Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Mine første ord på forumet dette her... :D

 

Eg og familien min har tenkt oss på Reading kampen. Treng eigentleg både fly, hotell og kampbilettar. Nokon som har råd på kor eg kan få tak i? Sikkert nevnt monge stader, men lurer altså då på kor eg kan bestille.

 

 

Billetter til face value er vel nærmest umulig på ett så sent tidspunkt. Søknadsfristen hos Arsenal Norway har forlengst gått ut og Red Membership hos Arsenal FC rekker du heller ikke. Der starter salget mandag 5 februar men du må ha fått medlemskortene før du bestiller. Det rekker du ikke.

 

Aternativene er svartebørs (rundt stadion området og undergrundsstasjonene) som selvfølgelig er en risiko. Eller adresser som den på inlegget over. Dette er dyrt men en tanke sikrere enn svartebørs.

Noen hoteller som feks Strand Palace og en som ligger på Piccadilly Circus(som jeg ikke husker navnet på) har tidligere solgt billetter men jeg er usikker på hvordan dette fungerer nå som 95% av billettene er elektroniske.

 

For å si det enkelt så blir ikke dette lett uten at det blir dyrt. :(

 

Jeg skal selv over den helga og satser på at mitt Red Membership greier å sikre meg billetter. I og med at dette er en lørdagskamp så har billettsalget gått raskere enn om kampen hadde gått en søndag, mandag, tirsdag eller onsdag.

 

Lykke til!

Takk for svar! Får berre håpe at eg har litt flaks, og kjem meg over

Link to comment
Share on other sites

Tjoohooo!

 

Da fikk jeg mail om at jeg får 2 billetter til Arsenal - PSV Eindhoven den 7. mars.

Rått!

Nå er det bare å pakke kofferten og stryke drakta, for første gang skal jeg ta med min samboer som er nyligfrelst Arsenal-supporter og liker "han derre Henry" best. :P

 

Noen andre som skal over?

 

Også vil jeg rette mine takk til supporterklubben og jobben de gjør :)

Link to comment
Share on other sites

Vi er 3 stykker som skal over på PSV-kampen. Det blir stas :P

 

BTW: Dere som har fått billetter gjennom supporterkluibben tidligere, har dere måttet vise fram medlemskortet i tillegg til billett på stadion? Finner ikke kortet mitt, og lurte på om det var nødvendig å ha det....

Link to comment
Share on other sites

Vi er 3 stykker som skal over på PSV-kampen. Det blir stas :rolleyes:

 

BTW: Dere som har fått billetter gjennom supporterkluibben tidligere, har dere måttet vise fram medlemskortet i tillegg til billett på stadion? Finner ikke kortet mitt, og lurte på om det var nødvendig å ha det....

 

Eg har ikkje måtte gjort det. Men eg har heller ikkje hatt noko problem med å komme inn på stadion.

 

Det er vel i tilfelle det er oppstår eit problem med å lese billetten din når du skal inn på stadion, at du muligens må vise fram medlemskortet.

Link to comment
Share on other sites

Vi er 3 stykker som skal over på PSV-kampen. Det blir stas :rolleyes:

 

BTW: Dere som har fått billetter gjennom supporterkluibben tidligere, har dere måttet vise fram medlemskortet i tillegg til billett på stadion? Finner ikke kortet mitt, og lurte på om det var nødvendig å ha det....

 

Eg har ikkje måtte gjort det. Men eg har heller ikkje hatt noko problem med å komme inn på stadion.

 

Det er vel i tilfelle det er oppstår eit problem med å lese billetten din når du skal inn på stadion, at du muligens må vise fram medlemskortet.

 

 

OK! Da kan det hende jeg skal ringe supporterklubben i morgen og spørre om de kan skaffe meg et nytt... Best å være på den sikre siden!

Link to comment
Share on other sites

Er det mange andre fra forumet som skal over?

 

Får bare håpe vi feier PSV av banen nå da.. alle gangene jeg har vært på Highbury/Emirates har Arsenal vunnet 3-0, så vi får håpe det går slik 7. mars å. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Som nevnt ovenfor i samme tråd er Hertz BoxOffice en pålitelig og ganske rimelig side tatt i betraktning.

 

Richardinho: Jeg har sendt forespørsel til fotballtur.no ved to anledninger og begge gangene har jeg fått svar fra to forskjellige folk, en engelsk og en norsk. Begge gangene har prisen fra de to gutta vært forskjellige og begge gangene har den faktiske prisen jeg fikk på mail vært ganske mye høyere enn det som stod oppgitt på web'en.

 

For meg virker det som et rotet foretak.

 

Foreslår fotballturer.com B) :D

Link to comment
Share on other sites

Som nevnt ovenfor i samme tråd er Hertz BoxOffice en pålitelig og ganske rimelig side tatt i betraktning.

 

Richardinho: Jeg har sendt forespørsel til fotballtur.no ved to anledninger og begge gangene har jeg fått svar fra to forskjellige folk, en engelsk og en norsk. Begge gangene har prisen fra de to gutta vært forskjellige og begge gangene har den faktiske prisen jeg fikk på mail vært ganske mye høyere enn det som stod oppgitt på web'en.

 

For meg virker det som et rotet foretak.

 

Foreslår fotballturer.com ;) :P

 

 

Har du brukt Herts Box Office tidligere? Jeg har dessverre fått en indikasjon på at de ikke er pålitelige i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her på forumet som vet om noen pålitelige nettsider der man kan kjøpe billetter til Arsenal - Reading? Vi trenger 3 billetter og begynner å bli smådesperate nå. Alle råd mottas med takk! Noen her inne som har kontakter i England kanskje?

 

Jeg er også på jakt etter billetter til denne kampen. Mangler to stk..Anyone?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om to billige billetter til Fulham-kampen 28.Apr evnt. med hotell? Noen som har noen kontakter kanskje? Andre som skal på den kampen? Har leita ein del. Matchday var rimeligst, men de var selvfølgelig utsolgt..

 

Vel, det billigste alternativet er vel å legge inn en søknad hos supporterklubbens billett-tjeneste.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om to billige billetter til Fulham-kampen 28.Apr evnt. med hotell? Noen som har noen kontakter kanskje? Andre som skal på den kampen? Har leita ein del. Matchday var rimeligst, men de var selvfølgelig utsolgt..

 

Charlie George reiser over til denne kampen! Reiser med supporterklubben/Fotballturer. Greit nok når reisefølge er fatter'n og svigerfar.

 

Gleder meg som en unge til å se våre nye bane.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om to billige billetter til Fulham-kampen 28.Apr evnt. med hotell? Noen som har noen kontakter kanskje? Andre som skal på den kampen? Har leita ein del. Matchday var rimeligst, men de var selvfølgelig utsolgt..

 

Charlie George reiser over til denne kampen! Reiser med supporterklubben/Fotballturer. Greit nok når reisefølge er fatter'n og svigerfar.

 

Gleder meg som en unge til å se våre nye bane.

 

Korslund senior og junior + en kamerat som er United-supporter reiser også på denne kampen. Trur det er Fotballturer vi har bestilt fra, og håper det blir en bra tur ;)

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har brukt Herts Box Office før? Korleis er den sida?? Når får eg bilettane, og kor hentar eg dei?

 

Dei gangene eg har bestilt gjennom dei, har eg ordna det slik at dei sender dei til hotellet.

 

Syns dei virker seriøse, men AnabOle fant ein link (lengre oppe i tråden), der det er fleire som har hatt problem med dei.

 

Men både eg og andre eg kjenner har aldri hatt problem med dei.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...