pengene :)

 

Lykke til med billettjakten. :)

Link to comment
Share on other sites

Masse ledige billetter til Derby-kampen for red members. Det finnes også billetter til Pompey og Sparta Praha hjemme. Dette blir et godt år for red members...

 

Jeg anbefaler alle å kjøpe seg et red membership. Da har du muligheten til å kjøpe billetter til de aller fleste kampene. Selv om medlemskapet koster 20 pund, vil det være stor besparelse i forhold til svartebørs. Det er også en utrolig enkel måte å oppbevare "billetten" sin på, mtp elektronisk medlemskort. Hvis dere har kompiser som holder med Arsenal, så kan dere oppfordre dem også til å bli medlemmer. Hvis man har en 3-4 medlemskap i kompisflokken kan man låne til hverandre hvis man trenger mer enn 1 billett, f.eks. om man har med ektefelle eller barn over til Ashburton.

Link to comment
Share on other sites

Masse ledige billetter til Derby-kampen for red members. Det finnes også billetter til Pompey og Sparta Praha hjemme. Dette blir et godt år for red members...

 

Jeg anbefaler alle å kjøpe seg et red membership. Da har du muligheten til å kjøpe billetter til de aller fleste kampene. Selv om medlemskapet koster 20 pund, vil det være stor besparelse i forhold til svartebørs. Det er også en utrolig enkel måte å oppbevare "billetten" sin på, mtp elektronisk medlemskort. Hvis dere har kompiser som holder med Arsenal, så kan dere oppfordre dem også til å bli medlemmer. Hvis man har en 3-4 medlemskap i kompisflokken kan man låne til hverandre hvis man trenger mer enn 1 billett, f.eks. om man har med ektefelle eller barn over til Ashburton.

 

 

Helt enig i det du skriver her. Det har vært mye enklere for oss red members å få billetter denne høsten. Skaffet meg selv i dag to billetter på langsida til kampen hjemme mot Derby 22 september. I fjor var billetter på langsidene nærmest en umulighet.

Vær imidlertid klar over at etter jul er det atskillig vanskeligere å få billetter på Emirates...

Link to comment
Share on other sites

Chaz, kan man komme inn på supporterpuben i St.Thomas Road uten å være medlem av den engelske supporterklubben?

 

Alle kommer inn på supportpuben i St. Thomas's Road så lenge det går å få trøkka inn folk der. De som ikke er medlem i den engelske supporerklubben må betale £1 i døra for å komme inn.

 

 

Jeg viste rett og slett det norske medlemskortet mitt jeg. Betalte ikke ei krone...

Men uansett er ikke 1 quid mye penger da...

Basso var i toppform!!

Link to comment
Share on other sites

Masse ledige billetter til Derby-kampen for red members. Det finnes også billetter til Pompey og Sparta Praha hjemme. Dette blir et godt år for red members...

 

Jeg anbefaler alle å kjøpe seg et red membership. Da har du muligheten til å kjøpe billetter til de aller fleste kampene. Selv om medlemskapet koster 20 pund, vil det være stor besparelse i forhold til svartebørs. Det er også en utrolig enkel måte å oppbevare "billetten" sin på, mtp elektronisk medlemskort. Hvis dere har kompiser som holder med Arsenal, så kan dere oppfordre dem også til å bli medlemmer. Hvis man har en 3-4 medlemskap i kompisflokken kan man låne til hverandre hvis man trenger mer enn 1 billett, f.eks. om man har med ektefelle eller barn over til Ashburton.

 

 

Helt enig i det du skriver her. Det har vært mye enklere for oss red members å få billetter denne høsten. Skaffet meg selv i dag to billetter på langsida til kampen hjemme mot Derby 22 september. I fjor var billetter på langsidene nærmest en umulighet.

Vær imidlertid klar over at etter jul er det atskillig vanskeligere å få billetter på Emirates...

 

Hmm...jeg også kjøpte to billetter til Derby-kampen i dag, men fant ikke noen ledige billetter på langsidene.

Var egentlig en del plasser opptatt syns no jeg da tross for at jeg logga på ganske rett etter "release", men det er ikke så nøye. Bare jeg får billetter jeg fornøyd :P

Det var jo bra med ledige plasser i svingene på Upper.

jaja, anyway...Billettene er kjøpt og har definitivt noe å se fram til!

 

Og skulle det bli hjemmekamp i CL-kampen 3-4 dager før håper jeg å kunne kjøpe billetter til den også ;)

Link to comment
Share on other sites

Har noen da noen idé om hvor lang til det vil ta å opprette et Red Membership - og vil jeg da kunne kjøpe billett til Arsenal - Derby så fort medlemskapet er i boks? Spørsmålet er vel bare om jeg vil være medlems tidsnok.

 

I såfall er det vel verdt de 20 pundene. (Selv om det i følge hjemmesidene koster 30 pund?)

Link to comment
Share on other sites

Har noen da noen idé om hvor lang til det vil ta å opprette et Red Membership - og vil jeg da kunne kjøpe billett til Arsenal - Derby så fort medlemskapet er i boks? I såfall er det vel verdt de 20 pundene.

 

Jeg bestillte red membership i fjor, syns å huske at det tok en uke eller to. Tror Arsenal anbefaler å vente med å bestille intil kortet er kommet..

 

Red membership er blitt birkelig bra i år. i fjor var det vrient å få tak i billetter, men i år ser det bra ut. Det eneste negative er at en kun kan kjøpe en billett pr medlemskap, altså alle som skal på kampen må ha red membership.

