Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Skal på kamp mot Villa den 15/11, noe som er min bursdag :P , men jeg har søkt to ganger gjennom supporterklubben uten å få billetter så tror jeg kjøper et annet sted. Har noen gode alternativ? foresten min første kamp på Emirates :blink: - av en eller annen merkelig grunn :)

 

Har tenkt å dra til den kampen jeg også :) ... Jeg har sjekket på www.fotballturer.no og tror jeg kjøper derifra.

Skal men hele fammen så fotballturer blir litt dyrt i tilegg til at ikke alle skal på kamp... Kanskje jeg får ta sjansen på lotteriet til sup.klubben i førsteomgang. Hvordan er prisene sånn ca gjennom nettopp sup.klubben?

Link to comment
Share on other sites

Skal på kamp mot Villa den 15/11, noe som er min bursdag :P , men jeg har søkt to ganger gjennom supporterklubben uten å få billetter så tror jeg kjøper et annet sted. Har noen gode alternativ? foresten min første kamp på Emirates :blink: - av en eller annen merkelig grunn :P

 

Har tenkt å dra til den kampen jeg også :) ... Jeg har sjekket på www.fotballturer.no og tror jeg kjøper derifra.

Skal men hele fammen så fotballturer blir litt dyrt i tilegg til at ikke alle skal på kamp... Kanskje jeg får ta sjansen på lotteriet til sup.klubben i førsteomgang. Hvordan er prisene sånn ca gjennom nettopp sup.klubben?

 

Sjekk her.. http://gunners.no/content/article.aspx?id=11 Medlemstur er ikke noe billig! Men da får man vel hva man betaler for. Da er alt i orden og man slipper å tenke over hva som kan gå galt om man bestiller alt selv. Må ha medlemsskap gjennom klubben f eks red membership for å bestille billige billetter. Ellers er det vel ikke noe annen mulighet enn svartebørs..

Link to comment
Share on other sites

Hvis man kun kjøper billetten gjennom supporterklubben hvor mye koster det da for billetten?

Og går det ann å sitte ved siden av hverandre hvis man kjøper gjennom red membership?

ganske det jeg også lurte på... eventuelt om det er noen nettforhandlere som er seriøse og med ok priser?

Link to comment
Share on other sites

Hvis man kun kjøper billetten gjennom supporterklubben hvor mye koster det da for billetten?

Og går det ann å sitte ved siden av hverandre hvis man kjøper gjennom red membership?

ganske det jeg også lurte på... eventuelt om det er noen nettforhandlere som er seriøse og med ok priser?

 

Det er ikkno problem å fikse billetter ved siden av hverandre gjennom red membership. Jeg kunne fått billetter til samtlige hjemmekamper hittil gjennom red membership hvis jeg hadde ønsket det..

 

Er bare å være innlogget på en bruker og velge antall f eks 2 billetter. Da må man trykke ''assign'' på den ene billetten som er merket med rødt. Da må man bare skrive inn medlemssnummer og etternavnet til vedkommende som har det medlemsnummeret for å få den også. Da får man 2 billetter ved siden av hverandre. Forutsetter selvfølgelig at man har 2 medlemsskap, men det viste du vel.. :)

Link to comment
Share on other sites

Skal på kamp mot Villa den 15/11, noe som er min bursdag :P , men jeg har søkt to ganger gjennom supporterklubben uten å få billetter så tror jeg kjøper et annet sted. Har noen gode alternativ? foresten min første kamp på Emirates :blink: - av en eller annen merkelig grunn :)

 

Jeg skal også på den kampen og jeg har bursdag dagen før. (14 nov)

Blir gøy å feire bursdag i London =)

Link to comment
Share on other sites

Skal på kamp mot Villa den 15/11, noe som er min bursdag :P , men jeg har søkt to ganger gjennom supporterklubben uten å få billetter så tror jeg kjøper et annet sted. Har noen gode alternativ? foresten min første kamp på Emirates B) - av en eller annen merkelig grunn :D

 

Jeg skal også på den kampen og jeg har bursdag dagen før. (14 nov)

Blir gøy å feire bursdag i London =)

Åj, ja det håper jeg inderlig! :D

Link to comment
Share on other sites

Noen her som skal på Spurs kampen 29 okt?

