Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Jurys Inn er et meget bra hotell, ihvertfall etter min mening. Ligger ikke langt unna Angel Tube station, og Chapel Market, samt diverse shoppingsentere er rett rundt hjørnet. Premier Travel Inn Kings Cross er også et meget bra hotel, og ligger lett tilgjengelig, ettersom det er vegg-i-vegg med Kings Cross Station. Dog er det ikke mye som skjer i området rundt hotellet, men da er det jo greit å bo rett ved siden av Kings Cross.

 

Strand Palace har jeg ikke bodd på.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaringer med pakketilbudet til GoToGame! Fotballreiser/pakketogklart.no (Eventservice)?

 

Etter bestilling ringte de oss opp for å bekrefte bestillinga, og gav beskjed om at vi kom til å få en faktura/regning som måtte betales før de bestilte noe som helst...

 

Er de pålitelige?

Gå heller for Reiseshop! Har "prøvd" fotballturer.no selv tidligere... vel, fikk jo fakturaen, men gadd ikke betale. Du kan lese om hvorfor i innlegget som jeg har skrevet litt før i denne tråden. Sitert mitt eget innlegg under:

 

Jeg hadde jo bestilt billetter og hotell til Everton-kampen gjennom www.fotballturer.no, til prisen av 3590,- pr pers. Fikk faktura i posten, og plutselig var prisen satt opp til 4490,- pr pers! Denne prishøyningen så jeg jo 2 dager etter bestilling på nettsidene, men tenkte at siden vi har bestilt for lenge siden, så har ikke dette noe å si. Men nei da. Den nye prisen var på vår faktura, og vi tok umiddelbart en telefon til disse. De påstår at det er prishøyning fra "agenten" deres, og at vi må betale denne nye prisen (Selv om dette ikke skal være lov i følge loven. Man skal betale den prisen man bestiller til. Selskapet kan ikke høyne prisen i etterkant, og la oss måtte betale dette.).

 

Så grunnet dårlig service gidder vi ikke ta dette firmaet, selv om den nye prisen der er lik som den alle andre tilbyr nå. Så vi tar nok å bestiller vi Matchday eller Reiseshop nå idag, selv om prisen på disse sidene er den samme som den nye prisen på fotballturer.no.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei! Har et spørsmål til dere som har litt mer greie på "red membership" enn meg. Har skaffet meg et red membership, så lurer jeg på hvordan man kan skaffe mer enn 1 billett til kampene!?! Må man lage en helt ny profil med nytt medlemsnr (nytt navn, ny epostadresse osv....) og dermed sitte med to forskjellige medlemskap/kort, eller kan man bare kjøpe ett medlemskap til på det samme medlemskapet/nummeret? Ser her inne at det er noen som har opp til flere medlemskap, og dermed skaffer seg flere billetter:) Håper noen forstår spørsmålet mitt!

Takk til alle som svarer:)

Link to comment
Share on other sites

Hei! Har et spørsmål til dere som har litt mer greie på "red membership" enn meg. Har skaffet meg et red membership, så lurer jeg på hvordan man kan skaffe mer enn 1 billett til kampene!?! Må man lage en helt ny profil med nytt medlemsnr (nytt navn, ny epostadresse osv....) og dermed sitte med to forskjellige medlemskap/kort, eller kan man bare kjøpe ett medlemskap til på det samme medlemskapet/nummeret? Ser her inne at det er noen som har opp til flere medlemskap, og dermed skaffer seg flere billetter:) Håper noen forstår spørsmålet mitt!

Takk til alle som svarer:)

 

Jeg kjøpte et nytt medlemskap på den samme profilen, og fikk et nytt medlemsnummer med eget kort. Dette er du nødt til å ha da kortene fungerer som billett på Emirates når du har kjøpt kamper på det.

Når du kjøper billetter kobler du medlemsnummerene opp mot hverandre slik at du kjøper flere billetter på en gang, men til hvert av kortene..hvis du skjønner..

Mulig det finnes andre måter å gjøre det på, som andre kjenner til.

Håper du skjønte hva jeg mente, var en smule forvirret da jeg gjorde dette første gangen selv.. :-)

Link to comment
Share on other sites

Hei! Har et spørsmål til dere som har litt mer greie på "red membership" enn meg. Har skaffet meg et red membership, så lurer jeg på hvordan man kan skaffe mer enn 1 billett til kampene!?! Må man lage en helt ny profil med nytt medlemsnr (nytt navn, ny epostadresse osv....) og dermed sitte med to forskjellige medlemskap/kort, eller kan man bare kjøpe ett medlemskap til på det samme medlemskapet/nummeret? Ser her inne at det er noen som har opp til flere medlemskap, og dermed skaffer seg flere billetter:) Håper noen forstår spørsmålet mitt!

Takk til alle som svarer:)

 

Jeg kjøpte et nytt medlemskap på den samme profilen, og fikk et nytt medlemsnummer med eget kort. Dette er du nødt til å ha da kortene fungerer som billett på Emirates når du har kjøpt kamper på det.

Når du kjøper billetter kobler du medlemsnummerene opp mot hverandre slik at du kjøper flere billetter på en gang, men til hvert av kortene..hvis du skjønner..

Mulig det finnes andre måter å gjøre det på, som andre kjenner til.

