Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Reiseshop og Fotballturer.no er allerede ute med pakker for 08/09 sesongen for dem som måtte lure, og som har lyst til å planlegge tidlig. :)

 

Med rimelig syke priser.. F eks mot Everton 18.oktober. 3770 kr inlkludert 2 nettet på 3* hotel. Ikke noe probem å fikse rom på et greit/bra 3 * hotel i London for 300 kr per natt.. Da betaler man litt over 3000 for kampbilletten. Hvis man har red membership å får tak i billetter til den kampen sparer man vel rundt 2500 kr.

 

Men det er vel enkelt å bestille gjennom slike selskaper da.. Det skal være sagt.. :)

Link to comment
Share on other sites

Mange her som skal over på kamp i år? Evt hvilken kamp(er)? :P

Har lyst å prøve å få kommet meg på Arsenal-Tottenham eller Arsenal-Manu i år :P Noen som har vært på en av de før? Evt begge og vet hvilken jeg helst bør dra på?

Vurderer Arsenal - Portsmouth den 28. desember. Ser at Londontown kan tilby 3 netter og kampbillett til den kampen like billig som andre kan tilby 2 netter og kampbillett. Må bare få avklart hvem jeg skal reise med. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke noen dum tanke det da,kunne tenkt meg å dratt på den kampen å,faktisk deilig å komme seg hjemmefra rundt juletider..Men om du søker billetter gjennom klubben må man vel få det billigere enn det der..Får jo et kjempebra hotell for langt under 1000lappen pr natt(dobbeltrom)

Link to comment
Share on other sites

Nokon her som har erfaringar med desse: http://www.generatorhostels.com/london/

 

Virka veldig bra og rimelig, men krever betaling på forhånd, noko som alltid gjer meg litt skeptisk...

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1...on_England.html

Litt ned til høyre på denne siden kan du se bilder og video fra dette hostelet, og samtidig lese hva andre mener om dette stedet.

Link to comment
Share on other sites

Dersom du er ute etter billig overnatting i London og ikke bryr deg så veldig mye om størrelsen på rommet ditt på hotellet, kan easyHotel være et rimelig alternativ. Må dog betale ekstra dersom du vil ha flere håndklær, kontroll til TVen og rengjøring på rommet. :D

 

PS! På TripAdvisor er easyHotel Earls Court ranket på plass nr. 115 av 1036 hoteller i London. Dette er faktisk da ranket over hoteller som Jurys Inn Islington og Express by Holiday Inn London City, som er hoteller jeg har bodd på og som jeg synes er gode hoteller. Kanskje easyHotel Earls Court ikke er så dum?

 

Link til easyHotel Earls Court på TripAdvisor, hvor du kan finne bilder og kommentarer: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1...on_England.html

 

(EasyHotel har 2 andre hoteller i London også, men disse er ifølge Tripadvisor dårligere enn Earls Court-hotellet)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Noen som har handlet billetter på denne siden før: http://www.official-arsenal-tickets.com/ ?? Er det trygt?

 

Ser at billettene du har funnet til salgs er en del billigere enn der jeg kjøpte i fjor!

 

Der jeg kjøpte fikk jeg veldig god service. De sendte billettene til hotellet mitt, og jeg ringte flere ganger og fikk snakke med samme person hver gang jeg ringte. Fin opplevelse, men dyrt.

 

Har du kjøpt? Og når skal du på kamp? Er spent på hvilken erfaring du gjør deg. Jeg sikter selv inn på kamp i november. Har aldri vært på Emirates, og lurer på hvor jeg bør sitte for å få en bra kampopplevelse. Kanskje jeg bare må spytte ut for å få sitte på langsiden? <_<

Link to comment
Share on other sites

Noen som har handlet billetter på denne siden før: http://www.official-arsenal-tickets.com/ ?? Er det trygt?

 

Ser at billettene du har funnet til salgs er en del billigere enn der jeg kjøpte i fjor!

 

Der jeg kjøpte fikk jeg veldig god service. De sendte billettene til hotellet mitt, og jeg ringte flere ganger og fikk snakke med samme person hver gang jeg ringte. Fin opplevelse, men dyrt.

 

Har du kjøpt? Og når skal du på kamp? Er spent på hvilken erfaring du gjør deg. Jeg sikter selv inn på kamp i november. Har aldri vært på Emirates, og lurer på hvor jeg bør sitte for å få en bra kampopplevelse. Kanskje jeg bare må spytte ut for å få sitte på langsiden? :)

 

 

Jeg har nå bestilt to billetter til åpningskampen mot WBA. Det ble ca 750 kr pr billett for å sitte bak mål. Det har virket veldig seriøst så langt, og jeg har hatt en dialog med de over mail, og billettene skal bli levert til hotellet.

