Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Ja, har tre medlemskap. Fikk akkurat beskjed om at jeg kanskje må stille på jobb den helga. Mulig det da blir tre billetter ledig hvis noen er interessert. Høyest bud? :P Neida, selvsagt face value isåfall.

 

Billett eller to du vil kvitte deg med fortsatt?

 

Har fått beskjed at jeg IKKE trenger å jobbe likevel. Hurra. Det var noen unger her som fikk ny julaften da.... Skal over likevel...

Link to comment
Share on other sites

Da var tur til Arsenal - Everton bestilt!

 

Kjøpte flybillettene hos Sterling, tur/retur London Gatwick. Per person kom dette på 888,-. (Det er fortsatt nyttårssalg hos Sterling! Spar opptil 50% på flyreiser frem til 7. januar.)

 

Fotballbillettene og hotellet ble bestilt gjennom www.fotballturer.no, hvor dette kom på 3590,- pr pers.

 

Bestilte flyturen fra fredag til mandag, men kjøpte kun hotelloppholdet for fredag til søndag (Dette var gjort med vilje. Vi ville være i London fra fredag-mandag), fordi det ble jæv*ig mye dyrere å bestille 3 netter hos dem, fremfor 2. Må booke den siste natten selv på et billig hotel. Noen som har noen gode forslag på et billig bed and breakfast hotel i London, som tar 200-300,- natta?

 

Så foreløpig har vi betalt totalt 4478,- pr pers, noe som er meget billlig til den siste hjemmekampen på Emirates sesongen 07/08, mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

 

Så foreløpig har vi betalt totalt 4478,- pr pers, noe som er meget billlig til den siste hjemmekampen på Emirates sesongen 07/08, mener jeg.

 

Det er alt annet enn meget billig, det er hvertfall sikkert! 4500,- !? Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å kansellere det du har bestilt nå, og kjøp billetter, hotell og fly separert.

 

-Jeg og to kompiser betalte 400-500 kr for Torp - Stanstead. Tur -retur. (I tillegg kommer 10 £ for buss til Victoria Station)

 

-Vi betalte 19 £ per pers per natt på et helt ok B&B

 

- Tok en kjapp kikk rundt etter billetter til nevnt kamp. 156 £ var det billigste jeg fant på et 5 minutters-søk.

 

Altså ; Dere burde kunne få hele pakka til 2500-3000 uten problemer ;)

 

Prøv å kom deg unna "dealen" med fotballtur.no hvertfall! 3590,- var nesten provoserende mye ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var dyrt syns nå jeg. Kan bli stor pågang om vi er i kampen om ligagullet, men tror ikke det skal bli så vanskelig å få billetter til denne kampen.

 

 

Vel, er vi med i kampen om ligagullet så synes jeg dette ikke er så verst. Tror det skal bli relativt vanskelig å få billetter til denne matchen...og de vil koste dersom vi er med helt inn.

 

Jeg anser vel sjansen gjennom supporterklubben som liten og ett red member medlemsskap vil definitivt ikke være nok.

Link to comment
Share on other sites

 

Så foreløpig har vi betalt totalt 4478,- pr pers, noe som er meget billlig til den siste hjemmekampen på Emirates sesongen 07/08, mener jeg.

 

Det er alt annet enn meget billig, det er hvertfall sikkert! 4500,- !? Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å kansellere det du har bestilt nå, og kjøp billetter, hotell og fly separert.

 

-Jeg og to kompiser betalte 400-500 kr for Torp - Stanstead. Tur -retur. (I tillegg kommer 10 £ for buss til Victoria Station)

 

-Vi betalte 19 £ per pers per natt på et helt ok B&B

 

- Tok en kjapp kikk rundt etter billetter til nevnt kamp. 156 £ var det billigste jeg fant på et 5 minutters-søk.

 

Altså ; Dere burde kunne få hele pakka til 2500-3000 uten problemer ;)

HEI har aldri vært på Arsenal kamp i england før,men fikk i gave hos kona penger øremerket dette :D

Hvordan får eg tak i seriøse biletter til event denne Arsenal-Evert kapen? slik du beskriver ovenfor.

Trenger hjelp til å finne rimelige/trygge biletter til denne kampen(har ingen erfaring m dette fra før) B)

 

Prøv å kom deg unna "dealen" med fotballtur.no hvertfall! 3590,- var nesten provoserende mye ! ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Så foreløpig har vi betalt totalt 4478,- pr pers, noe som er meget billlig til den siste hjemmekampen på Emirates sesongen 07/08, mener jeg.

 

Det er alt annet enn meget billig, det er hvertfall sikkert! 4500,- !? Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å kansellere det du har bestilt nå, og kjøp billetter, hotell og fly separert.

