Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg lurte på om noen visste om en god mulighet for meg, jeg har lyst til å ta med pappa og broren min på kamp i London :) De har begge fortjent det, har jo så klart lyst til å ta med dem med på en kamp på Emirates mot U, chelski eller tottene. Så hvis noen visste om noen gde tilbud for meg, med eller uten hotell, har familie i London så kan evt. bo hos dem...blitt veldig velidig glad hvis noen kunne hjelpe meg :)

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg booket et Red Membership online.

 

Og nå ser det jammen ut som om jeg kan få kjøpt billett også. Ikke verst. £46 kan jeg leve med. Slik jeg ser det er det felt nr 121, 122, 123, 125 og 126 som er ledige? Er det hipp som happ, eller noen forskjell på disse feltene?

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurte på om noen visste om en god mulighet for meg, jeg har lyst til å ta med pappa og broren min på kamp i London :) De har begge fortjent det, har jo så klart lyst til å ta med dem med på en kamp på Emirates mot U, chelski eller tottene. Så hvis noen visste om noen gde tilbud for meg, med eller uten hotell, har familie i London så kan evt. bo hos dem...blitt veldig velidig glad hvis noen kunne hjelpe meg :)

Det er nesten umulig å få tak i billetter hvis du ikke skal ha hotell. Og siden dere skal dra 3 stykker sammen, og i tillegg skal se en toppkamp, så må dere regne med å betale en stor slump med penger for å få realisert dette.

 

Den billigste turopratøren når det gjelder Arsenal-Tott er StevePerryman.no. Her får dere kampbilletter (Club Level) og hotellopphold til 3200,- pr pers (3*** hotell). Dette blir den desidert billigste toppkampen å dra på da, dersom dere bruker dette selskapet. Eneste minus her er at kampen går 22. desember, noe som vil bety at dere må reise hjemover igjen på Lille Julaften.

 

Den billigste turopretøren når det gjelder Arsenal-Chelsea er (Etter å ha sett raskt igjennom, rett meg hvis jeg tar feil) Fotballturer.no. Her koster kampbillett og hotellopphold pr pers 4490,-.

 

Arsenal-ManU er desidert dyrest av disse oppgjørene, så hadde jeg vært deg ville jeg ikke satset på dette når man reiser 3 stk. Merk at fly ikke er inkludert i prisene oppgitt ovenfor.

 

Får å finne de billigste flyene, sjekk FlyBilligst.com. Til tottenham-kampen så kan du få tur-retur med Norwegian til London Gatwick og Sterling hjem fra London Gatwick for under tusenlappen totalt pr pers.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg booket et Red Membership online.

 

Og nå ser det jammen ut som om jeg kan få kjøpt billett også. Ikke verst. £46 kan jeg leve med. Slik jeg ser det er det felt nr 121, 122, 123, 125 og 126 som er ledige? Er det hipp som happ, eller noen forskjell på disse feltene?

 

 

Det er jo plassene i svingen. Personlig synes jeg det er best å sitte rett bak mål når jeg ikke får plass på langsidene. Da er jo felt 123 det mest aktuelle... men du sitter høyt og ser godt uansett.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg booket et Red Membership online.

 

Og nå ser det jammen ut som om jeg kan få kjøpt billett også. Ikke verst. £46 kan jeg leve med. Slik jeg ser det er det felt nr 121, 122, 123, 125 og 126 som er ledige? Er det hipp som happ, eller noen forskjell på disse feltene?

 

Alle disse er bak mål og på upper. Har sittet på 123 og 125 tidligere. Kanongod utsikt, men det er klart at det blir et stykke fra banen. Det er vel også litt dårligere stemning en på lower, men jeg hadde gode opplevelser begge gangene. Et morsomt poeng er du sitter "over" bortefansen som sitter nede på block 21, 22 og 23(alt ettersom hvor mange billetter de får). Dermed blir det endel synging frem og tilbake og diverse skitkasting. Meget morsomt.

 

Til Derby fikk faktisk masse red members billetter på langsiden.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg booket et Red Membership online.

 

Og nå ser det jammen ut som om jeg kan få kjøpt billett også. Ikke verst. £46 kan jeg leve med. Slik jeg ser det er det felt nr 121, 122, 123, 125 og 126 som er ledige? Er det hipp som happ, eller noen forskjell på disse feltene?

