Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Vi har tenkt oss over til London en tur neste sesong og har tenkt til å bestille fra Matchday, men de har kun billetter på Club Level.

Er sikkert fin sikt derfra, men vet dere om noen steder hvor man kan kjøpe billetter blant de ordentlige fansene?

 

Hadde vært fint om det ikke er så altfor dyrt heller ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg visste ikke at Matchday KUN har billetter på club level. Jeg har ihvertfall ikke fått det med meg/lest det noen steder. Det beste er å vente til terminlista er klar og dermed se etter hvilke firmaer som har de billigste pakkene/billettene til den kampen dere har lyst til å overvære live i London.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at det sto "Billettene våre er på Club Level, med veldig fin sikt og gratis forfriskninger i pausen" eller noe lignende på Matchday, men er ikke helt sikker. Kan hende at de også leverer andre billetter, eller så er det ganske sikkert mange andre nettsteder som leverer biletter blant hardhausene ;)

 

Uansett tror jeg, som du sier, at det er best å vente til terminlista kommer. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi har tenkt oss over til London en tur neste sesong og har tenkt til å bestille fra Matchday, men de har kun billetter på Club Level.

Er sikkert fin sikt derfra, men vet dere om noen steder hvor man kan kjøpe billetter blant de ordentlige fansene?

 

Hadde vært fint om det ikke er så altfor dyrt heller :)

 

Er det ikke "ordentlige" supportere på Club Level?

Link to comment
Share on other sites

Vi har tenkt oss over til London en tur neste sesong og har tenkt til å bestille fra Matchday, men de har kun billetter på Club Level.

Er sikkert fin sikt derfra, men vet dere om noen steder hvor man kan kjøpe billetter blant de ordentlige fansene?

 

Hadde vært fint om det ikke er så altfor dyrt heller :D

 

Er det ikke "ordentlige" supportere på Club Level?

 

med "ordentlige" mener han sikkert hardbarkede :)

Link to comment
Share on other sites

Ordentlige supportere eller hardbarkede supportere? :-) Hvis du står bak mål er nok sjansen for å stå blandt unge, litt meir høgrøsta supportere større enn på club level.

 

For meg var kanskje ikkje akkurat det det viktigaste og eg følte derfor at club level var midt i blinken.

 

I mine yngre dagar så var prioriteringa kanskje litt annarleis og har full forståelse for dei som vil stå blandt kjernen.

 

Uansett kvar du sitt på Emirates vil du få ein fantastisk opplevelse.

Link to comment
Share on other sites

Hei hei.

Jeg er relativt ny på forumet, men har vært gunners fan siden 1994 :blink: .

Uansett vil jeg bare si at jeg flytter til London i August og kommer til bo der i minst 3 år.

Men om noen skal på kamp så er det bare å sende meg en melding, så kan jeg møte dere ved stadion. Kan vi ta et par pils for kampen og snakke om Arsenal. Selvfølgelig kan jeg ikke dra på alle kampene, men veldig hyggelig om dere gir melding, jeg befinner meg jo uansett i "området" når det er kamp.

Link to comment
Share on other sites

Legger også ut noen bilder fra en kamp jeg var på. Arsenal - Sheffield United den første seiren i ligaen :blink:

 

IMG_1118.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1142.jpg

 

 

IMG_1094.jpg

 

 

 

IMG_1095.jpg

 

 

 

IMG_1102.jpg

 

 

 

 

IMG_1111.jpg

 

 

 

 

IMG_1105.jpg

 

 

 

IMG_1113.jpg

 

 

 

IMG_1114.jpg

 

 

 

IMG_1128.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ordentlige supportere eller hardbarkede supportere? :-) Hvis du står bak mål er nok sjansen for å stå blandt unge, litt meir høgrøsta supportere større enn på club level.

 

For meg var kanskje ikkje akkurat det det viktigaste og eg følte derfor at club level var midt i blinken.

 

I mine yngre dagar så var prioriteringa kanskje litt annarleis og har full forståelse for dei som vil stå blandt kjernen.

 

Uansett kvar du sitt på Emirates vil du få ein fantastisk opplevelse.

Når jeg skrev "ordentlig supportere" mente jeg de som er skikkelig hardbarkede Arsenal-fans.