 

-Jeg og to kompiser betalte 400-500 kr for Torp - Stanstead. Tur -retur. (I tillegg kommer 10 £ for buss til Victoria Station)

 

-Vi betalte 19 £ per pers per natt på et helt ok B&B

 

- Tok en kjapp kikk rundt etter billetter til nevnt kamp. 156 £ var det billigste jeg fant på et 5 minutters-søk.

 

Altså ; Dere burde kunne få hele pakka til 2500-3000 uten problemer ;)

 

Prøv å kom deg unna "dealen" med fotballtur.no hvertfall! 3590,- var nesten provoserende mye ! ;)

 

 

Prøver på nytt :D

Har aldri vært i England på kamp før,men fikk tur av kona i gave og har også vurdert Arsenal-Evert kampen eller Arsenal-Liverpool. Trenger hjelp til å finne Rimlege/trygge bileter/reise slik som foreslått ovenfor. Hvor finner jeg biletter og hvilken type biletter,hvor er d bra å sitte etc.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet man kan få kjøpt alt separat, men det kommer også an på hvorvidt man vil stole på disse tilfeldige sidene man finner ved et googlesøk. Jeg fant fotballturer.no i Brønnøysundregistrene, og siden disse var billigst av de norske turopratørene, så valgte jeg de.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet man kan få kjøpt alt separat, men det kommer også an på hvorvidt man vil stole på disse tilfeldige sidene man finner ved et googlesøk. Jeg fant fotballturer.no i Brønnøysundregistrene, og siden disse var billigst av de norske turopratørene, så valgte jeg de.

 

Skjønner at det norske er trygt og godt og man skal være forsiktig med hvor man bestiller fra. Selv ble jeg forsøkt lurt av en engelskmann som utgav seg for å jobbe for fotballreiser.no. Men har man planer om å se en kamp i ny og ne over dammen bør man prøve å finne operatører i England for å finne vesentlig billigere alternativer. Men med denne kampen er det kanskje like greit å kjøre safe ;)

 

 

 

Prøver på nytt ;)

Har aldri vært i England på kamp før,men fikk tur av kona i gave og har også vurdert Arsenal-Evert kampen eller Arsenal-Liverpool. Trenger hjelp til å finne Rimlege/trygge bileter/reise slik som foreslått ovenfor. Hvor finner jeg biletter og hvilken type biletter,hvor er d bra å sitte etc.

 

 

Bor du i nærheten av en flyplass hvor Ryan Air har avganger, er det det beste alternativet. Er du ute i god tid (Ikke alltid man behøver det heller) finner du en tur-retur billett til ca 500 kr. Hvis du dropper å sjekke inn bagasje, dvs du tar med deg bag med klær og div inn på flyet som håndbagasje, sparer du 100 kr. Rimelige Bed & Breakfost finner du overalt. På finn.no f.eks. Så var det den tricky delen, kampbilletter. Fotballtur.no selger kun billett til en rimelig penge. Men plassering er det litt vanskelig å styre. Jo bedre plass jo dyrere selvf. Gjelder å ikke være for kresen med sitteplassen :P Prisen øker betraktelig skal man sitte på langsiden. Googler man feks. "premiership tickets arsenal" finner man mange leverandører. Kikk litt rundt på de og sjekk priser og betroeligheten til siden. En side jeg har god erfaring med er 1st4footballtickets.com. De svarer på alle mailer man sender og billettene ble sendt til hotellet jeg bodde på. (Skal man sende billettene til Norge må man være ute i god tid og det koster, hvertfall fra denne sida, et par hundre kroner ekstra. Jeg fikk de levert som avtalt på hotellet kvelden før kampen til 5 £.

 

God fornøyelse ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Jeg og brorenm min fikk en emirates tur til jul. Men vi måtte stå for planleggingen selv. Så lurte på om det var noen som kunne ha hjulpet litt til med hvilke veier det var lettest å gå. Burde vi satse på supporterklubben eller kjøpe utenom? Hva er det beste

Link to comment
Share on other sites

Jeg har akkurat blitt medlem som Red Member, men bare lurer på en ting:

 

Hva må man gjøre for å bli Silver Member (evt. Gold)?

 

Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan bestille/sette meg på venteliste for å bli det?

 

Takker for alle svar!

 

Du står automatisk på "venteliste" til silver member når du er red member. Men det står nok noen titalls tusener i kø foran deg så du må smøre deg med tålmodighet, årene går fort. Avgang blandt platinum/gold/silver members gir opprykk for de med lengst ansennitet på neste nivå.

Man må bare benytte seg av muligheten når den dukker opp, mange kamper går til red members bortsett fra de virkelig store oppgjørene.

Link to comment
Share on other sites

Det var dyrt syns nå jeg. Kan bli stor pågang om vi er i kampen om ligagullet, men tror ikke det skal bli så vanskelig å få billetter til denne kampen.