 

Alle disse er bak mål og på upper. Har sittet på 123 og 125 tidligere. Kanongod utsikt, men det er klart at det blir et stykke fra banen. Det er vel også litt dårligere stemning en på lower, men jeg hadde gode opplevelser begge gangene. Et morsomt poeng er du sitter "over" bortefansen som sitter nede på block 21, 22 og 23(alt ettersom hvor mange billetter de får). Dermed blir det endel synging frem og tilbake og diverse skitkasting. Meget morsomt.

 

Til Derby fikk faktisk masse red members billetter på langsiden.

 

Alle red members bortsett fra meg tydeligvis :) hehe....

Syns da vitterlig jeg var ganske tidlig ut med å bestille men.. Jaja.

Jeg og en kompis har kjøpt plasser på felt 100. 21. rad. Altså på motsatt sving. Vet ikke om det er veldig langt bak, men det gjør ingenting. Regner med plassene er bra uansett. Billetter er sikret ihvertfall :)

 

Forresten noen som vet hva som må til for å bli Silver member egentlig og hvor lang tid man må vente?

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg booket plass i minibussen til EasyBus fra Stansted. 2 personer til den nette sum av £16 (en vei, skal ta fly fra Heathrow hjem igjen). Dette er like mye som det koster for 1 pers med ekspressen (en vei). Sparer en del penger på ta buss, ja. Ikke tar det så sabla mye lenger tid heller. Og nå er man jo sikret en sitteplass når man booker på buss. Kjøper du ekspressbilletter på flyplassen, så er man aldri sikret sitteplass i de 40 minuttene med toget.

 

Skal komme tilbake med vurderinger av EasyBus når jeg har vært i London og fått sett Arsenal-Derby County, den 22 september :rolleyes:

 

Interessert i å ta minibuss selv? Sjekk http://www.easybus.co.uk for mer info.

 

En annen flott side med tips og hint innen transport til/fra flyplass og attraksjoner osv m.m i London: http://www.londontoolkit.com

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg booket et Red Membership online.

 

Og nå ser det jammen ut som om jeg kan få kjøpt billett også. Ikke verst. £46 kan jeg leve med. Slik jeg ser det er det felt nr 121, 122, 123, 125 og 126 som er ledige? Er det hipp som happ, eller noen forskjell på disse feltene?

 

Alle disse er bak mål og på upper. Har sittet på 123 og 125 tidligere. Kanongod utsikt, men det er klart at det blir et stykke fra banen. Det er vel også litt dårligere stemning en på lower, men jeg hadde gode opplevelser begge gangene. Et morsomt poeng er du sitter "over" bortefansen som sitter nede på block 21, 22 og 23(alt ettersom hvor mange billetter de får). Dermed blir det endel synging frem og tilbake og diverse skitkasting. Meget morsomt.

 

Til Derby fikk faktisk masse red members billetter på langsiden.

 

Alle red members bortsett fra meg tydeligvis :rolleyes: hehe....

Syns da vitterlig jeg var ganske tidlig ut med å bestille men.. Jaja.

Jeg og en kompis har kjøpt plasser på felt 100. 21. rad. Altså på motsatt sving. Vet ikke om det er veldig langt bak, men det gjør ingenting. Regner med plassene er bra uansett. Billetter er sikret ihvertfall :P

 

Forresten noen som vet hva som må til for å bli Silver member egentlig og hvor lang tid man må vente?

 

 

Ventetida for Silver membership er for tiden anslått til 8-10 år...

Sjøl fikk jeg billetter til felt 134 rad 33 så du er med andre ord ikke av de som sitter aller øverst...

Link to comment
Share on other sites

Da fiksa jeg iallefall et Red Membership til meg selv. Blir moro å se fremover om de er like generøse med billetter til Red Members som de har vært hittil i år.

 

Og prøver meg en gang til: noen som vil bli med på en utveksling av Red Memberships kort? I og med at mange sikkert vil ha med seg kompiser og/eller familie, så kan det jo være greit å ha en gjeng som kan "låne" bort kortet sitt hvis man har mulighet. Veit det har vært snakk om det før. Personlig rekker jeg bare en 4-5 matcher i løpet av en sesong, så når jeg ikke bruker kortet mitt kan jo like godt andre bruke det? :rolleyes:

 

Ta kontakt på marius@ramsrud.org eller pm hvis dette hørtes interresant ut.

 

NATTA!

