Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Har ca. det samme spørsmålet som Vieira04 ovenfor.

 

Hadde tenkt meg på Arsenal - Wigan 24/11.

Får at jeg har biletter til England - Kroatia.

Jeg fikser fly og overnatting selv, men noen som vet om det er litt for sent å skaffe seg bilettene nå? og evt. hvor jeg kan få tak i dem?

 

Takker :blink:

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheter for oss i nord. Norwegian setter opp direkterute Tromsø-London. Tirsdager og lørdager. Tirsdag kl 1600, dvs at det blir knapt til CL-kamp på tirsdag, men kan gå. Lørdager tidlig om morgenen(synd det ikke er fredags kveld, men, men), så man kan se helgekamp. I det hele tatt ett ypperlig tilbud som starter på kr 399 pr vei. Salget åpner i dag kl 1400 på norwegian.no.

Link to comment
Share on other sites

Da er billett kjøpt til Arsenal-Sevilla ;)

Fikk plass på langsiden på Upper. Quadrant Yellow, Felt 134, Rad 33.

Er det nesten øverste raden på øvre tribunen eller?

 

Da blir det avreise 18. sept. Kamp 19. og 22. sept. mot Sevilla og Derby. Reiser hjem 25. sept.

Bør bli en flott tur dette! :D

Link to comment
Share on other sites

Skal på samme opplegget, Caribo. Det skal bli herlig. Skal sitte i min "faste" block, 125 på begge kampene.

 

 

Satt med fingern på avtrekkern å var .... så nærme å bestille billetter til Sevilla matchen, men droppet det i siste instans. Har allerede booket til Derbykampen lørdag så da blir det med denne.

Måtte ha booket om fly, ordnet ei ekstra natt på hotell og tatt meg fri fra jobben ekstra to dager... ble litt for mye for en stakkar :P

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi akkurat fått tilsendt billettene våre til Arsenal - Sunderland og vi har fått billetter på "Area 121" "Row 2" og "Seat 827".

 

Noen som vet hvor disse plassene er hen?

 

Upper tier, bak mål/i svingen, over svingen til bortesupporterne, sørsiden (dvs, ingen sjenerende sol). Knallplasser, som alle andre plasser på stadion :P

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi akkurat fått tilsendt billettene våre til Arsenal - Sunderland og vi har fått billetter på "Area 121" "Row 2" og "Seat 827".

 

Noen som vet hvor disse plassene er hen?

 

Upper tier, bak mål/i svingen, over svingen til bortesupporterne, sørsiden (dvs, ingen sjenerende sol). Knallplasser, som alle andre plasser på stadion :P

Tusen takk for info! :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal - Bolton. 145 pund. Damn...

Det var dyrt og hvor har du funnet de dyre billettene??

 

Ja det kan du trygt si var dyrt. Onkelen min skulle få tak i billetter. Det er forsåvidt greit nok. Men den mannen har mildt sagt et større budsjett enn det jeg har. Sparer ikke akkurat på pengene. :)

Det er ikke alltid lke greit å være en dårlig betalt kokk. :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal - Bolton. 145 pund. Damn...

Det var dyrt og hvor har du funnet de dyre billettene??

 

 

Jeg kjøpte for £75..

Og jeg får en billett for 600 NKR

 

Som nevnt tidligere her i tråden, så har jeg en onkel som har litt for mye penger. Og når han er billettansvarlig så tenker han ikke på at det ikke er alle som tjener like godt som ham. :)

Men men... Det er bare penger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har idag fått en ny kontaktperson i London gjennom jobben, han kan skaffe billetter til Arsenals hjemmekamper. Han kan skaffe opptil 10 billetter til hver kamp.

 

Dersom supporterklubben mener at dette er en urimelig, umoralsk videreformidling kan innlegget slettes, men dette er gjort i beste mening for at flest mulig skal få se sitt kjære lag live.

 

Prisene ligger på rundt £70-£80 og er upper tier langside. Er ikke helt sikker på hvor,men jeg vet mer etter Arsenal- Bolton...

 

Send meg en mail på novva77@hotmail.com om du ønsker at jeg videreformidler din forespørsel.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg og mange andre har skrevet før: Få dere red membership. Det er en herlig følelse å selv gå inn og bestille billettene sine på arsenal.com. Trenger man flere billetter tar man kontakt med andre red members og låner kortene til hverandre. Ett års medlemskap er tjent inn på den første billetten man kjøper i forhold til svartebørs.

Link to comment
Share on other sites

Kommer Arsenal-Chelsea i Desember til å bli spilt 15 desember? eller tror dere den kommer til å bli flyttet? tenker bare siden den står som 4 kamp på lørdag nå.. Men tenker at den kanskje blir flyttet siden det er liverpool-manu samma dag? Faen jeg har bestilt billetter til begge kampene, og pakka er helt i orden.. Regna med at dem ble spilt lørdag og søndag, ikke begge på samme dag!! ;)

Veeeldig kjedelig om jeg må avbestille denne turen. har gledet meg en stund allerede nå! ;)

takker for eventuelle svar..! :D

Link to comment
Share on other sites

Kommer Arsenal-Chelsea i Desember til å bli spilt 15 desember? eller tror dere den kommer til å bli flyttet? tenker bare siden den står som 4 kamp på lørdag nå.. Men tenker at den kanskje blir flyttet siden det er liverpool-manu samma dag? Faen jeg har bestilt billetter til begge kampene, og pakka er helt i orden.. Regna med at dem ble spilt lørdag og søndag, ikke begge på samme dag!! ;)

Veeeldig kjedelig om jeg må avbestille denne turen. har gledet meg en stund allerede nå! ;)

takker for eventuelle svar..! :D

 

Det er vel lite sannsynlig at de blir spilt samtidig, men at de blir spilt på samme dag skal du ikke se bort fra. Det skjedde i hvert fall i fjor så vidt jeg husker. Ingen av kampene blir nok spilt kl 4 på lørdag, tipper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg er redmember, kan jeg da bestille billetter til meg om dama, eller må hun også være medlem? Noen som vet?

 

Er vel 1 billett pr red member, men tror du kan ha 2 stk red member på ditt navn??? (betaler da for 2 stk selvsagt)

Noen som veit om dette stemmer?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...