 

 

Vel, er vi med i kampen om ligagullet så synes jeg dette ikke er så verst. Tror det skal bli relativt vanskelig å få billetter til denne matchen...og de vil koste dersom vi er med helt inn.

 

Jeg anser vel sjansen gjennom supporterklubben som liten og ett red member medlemsskap vil definitivt ikke være nok.

 

At denne kampen går til Red member er helt garantert, ikke mange billetter dog, men sitter man parat når de legges ut skal det gå greit med noen billetter. Selvsagt blir det de dyreste billettene. Det er kun en hjemmekampkamp i år hvor jeg ikke har hatt mulighet til å få billetter til og det var hjemme mot ManU, ellers har jeg hatt sjans på billetter til alle kampene enten gjennom direkte red member eller litt leting på ticket exchange.

 

Samtidig er det en trygghet å "ha alt på plass" slik som dere nå har da. De første gangene jeg var der borte var det veldig greit å bruke slike byråer. Jeg syns bare det er for j***g å betale 1500 kroner til disse svartebørsfirmaene, norske samarbeidspartnere, eller ikke - for en billett.

 

Som tidligere nevnt i tråden - Chelsea-Spurs spilles på mandag 14. og om noen har lyst å gå på den så er kampen faktisk lagt ut på general sale. Har selv kjøpt meg en billett. Utrolig at russerne ikke greier å selge ut kampen mot en av naboene sine. Om dette ble litt off-topic så beklager.

Link to comment
Share on other sites

Fant idag tidlig 2 billetter til Birmingham-kampen neste lørdag. Vi blir 4 brødre som reiser over! herlig! Anbefaler alle red membership!

 

Herlig. Jeg er glad at det ordnet seg for deg. Hadde kjempedårlig samvittighet pga billettene jeg hadde lovet deg. Kanskje vi sees for en pint der borte?

Link to comment
Share on other sites

Jeg haren kontakt som selger 4 club level billetter til Arsenal- Milan om noen skulle være lysten på en tur.

 

De er £150 pr billett.

 

Mod får slette denne om dette ikke er lovlig.

dette er i London, regner jeg med?

 

jeg tenkte det kunne være spennende og se den i Milan. og da tenkte jeg selvfølgelig å sitte blandt Arsenal-fans. jeg har venner i Italia og fikser overnatting og reise selv, så er bare keen på billetten, ikke å betale 4-5000 til en billett-hai.

 

er fortsatt åpen for tips på hvordan man kan få tak i billetter til bortekamper i CL. svar mottas med stor takk.

 

(sorry hvis dette er off topic, men var den tråden som passet best)

Link to comment
Share on other sites

Jeg haren kontakt som selger 4 club level billetter til Arsenal- Milan om noen skulle være lysten på en tur.

 

De er £150 pr billett.

 

Mod får slette denne om dette ikke er lovlig.

dette er i London, regner jeg med?

 

jeg tenkte det kunne være spennende og se den i Milan. og da tenkte jeg selvfølgelig å sitte blandt Arsenal-fans. jeg har venner i Italia og fikser overnatting og reise selv, så er bare keen på billetten, ikke å betale 4-5000 til en billett-hai.

 

er fortsatt åpen for tips på hvordan man kan få tak i billetter til bortekamper i CL. svar mottas med stor takk.

 

(sorry hvis dette er off topic, men var den tråden som passet best)

 

 

Du kan jo alltids prøve dette- (jeg vet ikke om det er til å stole på eller ikke)

http://www.budgetticket.nl/football/match-..._Milan-Arsenal/

 

 

BE

 

Edit:

http://www.sportsemotions.com/en/eur/ticke...enal_fc_section

også et alternativ

Link to comment
Share on other sites

Jeg haren kontakt som selger 4 club level billetter til Arsenal- Milan om noen skulle være lysten på en tur.

 

De er £150 pr billett.

 

Mod får slette denne om dette ikke er lovlig.

dette er i London, regner jeg med?

 

jeg tenkte det kunne være spennende og se den i Milan. og da tenkte jeg selvfølgelig å sitte blandt Arsenal-fans. jeg har venner i Italia og fikser overnatting og reise selv, så er bare keen på billetten, ikke å betale 4-5000 til en billett-hai.

 

er fortsatt åpen for tips på hvordan man kan få tak i billetter til bortekamper i CL. svar mottas med stor takk.

 

(sorry hvis dette er off topic, men var den tråden som passet best)

bergkamp88 hadde visstnok gode erfaringer med 1st4footballtickets, og der selger de billetter til borteseksjonen til AC Milan - Arsenal.

 

Koster dog £260 for en billett. Link: http://www.1st4footballtickets.com/tickets...sp?EventId=3915

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...