Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Hvis jeg er redmember, kan jeg da bestille billetter til meg om dama, eller må hun også være medlem? Noen som vet?

 

Er vel 1 billett pr red member, men tror du kan ha 2 stk red member på ditt navn??? (betaler da for 2 stk selvsagt)

Noen som veit om dette stemmer?

 

Nei, det er kun en billett pr red member, men hvis du kjenner andre som er red member, kan du låne

kort, og kjøpe flere billetter.

Link to comment
Share on other sites

Kommer Arsenal-Chelsea i Desember til å bli spilt 15 desember? eller tror dere den kommer til å bli flyttet? tenker bare siden den står som 4 kamp på lørdag nå.. Men tenker at den kanskje blir flyttet siden det er liverpool-manu samma dag? Faen jeg har bestilt billetter til begge kampene, og pakka er helt i orden.. Regna med at dem ble spilt lørdag og søndag, ikke begge på samme dag!! :)

Veeeldig kjedelig om jeg må avbestille denne turen. har gledet meg en stund allerede nå! ;)

takker for eventuelle svar..! ;)

 

Det er vel lite sannsynlig at de blir spilt samtidig, men at de blir spilt på samme dag skal du ikke se bort fra. Det skjedde i hvert fall i fjor så vidt jeg husker. Ingen av kampene blir nok spilt kl 4 på lørdag, tipper jeg.

Ble ikke spilt på samme dag i fjor trur jeg.. Men ser ut som den blir det i år.. Hvis de ikke flytter kampen til søndan, men det tviler jeg på nå som Liverpool-Manu spiller kl.13 lørdag

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg er redmember, kan jeg da bestille billetter til meg om dama, eller må hun også være medlem? Noen som vet?

 

Er vel 1 billett pr red member, men tror du kan ha 2 stk red member på ditt navn??? (betaler da for 2 stk selvsagt)

Noen som veit om dette stemmer?

 

Nei, det er kun en billett pr red member, men hvis du kjenner andre som er red member, kan du låne

kort, og kjøpe flere billetter.

 

Ja, bare en billett pr medlemsnummer, men en person kan ha 2 medlemskap. Det har nå i hvertfall jeg..

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg er redmember, kan jeg da bestille billetter til meg om dama, eller må hun også være medlem? Noen som vet?

 

Er vel 1 billett pr red member, men tror du kan ha 2 stk red member på ditt navn??? (betaler da for 2 stk selvsagt)

Noen som veit om dette stemmer?

 

Nei, det er kun en billett pr red member, men hvis du kjenner andre som er red member, kan du låne

kort, og kjøpe flere billetter.

 

Ja, bare en billett pr medlemsnummer, men en person kan ha 2 medlemskap. Det har nå i hvertfall jeg..

 

Ok, det var jeg ikke klar over.

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt å reise over til London i uke 50 og i den anledning så tenkte jeg å søke om billetter til Arsenal-Sevilla og Arsenal-Chelsea, hvor stor er sjangsen for å få billetter til begge kampene fra ArsenL Norway tror dere??

 

Arsenal-Sevilla blir nok umulig, men Arsenal-Steaua Bucuresti tror jeg du skal ha gode muligheter for. Midtukekamp mot en relativt lite spennende motstander kan nok gi deg muligheter. Hvis ikke kan det hende du kan ordne deg relativt billig utenfor stadion. Chelsea-kampen kommer nok til å bli langt verre. Så vidt jeg vet får Arsenal Norway rundt 30-40 billetter til hver kamp, og til sammenligning har det kommet inn 174 søknader til United-kampen i november. Lykke til, håper det ordner seg :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster det ca. å kjøpe billetter igjennom supporterklubben?

 

600 kr per billett.

Link to comment
Share on other sites

Takk for kjapp svar evju.. Ja, innså litt sent at Arsenal-Sevilla er i seneste laget.. heheh, var en misforståelse mellom meg og den jeg skal reise med så det blir Arsenal-scum.. Flere som skal over dit??

Spørs hvem av scumene du tenker på ;)

Link to comment
Share on other sites

Huff ja, er jo så mange av dem.. men i dette tilfellet snakker jeg da om arsenal-tottenham hotscum... Skal du over, magnus 87??

jeg hadde planer om å dra over å se den med en god venn (han er dog tottenham fan)., men vi har ikke bestilt enda. er ikke helt sikker på hvilket selskap vi skal bestille gjennom........

Link to comment
Share on other sites

Hva med fra Arsenal Norway, bare gi fan i han tottenham kompisen, støtter han tottenham så er det vår plikt å omvende han fra det onde. Heheh..

Eller så får han bare sitte blant arsenalsupporterne som "devil in disguise";oP

Til tross for at han er en yid så er han er oppegående person :P. Regner med at vi bestiller på en plass på club-tribunen ett eller annet sted, slik at han i alle fall kan skrike litt :)

Link to comment
Share on other sites

Hello. Jeg oppholder meg for tiden i Bristol og kommer til å være her frem til juletider. Har skaffet meg red membership, men virker vanskelig å få tak i billetter. Hadde blitt utrolig takknemlig hvis det var noen her som kunne hjelpe meg med dette problemet, eller muligens kjenner noen som har mulighet for å ordne noen billetter.

pm hvis dere kan hjelpe

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne det. Jeg er selv Red Member og den eneste kampen jeg ikke har kunnet få billetter til i år er ManU.

 

Bruk denne linken

 

https://eticketing.co.uk/arsenal/tickethub.aspx

 

Noen ganger står det på hjemmesiden at kampene er utsolgt, mens det i virkeligheten finnes noen billetter igjen. Bruk denne direktelinken og sjekk av og til. Nå er det f.eks. kommet en del Bolton billetter tilbake på salg.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skjønne det. Jeg er selv Red Member og den eneste kampen jeg ikke har kunnet få billetter til i år er ManU.