Håper du skjønte hva jeg mente, var en smule forvirret da jeg gjorde dette første gangen selv.. :-)

 

Nydelig! Takk skal du ha Nilsen:)

Link to comment
Share on other sites

Her får du billetter til Chelsea-Arsenal i Arsenal-seksjonen for £260 pund

 

http://www.1st4footballtickets.com/tickets...sp?EventId=2748

 

bergkamp88 og helgeaarsvoll har visstnok gode erfaringer med denne siden. Kan jo sende de en PM hvis det er noe du lurer på angående denne siden :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen som har erfaringer med TicketExchange?

Må man gå inn på hvert enkelt område/block, og deretter TicketExchange-linken nederst? Eller finnes det en mer lettvint måte å se om det ligger ute noen plasser for salg..?

Har lett meg igjennom stadion 2 ganger nå, men ikke funnet noe..

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg har fått billetter på block 123, upper tier, rad 9 sete 883, er det bra plass? Og vis dette også er over borte fansen, er det kjipt å sitte der?

 

Hei. Jeg har fått billetter på block 123, upper tier, rad 9 sete 883, er det bra plass? Og vis dette også er over borte fansen, er det kjipt å sitte der?

Link to comment
Share on other sites

Fra nå av kan dere slutte å spørre om hvor dere sitter hen på stadion, og hvor de forskjellige blockene er osv. Har nemlig funnet dette kartet:

 

EmiratesSeatingChart.jpg

 

Bortefansen sitter vel på block 21 og 22. Club Level blockene er desverre ikke tatt med på dette kartet.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen mulighet for å framskaffe billetter til CL-kampen mot lfc?

 

Jeg har fått holdt av to billetter hos en operatør her i norge. Det er lite sannsynlig at jeg benytter meg av disse. Da kan i tilfelle du kjøpe dem. Prisen er stiv 300 pund pr. stk

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er det noen mulighet for å framskaffe billetter til CL-kampen mot lfc?

 

Jeg har fått holdt av to billetter hos en operatør her i norge. Det er lite sannsynlig at jeg benytter meg av disse. Da kan i tilfelle du kjøpe dem. Prisen er stiv 300 pund pr. stk

 

BE

 

Det var stiv pris kan man sei. Men spørs om det blir noke billigare på svartebørsen utanfor Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen mulighet for å framskaffe billetter til CL-kampen mot lfc?

 

Jeg har fått holdt av to billetter hos en operatør her i norge. Det er lite sannsynlig at jeg benytter meg av disse. Da kan i tilfelle du kjøpe dem. Prisen er stiv 300 pund pr. stk

 

BE

 

Det var stiv pris kan man sei. Men spørs om det blir noke billigare på svartebørsen utanfor Emirates.

 

Det er sant at det er en stiv pris. Men det spørs om det ikke er verdt det likevel. Jeg personlig tror neppe jeg har råd i denne omgang. Derfor kan du sende meg en pm dersom du er interessert eller ei. På mandag skal jeg gi beskjed om jeg vil ha billettene eller ikke da er det greit å vite hva jeg skal svare.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er det noen mulighet for å framskaffe billetter til CL-kampen mot lfc?

 

Jeg har fått holdt av to billetter hos en operatør her i norge. Det er lite sannsynlig at jeg benytter meg av disse. Da kan i tilfelle du kjøpe dem. Prisen er stiv 300 pund pr. stk

 

BE

 

Det var stiv pris kan man sei. Men spørs om det blir noke billigare på svartebørsen utanfor Emirates.

 

Det er sant at det er en stiv pris. Men det spørs om det ikke er verdt det likevel. Jeg personlig tror neppe jeg har råd i denne omgang. Derfor kan du sende meg en pm dersom du er interessert eller ei. På mandag skal jeg gi beskjed om jeg vil ha billettene eller ikke da er det greit å vite hva jeg skal svare.

 

BE

 

Eg og etpar stk til har fått oss svinbillige flybilletter over. 66 kr tur/retur med Ryanair pr pers.

Dette blir debuten min i England, gleder meg villt.

Skal høyre med dei andre korleis det ligg an med billettar.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen mulighet for å framskaffe billetter til CL-kampen mot lfc?

 

Jeg har fått holdt av to billetter hos en operatør her i norge. Det er lite sannsynlig at jeg benytter meg av disse. Da kan i tilfelle du kjøpe dem. Prisen er stiv 300 pund pr. stk

 

BE

 

Det var stiv pris kan man sei. Men spørs om det blir noke billigare på svartebørsen utanfor Emirates.

 

Det er sant at det er en stiv pris. Men det spørs om det ikke er verdt det likevel. Jeg personlig tror neppe jeg har råd i denne omgang. Derfor kan du sende meg en pm dersom du er interessert eller ei. På mandag skal jeg gi beskjed om jeg vil ha billettene eller ikke da er det greit å vite hva jeg skal svare.

 

BE

 

Eg og etpar stk til har fått oss svinbillige flybilletter over. 66 kr tur/retur med Ryanair pr pers.

Dette blir debuten min i England, gleder meg villt.

Skal høyre med dei andre korleis det ligg an med billettar.

 

ok, tilbudet gjelder forresten andre på forumet også. Dersom noen har lyst på billettene så gi beskjed. Jeg skal høyst sannsynlig ikke benytte meg av disse

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Noen som veit om noe sted å få tak i billetter til Arsenal-Liverpool i CL kvartfinalen!?? :)

 

Svartbørsen blir nok dessverre det beste alternativet.

Viss du ikkje har søkt tidspunkt på Gunners.no sin bingo.

Eg var dessverre for sein, då eg bestemte meg for å reise idag.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...