Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Hvor mye koster bilettene hvis du er medlem i Red Member?

Og er du nesten garantert biletter eller er det lite sjanse for at du får biletter?

Jeg og familien har tenkt oss en tur over til Emirates og vi vil gjerne finne ut hva som er det beste alternativet for å få biletter.

 

Tusen takk for alle svar ;)

 

 

Billetter på Ashburton koster fra £32 og oppover, avhengig av hvor du sitter og om det er en kategori A eller B kamp. Majoriteten av kampene er B kamper og det er disse som er rimeligst.

Når det gjelder sjansen for å få billetter så er den faktisk ganske god til de fleste kampene. Det er bare kampen mot Man U som ikke har gått til salg for Red Members. Sjøl skaffet jeg meg billett til Liverpool kampen i november med medlemsskapet. Men merk at du får kun en billett pr medlemsskap.

 

http://www.arsenal.com/membership/article....5&title=Tickets

 

 

 

Men kjøper man på forhånd eller må man møte opp før kampen? har tilbud om arsenal-wigan til £145 nå,,men virker litt ekstremt høyt.. er jo liksom greit med redmember billetter hvis de kan kjøpes på forhånd.. er det venteliste?

Billettene kjøpes på nettet.

 

 

 

Billettene til Red Members blir lagt ut ca 1 mnd før kamp. MEN det tar også ca 1 mnd før du får ditt Red Member Card i posten. Dette kortet må du ha med deg på kampen siden dette også fungerer som billett.

Link to comment
Share on other sites

Hepp.

 

Jeg skal til London 5-8. mars sammen med fruen, er det noen som veit hvor jeg kan få tak i rimelige billetter til Arsenal - PSV den 7.? Utenom de som allerede er nevnt selvsagt.

 

Solgte nemlig en ekstrabillett jeg hadde til Arsenal - Spurs-kampen på forumet, så kanskje noen vil hjelpe meg denne gangen? :)

 

Selges også CL-billetter til Red Members på Arsenal.com? Evnt. går det etter "førstemann-til-mølla" prinsippet?

 

Takkar

 

Cheers

Link to comment
Share on other sites

Hepp.

 

Jeg skal til London 5-8. mars sammen med fruen, er det noen som veit hvor jeg kan få tak i rimelige billetter til Arsenal - PSV den 7.? Utenom de som allerede er nevnt selvsagt.

 

Solgte nemlig en ekstrabillett jeg hadde til Arsenal - Spurs-kampen på forumet, så kanskje noen vil hjelpe meg denne gangen? :)

 

Selges også CL-billetter til Red Members på Arsenal.com? Evnt. går det etter "førstemann-til-mølla" prinsippet?

 

Takkar

 

Cheers

 

 

PSV kampen går til Red Members dersom det er igjen billetter når Silver Members har fått grafsa til seg det de kan.

Uansett holder jeg det for overveiende sansynlig at en del billetter går til Red Members.

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Har kjøpt billetter mot Wigan på mitt red membership i dag, green quadrant, block 22, row 22.

Noen som kan si meg hvordan disse billettene er? Hvordan er stemningen her?

 

Lurer også på hvor borte-fansen sitter på emirates?

 

Vidar

 

Vanligvis er block 22 i borteseksjonen, men Wigan har då sannsynligvis ikkje meir enn to blocks (20 og 21). Så du sitter nok ganske nære bortefansen.

Link to comment
Share on other sites

Som førstegangs-gutt til emirates i vinter så lurer jeg på hvor er det best stemning på Emirates?

 

Regner med at det er i svingene, men i hvilken sving etc...

Orange, gul, blå eller grønn quadrant?

Upper eller Lower?

 

For dere som har vært på emirates, hva slags erfaringer har dere?

 

V

Link to comment
Share on other sites

Som førstegangs-gutt til emirates i vinter så lurer jeg på hvor er det best stemning på Emirates?

 

Regner med at det er i svingene, men i hvilken sving etc...

Orange, gul, blå eller grønn quadrant?

Upper eller Lower?

 

For dere som har vært på emirates, hva slags erfaringer har dere?

 

V

 

Orange lower. Red section. Men det er det håplaust å få billetter. Det er vel heller ikkje så dårlig stemning nærme bortesupportarane. Der supporterklubbane har ein del billetter.

Link to comment
Share on other sites

Takker Sindre!

ett spørsmål til, når du sier ved bortesupporterene, mener da du på langsia mot svingen, eller på selve kortsiden?

 

Bak målet. Men med tanke på stemning, så kjem det jo litt an på kven motstandaren er.

Link to comment
Share on other sites

Motstander er selvsagt en faktor, det er ikke noe nytt i forhold til Highbury! Like viktig er vell resultat og kamputvikling!? En av mine beste opplevelser på mht stemning på Highbury var Arsenal- Leicester 5-0 i 99, utrolig, og akkurat som i dag så fikk Savage the glatte lag av Arsenal fansen!

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg skulle være så uheldig å ikke vinne billettene igjennom trekninga i supporterklubben.. er det noen som er villige til å låne meg et Red Member-kort eller to?

Slik jeg forstår det tar det over en mnd. å få kortet og er i tillegg litt kostbart.

Ettersom jeg allerede har vært på en kamp i år og jeg antar at PSV blir den siste jeg ser denne sesongen føler jeg også det er litt bortkasta å bli Red Member nå, men heller bli det neste år.

 

Er jo verdt et forsøk :D

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som er Silver Members som har muligheten til å oppdatere meg på billettsituasjonen i Reading matchen pr dags dato?

Er selv Red Member og har tenkt meg til London den helga. Nå blir ikke billettene lagt ut til Reds før 5 februar så jeg bare undres. Har versert ett rykte på Arsenal.com forumet om at matchen er nærmest utsolgt allerede. Noe jeg tviler på.

Link to comment
Share on other sites

Mine første ord på forumet dette her... :D

 

Eg og familien min har tenkt oss på Reading kampen. Treng eigentleg både fly, hotell og kampbilettar. Nokon som har råd på kor eg kan få tak i? Sikkert nevnt monge stader, men lurer altså då på kor eg kan bestille.

 

 

Billetter til face value er vel nærmest umulig på ett så sent tidspunkt. Søknadsfristen hos Arsenal Norway har forlengst gått ut og Red Membership hos Arsenal FC rekker du heller ikke. Der starter salget mandag 5 februar men du må ha fått medlemskortene før du bestiller. Det rekker du ikke.

 

Aternativene er svartebørs (rundt stadion området og undergrundsstasjonene) som selvfølgelig er en risiko. Eller adresser som den på inlegget over. Dette er dyrt men en tanke sikrere enn svartebørs.

Noen hoteller som feks Strand Palace og en som ligger på Piccadilly Circus(som jeg ikke husker navnet på) har tidligere solgt billetter men jeg er usikker på hvordan dette fungerer nå som 95% av billettene er elektroniske.

 

For å si det enkelt så blir ikke dette lett uten at det blir dyrt. :(

 

Jeg skal selv over den helga og satser på at mitt Red Membership greier å sikre meg billetter. I og med at dette er en lørdagskamp så har billettsalget gått raskere enn om kampen hadde gått en søndag, mandag, tirsdag eller onsdag.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...