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurte på om noen visste om en god mulighet for meg, jeg har lyst til å ta med pappa og broren min på kamp i London :) De har begge fortjent det, har jo så klart lyst til å ta med dem med på en kamp på Emirates mot U, chelski eller tottene. Så hvis noen visste om noen gde tilbud for meg, med eller uten hotell, har familie i London så kan evt. bo hos dem...blitt veldig velidig glad hvis noen kunne hjelpe meg :)

Det er nesten umulig å få tak i billetter hvis du ikke skal ha hotell. Og siden dere skal dra 3 stykker sammen, og i tillegg skal se en toppkamp, så må dere regne med å betale en stor slump med penger for å få realisert dette.

 

Den billigste turopratøren når det gjelder Arsenal-Tott er StevePerryman.no. Her får dere kampbilletter (Club Level) og hotellopphold til 3200,- pr pers (3*** hotell). Dette blir den desidert billigste toppkampen å dra på da, dersom dere bruker dette selskapet. Eneste minus her er at kampen går 22. desember, noe som vil bety at dere må reise hjemover igjen på Lille Julaften.

 

Den billigste turopretøren når det gjelder Arsenal-Chelsea er (Etter å ha sett raskt igjennom, rett meg hvis jeg tar feil) Fotballturer.no. Her koster kampbillett og hotellopphold pr pers 4490,-.

 

Arsenal-ManU er desidert dyrest av disse oppgjørene, så hadde jeg vært deg ville jeg ikke satset på dette når man reiser 3 stk. Merk at fly ikke er inkludert i prisene oppgitt ovenfor.

 

Får å finne de billigste flyene, sjekk FlyBilligst.com. Til tottenham-kampen så kan du få tur-retur med Norwegian til London Gatwick og Sterling hjem fra London Gatwick for under tusenlappen totalt pr pers.

 

 

Tusen hjertlig takk :D får se hva som blir igjen etter jeg har kjøpt bøker, tusen hjertlig takk :D

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg også endelig "debutere" på Emirates. Jeg lurer da på om jeg kan ta med kameraet mitt på stadion? Det er et speilreflekskamera (uten telelinse), så jeg er litt skeptisk. Hvordan får jeg det tilbake hvis de tar det fra meg ved inngangen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt med kamera begge gangene jeg har vært for å se Arsenal, på forholdsvis Highbury og Emirates. Jeg hadde dog kameraet i jakkelommen så det syntes ikke da jeg gikk inn gjennom portene. Jeg tok flere bilder inne på stadion, men tror ikke vaktene merket at jeg tok bilder. Jeg så dessuten andre ta bilder inne på stadion også, tror egentlig ikke at dette med kamera er noen "big deal". Tipper vaktene skjønner at det er til privat forbruk hvis du har på deg Arsenal-effekter :D

 

Hvilken kamp skal du se forresten?

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg også endelig "debutere" på Emirates. Jeg lurer da på om jeg kan ta med kameraet mitt på stadion? Det er et speilreflekskamera (uten telelinse), så jeg er litt skeptisk. Hvordan får jeg det tilbake hvis de tar det fra meg ved inngangen?

 

Jeg fikk med meg mitt inn, uten problemer, akkurat samme type som deg (speilrefleks uten telelinse), fikk tatt mange bilder også, men det var noen japanesere som satt rett foran meg som ble bedt om å legge vekk sine, men de hadde med seg kjempelinser også da. Så det verste som kan skje er at de ber deg legge det vekk, alle får det med seg inn.

Lykke til med din første kamp :D

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg også endelig "debutere" på Emirates. Jeg lurer da på om jeg kan ta med kameraet mitt på stadion? Det er et speilreflekskamera (uten telelinse), så jeg er litt skeptisk. Hvordan får jeg det tilbake hvis de tar det fra meg ved inngangen?

 

Jeg hadde med meg speilreflekskamera sist, med linse på Wigan kampen i fjor..

Å ta bilder før kampen er ikke noe problem.. men ser vaktene deg ta mange bilder under kampen kan det godt hende at de sier at du må legge det vekk, det skjedde med meg ut i andre omgang av kampen:p Det var ikke noe pes, fikk bare beskjed om å ikke ta flere bilder..

 

Men på Millwall kamp samme helgen fikk jeg veldig streng beskjed om å ikke ta bilder under kampen, men før og i pausen fikk jeg lov..

