Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

La oss håpe Wenger velger å starte med ham som midtspiss mot City, og at han tar med seg scoringsformen til klubblaget...

 

Det tror jeg han gjør hvis han bare får spille i midten! Tror også van Persie fort putter igjen hvis han spiller i en mer naturlig posisjon ute på kanten!

Link to comment
Share on other sites

Bendtner burde spille midtspiss. Fordi dette vil gange både han og Van Persie. Van persie er ikke en midtspiss. Og vil kunne trives godt med å vadre inn i banen bak en Bendtner. Mot et man city vil dette være fantastisk da Toure vil bli eid på hodet av bendtner og med en arsjavin og van persie bak dette vil det kunne skape masse trøbbel. Og VP har en god innleggsfot i tillegg så kan komme mål på fler måten der. Men mot f.eks man utd er ikke bendtner et bra valg mot en vidic og en ferdinand da burde han enten ikke spille, eller spille mot en dårligere luftspiller

Link to comment
Share on other sites

Har sagt det en stund nå at dansken har ingenting å gjøre på kanten. Men skal bli spenende å se hva laget bli på lørdag da Walcott og Rosicky skal være tilbake, samt Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Har sagt det en stund nå at dansken har ingenting å gjøre på kanten. Men skal bli spenende å se hva laget bli på lørdag da Walcott og Rosicky skal være tilbake, samt Fabregas.

Enig, han bør være inne i boksen, per dags dato er det kun han som kan gjøre samme jobben som Ade gjorde i luftrommet. Nå som vi begynner å få mer enn nok spillere som kan spille på kantene bør vi ikke bruke super dansken der.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har igjen skoret for Danmark, borte mot Albania B)

 

virker som han er i skoringsform!

 

Og det er i tillegg noen herlige mål.

En stor spiller er i ferd med å tre frem.

Har puttet masse for landslaget i 2 år nå snart, så på tide at han trer fram og viser seg som en klasse spiller på klubblaget også. Trur bare det er å gi han tillit øve en lengre periode så er trur jeg han er en av PL beste spisser.

Link to comment
Share on other sites

Har puttet masse for landslaget i 2 år nå snart, så på tide at han trer fram og viser seg som en klasse spiller på klubblaget også. Trur bare det er å gi han tillit øve en lengre periode så er trur jeg han er en av PL beste spisser.

 

Så lenge han får muligheten til å spille midtspiss i vår 4-3-3 formasjon, så kommer han til å score mål for oss også. Det er bortkastet bruk av talentet hans å bruke han på kanten. Det er jo helt bak mål at vår beste hodespiller offensivt skal være den som skal slå pasninger inn i feltet. Han skal være den som står inne i feltet og tar imot pasningene, slik at han får benyttet sin hodestyrke. Bendtner kommer til å slå Toure i hver eneste hodeduell på lørdag, noe som kan skape store målsjanser for vår del

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

160 km/h, det var da ikke måte på! Virker litt opphauset akkurat det der, er veldig små sjangser for å overleve om du kræsjer i en slik hastighet. Om dette er sant, så skal vi kanskje være glad for at det var en Aston Martin sportsbil og ikke en Volo 240 han kjørte.

 

Ellers så håper jeg at han tar seg opp spillemessig i Champions League kampen i dag. Han har endel å gå på, og det er på tide at han legger en enda hardere jobb til grunn. Nå mot Fulham så vi et bedre samarbeid med Van Persie, der de til tider byttet posisjon igjennom kampen. Dette er positivt, og det går på mye av det som har blitt gjentatt her på forumet flere ganger. Så nå gjenstår det bare at Bendtner tar prat til virkelighet!

Link to comment
Share on other sites

Ellers så håper jeg at han tar seg opp spillemessig i Champions League kampen i dag.

 

Beklageligvis er han ikke klar til CL kampen, nettopp på grunn av ulykken. Hadde det vært opp til meg nå, hadde vi fått sett både Eduardo og Vela, men Vela blir vel som vanlig benket på tross av godt spill hver gang han kommer innpå. