Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Noen som vet om det blir flere fellesturer i år etter Reading kampen?

 

Tror ikke at det er flere fellesturer.

Etter Reading-kampen er det bare en hjemmekamp igjen. Det er mot Chelsea.

 

På forsiden ser jeg at Fotballturer arrangerer tur til PSV-kampen. Kanskje det kommer flere slike tilbud? Ta kontakt med firmaet.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om det blir flere fellesturer i år etter Reading kampen?

 

Tror ikke at det er flere fellesturer.

Etter Reading-kampen er det bare en hjemmekamp igjen. Det er mot Chelsea.

 

På forsiden ser jeg at Fotballturer arrangerer tur til PSV-kampen. Kanskje det kommer flere slike tilbud? Ta kontakt med firmaet.

 

 

 

http://www.gunners.no/info/infopage_1.php?id=12

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Skal på kampen mot Bolton 14. april. Har fått plass på Block 122 Upper Tier, Row 4, Seat 852. Mener jeg har sett et kart over hvor de forskjellige setene er, men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe?

 

Du sitter over borteseksjonen.

Link to comment
Share on other sites

Skal på kampen mot West Ham 7. april. Har fått plass på Block 122 Upper Tier, Row 7, Seat 854. Mener jeg har sett et kart over hvor de forskjellige setene er, men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe?

Jeg er nokså sikker på at dette er rett over bortesupporterne, altså south!

Jeg mener å huske at jeg satt på samme block, upper tier og row 9.

Og det var der!

Link to comment
Share on other sites

Skal på kampen mot West Ham 7. april. Har fått plass på Block 122 Upper Tier, Row 7, Seat 854. Mener jeg har sett et kart over hvor de forskjellige setene er, men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe?

Jeg er nokså sikker på at dette er rett over bortesupporterne, altså south!

Jeg mener å huske at jeg satt på samme block, upper tier og row 9.

Og det var der!

1000 takk for info

Link to comment
Share on other sites

Skal på kampen mot West Ham 7. april. Har fått plass på Block 122 Upper Tier, Row 7, Seat 854. Mener jeg har sett et kart over hvor de forskjellige setene er, men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe?

Jeg er nokså sikker på at dette er rett over bortesupporterne, altså south!

Jeg mener å huske at jeg satt på samme block, upper tier og row 9.

Og det var der!

1000 takk for info

Du får gi meg pryl hvis jeg sier feil :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg betalte billetten min for 3 uker siden og har enda ikke fått den.. Er det normalt ?.. :S

 

ps : kjøpte den ikke via gunners

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Billetter til Emirates Stadium

Hvordan få tak i?

 

Her kommer en liten guide over hvordan man kan få tak i billetter til vår nye flotte stadia Emirates.

Dere må gjerne tilføye noe selv hvis det er andre måter å få tak i billetter eller om dere har noen tips...

 

En måte å få tak i billetter på er å søke billetter gjennom Arsenal Norway. Hvis man skulle være så heldig å bli trukket ut så må man ordne seg fly og hotell. Dette kan man gjøre gjennom Go To Gate.no, Reiesefeber.no eller Supersaver.no hvor man kan kjøpe pakketurer [fly & hotell].

 

Hvis man skulle være uheldig å ikke bli trukket ut så kan man bestille pakketurer [kampbillett & hotell overnatting] gjennom:

 

Fotballturer

Reiseshop

Matchday

Fotballtur.no

Zolong

 

Hvis du ikke vil at reiseselskapet du bestiller pakketuren gjennom skal ordne flybilletten din, så kan du gjøre det selv. Det kan du gjøre på ovennevnte Gotogate.no, Reisefeber.no eller supersaver.no, eller du kan bestille flytur direkte fra flyselskapenes hjemmesider, f. eks gjennom Norwegian som har direkteflyvninger fra Oslo-Stansted, Stansted-Oslo. Sjekk Norwegian.no.

Hvis du bor i Sandefjord eller i Haugesund så kan du få MEGABILLIGE flyturer gjennom Ryanair. Du kan faktisk fly tur/retur Torp/Haugesund-Stansted for under 500,-. Sjekk Ryanair.com

 

Hvis dere andre forumister har tips, flere måter å få tak i billetter på eller om dere vet om andre reiseselskaper som ikke jeg har nevnt ennå så spytt ut. :)

 

OBS!! Jeg tar forbehold om skrivefeil etc, men ikke om det skulle skje noe med bestillingen av reisen osv. Jeg har bare søkt en del på nettet og funnet ut av dette!!

Link to comment
Share on other sites

Ser at mange lurer på korleis sikten er i fra forskjellige områder av Emirates stadium. Var sjølv over til England og såg matchen fra club level corner og det var ein heilt fin opplevelse. God oversikt over heile bana og lett adkomst til toaletter og barer.

Club level har kun 8 rader og direkte inngang til bar/restaurant, fristar til gjentakelse.

 

Her er ein liten snutt som viser korleis følelsen min var i fra club level corner:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...