 

Bruk denne linken

 

https://eticketing.co.uk/arsenal/tickethub.aspx

 

Noen ganger står det på hjemmesiden at kampene er utsolgt, mens det i virkeligheten finnes noen billetter igjen. Bruk denne direktelinken og sjekk av og til. Nå er det f.eks. kommet en del Bolton billetter tilbake på salg.

 

Har klart aa skaffe meg billett til boltonmatchen naa, takk for hjelpen:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde egentlig tenkt meg over på Arsenal-Chelsea i Desember, men planen var å dagen før dra på Liverpool-Manu( da jeg trudde kampene ville gå lørdag/søndag, ikke samme dag)

Men viser seg at kampene er satt opp samme daag, og den turen blei derfor droppa..

Men skal bestille englandstur til Mandan med brodern.. :)

Til siste hjemmekampen for sesongen Arsenal-Everton 3.Mai!

Flere som skal over på den eller?? (regner vel nesten med det)

 

Håper gullet blir sikra i den kampen!! :D Hadde vært sinnsykt å feiret i gatene, og sett bussen kjøre gjennom gatene dagen etter!

Pleier bussturen gjennom gatene etter en triumf foregå dagen etter kampen, eller blir det ventet med siden det ikke er siste kamp for sesongen??! Takker for evt svar :D

Link to comment
Share on other sites

Dersom du vil se Arsenal-Tottenham kampen, den 22 desember, veldig billig, så bør du sjekke ut Steve Perryman Sport Travel. Der får du hotell og kampbillett (Club Level) for lusne kr 3100,- (To stjerners hotell). Dersom du vil ha 3*** hotell koster det deg bare kr 3200,- (kr 100,- mer). Dette er mye mindre enn hva andre reiseselskaper skal ha for denne kampen.

 

Link her: http://www.steveperryman.no/show_cat1_even...px?id=1&eId=612

 

Edit: Har oppdatert første post litt, dvs lagt til flere reiseselskaper som selger hotell og kampbillett til våre kamper.

 

Her er hele listen:

 

Fotballturer

Reiseshop

Matchday

Fotballtur.no

Zolong

Pakket Og Klart

Fotball-Norge

Steve Perryman Sport Travel

 

De tre nederste linkene i tjukk skrift er de nye som er lagt til. Kan forøvrig nevne at Fotball-Norge og Pakket Og Klart er relativt billige i forhold til de andre linkene over.

Jeg sendte interesseregistrering i går på det fantastiske tilbudet på spurs-kampen. Noen som vet hvor lang tid det tar før man får tilbakemelding??!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si at jeg anbefaler Legends Tour. Jeg og familien min var på det dagen før Sunderland-kampen, med Charlie George, og det var utrolig bra. Nå skal det også sies at jeg ikke har vært med på noen andre turer, så jeg skal ikke sammenligne med dem.

Han hadde mange morsomme historier og fortelle, han var veldig hyggelig og du kunne når som helst under turen stoppe og snakke med han. Pluss at du også fikk se mye bra av vår flotte stadium.

 

Anbefales :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si at jeg anbefaler Legends Tour. Jeg og familien min var på det dagen før Sunderland-kampen, med Charlie George, og det var utrolig bra. Nå skal det også sies at jeg ikke har vært med på noen andre turer, så jeg skal ikke sammenligne med dem.

Han hadde mange morsomme historier og fortelle, han var veldig hyggelig og du kunne når som helst under turen stoppe og snakke med han. Pluss at du også fikk se mye bra av vår flotte stadium.

 

Anbefales :huh:

Var også på omvisning før den kampen, men jeg var ikke på Legends Tour. Var på den vanlige. Dette var også ekstremt bra. Guiden som het Mike var ekstremt flink. Han både kunne mye og var både spennende og mordsom å høre på. Hva man får se av stadion er vel det samme på begge omvisningene og alt det er noen helt spesielt. Prisen er heller ikke spesiell høy (sammenlignet med kampbillett for eksempel), og omvisningen koster bare 12 pund for voksne og 6 for barn, og da er inngang på museet inkludert.

ANBEFALLES PÅ DET STERKESTE!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si at jeg anbefaler Legends Tour. Jeg og familien min var på det dagen før Sunderland-kampen, med Charlie George, og det var utrolig bra. Nå skal det også sies at jeg ikke har vært med på noen andre turer, så jeg skal ikke sammenligne med dem.

Han hadde mange morsomme historier og fortelle, han var veldig hyggelig og du kunne når som helst under turen stoppe og snakke med han. Pluss at du også fikk se mye bra av vår flotte stadium.

 

Anbefales :P

Var også på omvisning før den kampen, men jeg var ikke på Legends Tour. Var på den vanlige. Dette var også ekstremt bra. Guiden som het Mike var ekstremt flink. Han både kunne mye og var både spennende og mordsom å høre på. Hva man får se av stadion er vel det samme på begge omvisningene og alt det er noen helt spesielt. Prisen er heller ikke spesiell høy (sammenlignet med kampbillett for eksempel), og omvisningen koster bare 12 pund for voksne og 6 for barn, og da er inngang på museet inkludert.

ANBEFALLES PÅ DET STERKESTE!!!!!

 

Jeg var også på standard omvisning. Utrolig flott stadion og stilig å se hvordan det ser ut på innsiden.

Tilfeldigvis så jeg Charlie George på pressekonferanserommet når gruppa vår passerte døra, så i ren paparazzi-stil knipsa jeg et bilde av legenden gjennom vinduet på døra ;)

 

Så helt enig...Stadium tour anbefales!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...