 

60 kr tur/retur sandefjord-london inkl.skatter :P

 

Jeg skal :D Du også? Sykt bestilte fly for lenge sia, og det var mye dyrere.. (med ryanair, men måtte bestille nye billetter da kampen ble flyttet, var opprinnelig satt opp som tirsdagskamp..) Jaja, da veit jeg det til neste gang. Men dette gjelder jo bare i midtukekamper da. I helgekamper går prisene alltid oppover jo lenger man venter. Sjekka fra Oslo t/r Stansted.. 60 kr derfra og for begge veier!! Inkludert skatter! Nesten tåpelig. :D :)

Link to comment
Share on other sites

Hvilken forhandler er det som selger disse pakkene til 60 kroner? Forøvrig er det vel kun flybilettene, og ikke kampenn inkludert?

Uten å ha sjekket tilbudene, så kan jeg ikke tenke meg at det er noen annen enn Ryan Air.

 

Ok. Jeg finner ikke frem på sidene deres, så jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte, dog.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken forhandler er det som selger disse pakkene til 60 kroner? Forøvrig er det vel kun flybilettene, og ikke kampenn inkludert?

Uten å ha sjekket tilbudene, så kan jeg ikke tenke meg at det er noen annen enn Ryan Air.

 

Ok. Jeg finner ikke frem på sidene deres, så jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte, dog.

Siden det bare er Ryan som flyr Sandefjord (Torp)-London, så er det vel det som er nevnt i postene overfor. Sjekket prisene for reise til Spurs-kampen, og finner ikke 60 kr t/ret. Pr. idag ligger turen til london rundt 800 kr og returen på 79 kr.

Link to comment
Share on other sites

Ryan Air kan aldri karakteriseres som noe annet enn veldig billig og greit nok. Følger man flokk-reglene deres, ikke har med noe av vekt så er de veldig bra. Skjer det noe - forvent å betale for det! Men du kommer deg fra A til B sinnsykt billig, og det er jo det en trenger.

 

Selv skal jeg reise fra London mandag morgen 5 januar, håper på at Arsenal får hjemmekamp i FA Cupen tredje runde enten lørdag eller søndag, har ikke sett hjemmekamp i den turneringen før.

 

Bør vel melde meg inn i Red Membership i god tid før den, flere som har planer for den helgen?

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Hadde det vore ein ide og utvida fyrsteinnlegget til Imers med anbefalte hotell, pubar og liknande. Mange her på forumet har lang erfaring i London reiser og sit sikkert inne med mykje informasjon som kan vere nyttig for andre. Kan nok finne mykje ved å gå igjennom tråden, men hadde alt som var nyttig for Arsenal reisande vore samla i innlegget til trådstartar så hadde det vore veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Hadde det vore ein ide og utvida fyrsteinnlegget til Imers med anbefalte hotell, pubar og liknande. Mange her på forumet har lang erfaring i London reiser og sit sikkert inne med mykje informasjon som kan vere nyttig for andre. Kan nok finne mykje ved å gå igjennom tråden, men hadde alt som var nyttig for Arsenal reisande vore samla i innlegget til trådstartar så hadde det vore veldig bra.

Eller hva med å gjøre det til en ny "Stickytread"? Tror dette kunne vært til stor hjelp for mange.

Link to comment
Share on other sites

Noen her som skal på Spurs kampen 29 okt?

 

60 kr tur/retur sandefjord-london inkl.skatter :lol:

 

Jeg skal :D Du også? Sykt bestilte fly for lenge sia, og det var mye dyrere.. (med ryanair, men måtte bestille nye billetter da kampen ble flyttet, var opprinnelig satt opp som tirsdagskamp..) Jaja, da veit jeg det til neste gang. Men dette gjelder jo bare i midtukekamper da. I helgekamper går prisene alltid oppover jo lenger man venter. Sjekka fra Oslo t/r Stansted.. 60 kr derfra og for begge veier!! Inkludert skatter! Nesten tåpelig. :D :D

 

Jepp. Muligens alene pga midtukekamp. Får si ifra m du er lysten på en pint før kamp da :lol:

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal på Arsenal - manure?

Fikk bekreftet billetter i går :=)

 

Satser på å vinne NIKEIDkonkurransen der man kunne designe sko for gutta, får svar på fredag om Theo valgte min sko ;)

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

Har billetter på Club Level, og lurer på hvordan folk går kledd der. Blir man sett stygt på hvis man går i supporter tøy, eller spiller det ingen rolle?

Spiller ingen rolle hvordan du går kledd, så lenge du ikke bærer motstanderens farger. Hadde billetter på Club Level siste hjemmekampen mot Everton forrige sesong, og de aller fleste har på seg Arsenal-drakter der :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...