 

Men er det noen som vet hvor billettene på Zolong er? Er de også på Club Level?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte fra Zolong i fjor når jeg skulle til London for å se Arsenal. Fikk "helt vanlige" billetter der, ikke noe Club Level. Men du kunne oppgradere billettene til Club Level hvis du betalte 200-300,- ekstra.

 

Mener ihvertfall å huske at det var Zolong jeg bestilte fra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skal på min første arsenalkamp til neste sesong. gleder meg helt sinnsykt

 

Samme her :)

Blir nok i oktober eller noe i den duren. Ikke manu kampen, i og med at det er så mye dyrere med billetter til kamper mot store lag så.. :)

 

6 oktober mot Sunderland er mest sannsynlig... :D

Link to comment
Share on other sites

Et lite spm. Når jeg skar søke om billetter til kamp her på gunners.no. Jeg og dama skal over, og hun skulle bli med meg på kamp men hun er jo ikke medlem. Kan jeg allikevel søke med mitt medlemsnr og så bare si at jeg ønsker to billetter? Begge to må vel ikke være medlemmer liksom?

Link to comment
Share on other sites

Frank skreiv:

Begge to må vel ikke være medlemmer liksom?

 

Jau, etter dei nye reglane må begge vere medlem, nye reglar innført i samarbeid med Arsenal ifm. flyttinga frå Highbury til Emirates.

 

Dette er henta frå gunners.no:

"Følgende regler gjelder for billetter til Arsenal sine hjemmekamper...

Det er et krav om at alle som får billetter gjennom supporterklubben må være medlemmer i Arsenal Norway. Dette er det Arsenal FC som har bestemt og ikke noe vi kan gjøre noe med.

 

Dvs. at både den som søker og de som reiser må være medlemmer i Arsenal Norway og må ha et gyldig medlemsnummer. De som vil reise sammen med noen som er medlemmer i Arsenal Norway må sende en søknad med medlemsnumrene til samtlige det søkes om billetter til...

 

...For de som bor sammen med den eller de som de vil reise sammen med anbefaler vi et familiemedlemsskap. Det koster 50 kroner i året pr familiemedlem. Familiemedlemmer har samme rettigheter som alle andre medlemmer, men de får ikke medlemsbladet i posten og må foreta sine avstemninger pr mail.

 

Familiemedlemsskap kan inngås hvis én i familien i samme husstand allerede er ordinært medlem. Familiemedlemmer betaler en lavere kontingent.

 

Det som da er viktig er at man har medlemsnummeret til det nye medlemmet FØR søknaden sendes, hvis ikke er søknaden ikke gyldig.

 

For å bli familiemedlem settes det inn 50 kroner på kontonummer 7877.08.27697."

 

Håper dette var oppklarande.

Link to comment
Share on other sites

Skal på min første arsenalkamp til neste sesong. gleder meg helt sinnsykt

 

Samme her :)

Blir nok i oktober eller noe i den duren. Ikke manu kampen, i og med at det er så mye dyrere med billetter til kamper mot store lag så.. :)

 

6 oktober mot Sunderland er mest sannsynlig... :D

Skal på Sunderland-kampen jeg også :P

 

Men jeg bare spør igjen:

Noen som vet hvor billettene på www.fotballtur.no befinner seg?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor billettene på www.fotballtur.no befinner seg?

Jeg er ikke sikker, men siden det ikke står opplyst noen ting ang det, så skulle man tro dette var "vanlige" billetter og ikke club level.

 

Uansett så kan du jo prøve å sende en mail og spørre om dette til deres (fotballtur.no) kontaktperson på henry@jovik.no eller ring tlf 90019054. (Mailen og tlf nummeret står oppgitt på fotballtur.no)

 

Bare så du vet det: Pakketurene på fotballtur.no inkluderer 3 døgn på hotell (dvs fredag-mandag). Dersom du vil bare ha fra fredag til søndag bør du bestille fra Reiseshop.no (Her er prisen på pakketur til Sunderland kampen kr 2990,-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fotballtur.no selger billetter separat. Det er dog litt stive priser hva billetten angår.

 

Hvorvidt denne siden er seriøs vet jeg ikke, men de har jo holdt på siden forrige sesong og sikkert før det, så tviler på at noen som driver med denne siden, og har gjort det så lenge, bare lurer folk.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...