Link to comment
Share on other sites

Har noen da noen idé om hvor lang til det vil ta å opprette et Red Membership - og vil jeg da kunne kjøpe billett til Arsenal - Derby så fort medlemskapet er i boks? I såfall er det vel verdt de 20 pundene.

 

Jeg bestillte red membership i fjor, syns å huske at det tok en uke eller to. Tror Arsenal anbefaler å vente med å bestille intil kortet er kommet..

 

Red membership er blitt birkelig bra i år. i fjor var det vrient å få tak i billetter, men i år ser det bra ut. Det eneste negative er at en kun kan kjøpe en billett pr medlemskap, altså alle som skal på kampen må ha red membership.

 

 

Kjøpte ett par medlemskap i fjor høst og det gikk tre-fire uker fra bestilling til medlemskortene lå i postkassa... Sansynligvis vil du ha Red Memberkortene før du reiser. Hvis ikke, må box office besøkes fredag, så utsteder de nok papirbilletter til deg mot at du viser frem billett-mailen.

Link to comment
Share on other sites

Har noen da noen idé om hvor lang til det vil ta å opprette et Red Membership - og vil jeg da kunne kjøpe billett til Arsenal - Derby så fort medlemskapet er i boks? Spørsmålet er vel bare om jeg vil være medlems tidsnok.

 

I såfall er det vel verdt de 20 pundene. (Selv om det i følge hjemmesidene koster 30 pund?)

 

Ja. £30 første året, og deretter £20.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Først av alt; jeg mener at tidligere har det vært mulig å bestille Red Membership online, men finner ingen sånn link på Arsenal.com nå. Noen som er bedre til å lete enn meg?

 

Også: jeg har tenkt til å kjøpe et Red Membership til meg og kona. Jeg vet at det tidligere har vært noen som gjerne ville "utveksle" medlemskap så man kan ta med seg flere over på kamp. Hvis noen fortsatt er interessert i en slik utveksling kan de jo ta kontakt med meg på pm, så tar vi det derfra.

 

God Helg :)

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Først av alt; jeg mener at tidligere har det vært mulig å bestille Red Membership online, men finner ingen sånn link på Arsenal.com nå. Noen som er bedre til å lete enn meg?

 

Også: jeg har tenkt til å kjøpe et Red Membership til meg og kona. Jeg vet at det tidligere har vært noen som gjerne ville "utveksle" medlemskap så man kan ta med seg flere over på kamp. Hvis noen fortsatt er interessert i en slik utveksling kan de jo ta kontakt med meg på pm, så tar vi det derfra.

 

God Helg :)

 

 

 

Lykke til! Det er verdt hver pence ;)

 

http://www.arsenal.com/membership/

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Først av alt; jeg mener at tidligere har det vært mulig å bestille Red Membership online, men finner ingen sånn link på Arsenal.com nå. Noen som er bedre til å lete enn meg?

 

Også: jeg har tenkt til å kjøpe et Red Membership til meg og kona. Jeg vet at det tidligere har vært noen som gjerne ville "utveksle" medlemskap så man kan ta med seg flere over på kamp. Hvis noen fortsatt er interessert i en slik utveksling kan de jo ta kontakt med meg på pm, så tar vi det derfra.

 

God Helg ;)

 

 

 

Lykke til! Det er verdt hver pence :)

 

http://www.arsenal.com/membership/

 

Takk. Men finner fortsatt ikke onlinebestillinga, kun et pdf-skjema jeg må sende inn pr. post.. tungvindt :P

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Først av alt; jeg mener at tidligere har det vært mulig å bestille Red Membership online, men finner ingen sånn link på Arsenal.com nå. Noen som er bedre til å lete enn meg?

 

Også: jeg har tenkt til å kjøpe et Red Membership til meg og kona. Jeg vet at det tidligere har vært noen som gjerne ville "utveksle" medlemskap så man kan ta med seg flere over på kamp. Hvis noen fortsatt er interessert i en slik utveksling kan de jo ta kontakt med meg på pm, så tar vi det derfra.

 

God Helg ;)

 

 

 

Lykke til! Det er verdt hver pence :)

 

http://www.arsenal.com/membership/

 

Takk. Men finner fortsatt ikke onlinebestillinga, kun et pdf-skjema jeg må sende inn pr. post.. tungvindt :)

 

Prøv å først registrere en konto her:

 

https://eticketing.co.uk/arsenal/registerclient.aspx

 

Og så kjøpe medlemskap.

 

En av grunnene til at det er flere billetter tilgjengelig til Red members i år, er at sesongkortholdere kan levere tilbake billetter til kamper de ikke skal på, og få refundert mesteparten av billettprisen.

Jeg har nettop kjøpt billett til Arsenal - Derby med mitt medlemskap. :P

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Først av alt; jeg mener at tidligere har det vært mulig å bestille Red Membership online, men finner ingen sånn link på Arsenal.com nå. Noen som er bedre til å lete enn meg?

 

Også: jeg har tenkt til å kjøpe et Red Membership til meg og kona. Jeg vet at det tidligere har vært noen som gjerne ville "utveksle" medlemskap så man kan ta med seg flere over på kamp. Hvis noen fortsatt er interessert i en slik utveksling kan de jo ta kontakt med meg på pm, så tar vi det derfra.

 

God Helg :)

 

 

 

Lykke til! Det er verdt hver pence :)

 

http://www.arsenal.com/membership/

 

Takk. Men finner fortsatt ikke onlinebestillinga, kun et pdf-skjema jeg må sende inn pr. post.. tungvindt :P

 

 

Online registreringa ligger for tiden "nede". Det var flere perioder også i fjor at dette var tilfelle. Det er nok snart oppe og går igjen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...