 

Vaktene der sa at det ikke var lov å ta bilder under kampen med pro eller semi pro kamera.. Så viss en har linse til kameraet er det ikke tillatt å ta bilder under kampen, men en får bare en advarsel og beskjed om å ikke ta flere bilder.. Skyld på at du er turist og ikke var klar over regelen viss vakten skulle lage noen sak ut av det :D

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det så sinnsykt lovlig og trivlig med svartebørs-salg med en gang hotell er med i pakken? Er svartebørs-salg av hotell også flott? Er det i Arsenals interesse at agenter skal profittere på at folk har lyst å se på Arsenals produkt samtidig som de som har lyst å se Arsenal må betale mer? Driver ikke Arsenal så godt de kan med å hindre at agenter får tak i billetter som de skal selge videre? Det virker jo som om disse agentene alltid får tak i billetter, mens folk som ikke skal gjøre noe veldig langt inne i gråsone over handlinger man vel ikke enda dessverre kan straffes for.

 

Og til slutt, det enkle svartebørssalget mellom kjøperen som ikke har fått billett til kampen han gjerne vil se og selgeren som har for mange billetter pga av sykdom etc møtes, gjerne gjennom finn.no ol. De ordner opp til en hyggelig pris for begge parter, avhengig av kostpris, fra 200 til maks 600kr i tillegg pr billett. Det er veldig bra, og jeg brukte det selv sist så sent som på Brann-RBK, der jeg kjøpte en billett som vanligvis kanskje koster 100-200kr til 400kr. Selger tjente litt, mens jeg fikk en fantastisk opplevelse til en billig penge.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken kamp skal du se forresten?

 

Drar på fredag, skal se Arsenal gruse City :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/stadiumtours

 

Der kan du bestille og lese mer om stadium tours.

 

Takk! Annbefales Standard Tour eller Legends Tour? Tror nok jeg går for den siste uansett..

 

Legends tour er fabelaktig, spesielt med John Radford, ble ikke så imponert av turen med Charlie George.

Link to comment
Share on other sites

hei..

 

Eg og ein annan skal på arsenal- newcastle i januar. og me vil ikkje sitte på club level. me vil sitte ein plass der det er meget go steminig der som di hardcore suporterane sitter, og god slikkt. ikkje slik at folk går 15 min før pause og kommer tilbake 15 min etter pause. Hadde satt pris på om noen kanskje kunne hjelpe oss lit.

 

Takk på forhand

Link to comment
Share on other sites

hei..

 

Eg og ein annan skal på arsenal- newcastle i januar. og me vil ikkje sitte på club level. me vil sitte ein plass der det er meget go steminig der som di hardcore suporterane sitter, og god slikkt. ikkje slik at folk går 15 min før pause og kommer tilbake 15 min etter pause. Hadde satt pris på om noen kanskje kunne hjelpe oss lit.

 

Takk på forhand

 

Hjelpe dere med hva?

Link to comment
Share on other sites

hei..

 

Eg og ein annan skal på arsenal- newcastle i januar. og me vil ikkje sitte på club level. me vil sitte ein plass der det er meget go steminig der som di hardcore suporterane sitter, og god slikkt. ikkje slik at folk går 15 min før pause og kommer tilbake 15 min etter pause. Hadde satt pris på om noen kanskje kunne hjelpe oss lit.

 

Takk på forhand

 

Hjelpe dere med hva?

 

;) hehe obs... anbefalt plasser å sitte og kor man kan få tak i desse bilettane, vis det er nokon som har kunnskap om dette. Dette blir min første tur til london så eg veit ikkje så mykje om dette.

Link to comment
Share on other sites

Hei!!

 

Er det noen som kan hjelpe meg med 2 stykker billetter til Sunderland kampen 07.10.2007?

Evt, er det noen som har et sted/byrå man får kjøpt 2 stykker billetter til denne kampen?

 

Jeg reiser over med min samboer, men vi har bestemt oss for å gi en liten gave til mine svigers....Reise og opphold til England for svigers, og siden min svigerfar alltid har drømt om å oppleve en engelsk fotballkamp, synes vi at dette kunne være selve høydepunktet på turen.

Vi har skaffet 2 stykker billetter, men trenger da 2 stykker til svigers. Hotell, fly, og alt annet er i boks for denne turen som vi har gledet oss til, ikke bare for oss selv men også det å glede andre som man setter pris på.

 

Noen som har noen tips, eller kan hjelpe meg/oss?

 

På forhånd takk!!

 

Kevin.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...