 

Jeg så Arsenal - Derby i 2000, da ble det 0-0, også så jeg mot Portsmouth på Emirates i 06, da ble det 2-2. Nå håper jeg virkelig på en seier! På Emirates satt jeg i svingen på Club level. Der var det ganske dårlig "sikt", men kampopplevelsen var stor! Gleder meg ufattelig mye!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Noen som har handlet billetter på denne siden før: http://www.official-arsenal-tickets.com/ ?? Er det trygt?

 

Ser at billettene du har funnet til salgs er en del billigere enn der jeg kjøpte i fjor!

 

Der jeg kjøpte fikk jeg veldig god service. De sendte billettene til hotellet mitt, og jeg ringte flere ganger og fikk snakke med samme person hver gang jeg ringte. Fin opplevelse, men dyrt.

 

Har du kjøpt? Og når skal du på kamp? Er spent på hvilken erfaring du gjør deg. Jeg sikter selv inn på kamp i november. Har aldri vært på Emirates, og lurer på hvor jeg bør sitte for å få en bra kampopplevelse. Kanskje jeg bare må spytte ut for å få sitte på langsiden? ;)

 

Hvis du skal på en kat-b kamp, så trenger du ikke å "spytte i". Kjøp deg red membership og kjøp billetter rett fra klubben. Dessuten får du en minst like god kampopplevelse om du sitter på kortsidene. Ashburton er bygd fantastisk. Du ser meget godt fra så og si alle plasser, spesielt på den øvre delen - og det er oftest der man får billetter som red member.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på noe...

 

Har jeg forstått det riktig at med Red Membership kan man kun kjøpe èn billett per kamp?

 

Stemmer! Må ha flere medlemsskap av man vil ha fler enn 1 billet.

 

Forøvrig ser det ut til at Red Membership funker bra. Sjekket for morro skyld om jeg klarte å få billettene til kampene som hittil er lagt ut for salg. Fikk billetter til West Brom, Newcastle og Twente hjemme uten problemer :D Jeg bestilte de ikke altså, bare sjekket for å se at det funket..

 

Har lyst til å dra på hjemmekampen mot Manchester City 4.april :P Blir vel vanskeligere å få billetter til den men blir jo lagt ut billetter til RED så muligheter er jo der :D

Link to comment
Share on other sites

Hei :) Tenkte å søke gjennom supporterklubben om billetter til United kampen i høst, og jeg synes det var litt uklart det som sto på denne sia: http://www.arsenalnorway.no/info/infopage_1.php?id=11

 

Vi er to som skal på tur (en er med i supporterklubben, en er ikke med) kan jeg da søke om 2 billetter, eller må han andre som skal være med også melle seg inn i supporterklubben?

Link to comment
Share on other sites

Hei :) Tenkte å søke gjennom supporterklubben om billetter til United kampen i høst, og jeg synes det var litt uklart det som sto på denne sia: http://www.arsenalnorway.no/info/infopage_1.php?id=11

 

Vi er to som skal på tur (en er med i supporterklubben, en er ikke med) kan jeg da søke om 2 billetter, eller må han andre som skal være med også melle seg inn i supporterklubben?

 

 

JA, begge må være medlemmer. Sitat hentet fra gunners.no: "Dvs. at både den som søker og de som reiser må være medlemmer i Arsenal Norway og må ha et gyldig medlemsnummer."

Link to comment
Share on other sites

Skal på kamp mot Villa den 15/11, noe som er min bursdag :P , men jeg har søkt to ganger gjennom supporterklubben uten å få billetter så tror jeg kjøper et annet sted. Har noen gode alternativ? foresten min første kamp på Emirates ;) - av en eller annen merkelig grunn :P

Link to comment
Share on other sites

Skal på kamp mot Villa den 15/11, noe som er min bursdag :P , men jeg har søkt to ganger gjennom supporterklubben uten å få billetter så tror jeg kjøper et annet sted. Har noen gode alternativ? foresten min første kamp på Emirates ;) - av en eller annen merkelig grunn :P

 

Har tenkt å dra til den kampen jeg også :P ... Jeg har sjekket på www.fotballturer.no og tror jeg kjøper derifra.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...