Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Leitet meg tilbake i tråden og fant en post på side 7 hvor Ramsrud hadde skrevet dette:

Som nevnt ovenfor i samme tråd er Hertz BoxOffice en pålitelig og ganske rimelig side tatt i betraktning.

 

Richardinho: Jeg har sendt forespørsel til fotballtur.no ved to anledninger og begge gangene har jeg fått svar fra to forskjellige folk, en engelsk og en norsk. Begge gangene har prisen fra de to gutta vært forskjellige og begge gangene har den faktiske prisen jeg fikk på mail vært ganske mye høyere enn det som stod oppgitt på web'en.

 

For meg virker det som et rotet foretak.

 

Foreslår fotballturer.com :ph34r: :)

 

Send en mail og spør. :)

Link to comment
Share on other sites

Har skaffet meg red membership på Emirates nå.

Ville bare spørre om det er enkelt å få tak i billetter når man er medlem?

Bør man være tidlig ut?

 

Skal til London i høst og har planer om å se CL-kamp 18./19. sept. og kampen mot Derby 22. sept. :)

 

btw. har noen her vært på Stadium/Legends tours på Emirates?

Link to comment
Share on other sites

Har skaffet meg red membership på Emirates nå.

Ville bare spørre om det er enkelt å få tak i billetter når man er medlem?

Bør man være tidlig ut?

 

Skal til London i høst og har planer om å se CL-kamp 18./19. sept. og kampen mot Derby 22. sept. :)

 

btw. har noen her vært på Stadium/Legends tours på Emirates?

 

Gode muligheter for å få tak i billetter med red membership. Men følg med på arsenal.com på ticket info, om når billettene blir lagt ut for salg til red members.

 

Har vore på vanlig stadium tour. Var ok det. Først ein tur i directors box, ned til garderoben. Så ut på innbytterbenkane. Turen ender opp på the Armoury. Svært hyggelig guide med glimt i auge, god tid til å ta bilder og å spørre spørsmål.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje flere her her enn meg har sett meldingen "You do not currently hold any valid memberships" på Arsenal.com (etter innlogging på Membership) selv om dere har betalt og fått kort for Red membership?

 

Jeg sendte dem mail og spurte og fikk svar om at de prøver å fikse det. ;)

Er visst en feil på websiden.

 

Bare til opplysning :)

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt billetter til Sunderland kampen 6.oktober.. Men den ble vel flyttet til 7.ende eller noe sånt, men uansett:) Gleder meg! :) Noen andre som skal/har planer om å gå på den kampen?

Jepp vi skal! :)

 

Gleder meg sinnsykt til første tur på vår nye flotte stadion! :D

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt billetter til Sunderland kampen 6.oktober.. Men den ble vel flyttet til 7.ende eller noe sånt, men uansett:) Gleder meg! :D Noen andre som skal/har planer om å gå på den kampen?

Jepp vi skal! :)

 

Gleder meg sinnsykt til første tur på vår nye flotte stadion! :D

 

Kult! Min første tur også ;)

Hvor bestilte du gjennom?

Jeg bestilte gjennom www.reiseshop.no :)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte mine billetter til turneringen nå til helgen via Red Membership. Men har sett at det ved seriekamper ofte er få billetter tilgjengelig. Det er mange med Silver membership og dei kommer før i køen.

 

Så et lite spørsmål. Skal som sagt bortover om et par dager, og vurderer å ta med kamera (speilrefleks) på kampen. Er det noen regler som begrenser bruken av fotoapparat på kamper.

 

Ved besøk på Higbury hadde eg ikkje med kamera, så eg har ikke tenkt på problemstillinga før no!!!

Link to comment
Share on other sites

Dersom du vil se Arsenal-Tottenham kampen, den 22 desember, veldig billig, så bør du sjekke ut Steve Perryman Sport Travel. Der får du hotell og kampbillett (Club Level) for lusne kr 3100,- (To stjerners hotell). Dersom du vil ha 3*** hotell koster det deg bare kr 3200,- (kr 100,- mer). Dette er mye mindre enn hva andre reiseselskaper skal ha for denne kampen.

 

Link her: http://www.steveperryman.no/show_cat1_even...px?id=1&eId=612

 

Edit: Har oppdatert første post litt, dvs lagt til flere reiseselskaper som selger hotell og kampbillett til våre kamper.

 

Her er hele listen:

 

Fotballturer

Reiseshop

Matchday

Fotballtur.no

Zolong

Pakket Og Klart

Fotball-Norge

Steve Perryman Sport Travel

 

De tre nederste linkene i tjukk skrift er de nye som er lagt til. Kan forøvrig nevne at Fotball-Norge og Pakket Og Klart er relativt billige i forhold til de andre linkene over.

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset, imers. Det så veldig fristende ut, god pris og mot Tottenham hjemme på The Grove. Ville blitt en fin juleferie :). Jeg har tross alt ikke vært på Emirates enda, så jeg må dra dit fortest mulig etter ta jeg er ferdig med militæret. Hvor lang tid i forveien må man bestille før dette tilbudet går ut?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan blir det med medlemsturer? Kommer det snart ut mer info?

 

Noen flere som har tenkt å ta en medlemstur? Blir første tur over til England. Det er grunnen til at jeg vurderer medlemsturen, kommer til å gå meg bort alene der :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det går an å få kjøpt billetter til Stansted-ekspressen på flyet? Og om det er noen rabatter da? Har hørt at flere har gjort dette før. Skal fly med Norwegian.

 

Ryanair selger billetter til Stansted Express. Om Norwegian gjer det, veit eg ikkje.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Takk for svar, Sindre.

 

Noen som har hørt om/brukt EasyBus til/fra Stansted før? Det er en minibuss som går til/fra Stansted og Baker Street. Mye billigere enn å ta ekspressen eller andre busser inn til London. Man må booke online for å få de billigste prisene. Jeg sjekket mulighetene for å ta easyBus fra Stansted til Baker Street 08:30am den 21 sep, og det koster totalt £8 pund for 2 personer å komme seg til London (Baker Street) da fra Stansted.

 

Dette er jo langt under den prisen ekspressen koster for 1 pers!

 

Så er det noen som har brukt dette alternativet før? Evt hørt om det?

Vurderer selv sterkt å ta EasyBussen fra Stansted.

 

EDIT: Kan jo legge med en link til siden deres: http://www.easybus.co.uk

Link to comment
Share on other sites

Hei viste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget så prøver her. Det jeg skal si er at om noen av dere skal på kamp i London så send meg en PM, nå har det seg sånn at jeg bor i London (crouch hill), så prøver å få med meg så mange kamper som mulig. Og det hadde jo vært koselig å treffe noen norske Gooners både før og etter kamp siden jeg er i "området" , også kan vi ta litt øl på pub :D

 

P.S: Har sommerferie nå, flytter ned igjen 3 september.

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å kjøpe billetter direkte fra Arsenal? Når noen kjøper og selger videre skal jo de selvfølgelig ha sin profitt på det og billettene blir dyrere. Har de en billettformidler slik som Brann har Billettluka.no der en kan kjøpe billetter ?

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å kjøpe billetter direkte fra Arsenal? Når noen kjøper og selger videre skal jo de selvfølgelig ha sin profitt på det og billettene blir dyrere. Har de en billettformidler slik som Brann har Billettluka.no der en kan kjøpe billetter ?

Det var en venn av meg som prata om at man kunne ringe direkte til billett-kontoret på Emirates, men er ikke sikker om det går :P

 

I så fall kunne man spart masse penger på det.

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å kjøpe billetter direkte fra Arsenal? Når noen kjøper og selger videre skal jo de selvfølgelig ha sin profitt på det og billettene blir dyrere. Har de en billettformidler slik som Brann har Billettluka.no der en kan kjøpe billetter ?

Det var en venn av meg som prata om at man kunne ringe direkte til billett-kontoret på Emirates, men er ikke sikker om det går :D

 

I så fall kunne man spart masse penger på det.

 

Gå nå inn på Arsenal.com så finner dere ut av dette. Red members kan kjøpe billetter til de fleste kampene.

 

Lurer forresten på en ting selv. Slipper man inn på den engelske supporterklubben i St.Thomas Road som medlem av den norske klubben eller trenger man eget medlemskap der?

Link to comment
Share on other sites

Hvor skal man egentlig møte opp ved stadium tour?

 

Frequently Asked Questions på arsenal.com står det at man skal møte opp ved; "Please visit the Customer Service Centre in the All Arsenal Store on Drayton Park", men på bestillingen min står det oppmøte ved Directors and Diamond Club entrance doors. Eller er dette på samme sted?

Link to comment
Share on other sites

Hvor skal man egentlig møte opp ved stadium tour?

 

Frequently Asked Questions på arsenal.com står det at man skal møte opp ved; "Please visit the Customer Service Centre in the All Arsenal Store on Drayton Park", men på bestillingen min står det oppmøte ved Directors and Diamond Club entrance doors. Eller er dette på samme sted?

Har du bestilt "Legends Tour"?

 

I så fall kan det hende at de som har bestilt en vanlig tur skal møte i All Arsenal-butikken, mens de som har bestilt Legends skal møte opp ved Directors and Diamond Club.

 

Kan ikke komme på en annen grunn i farten.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...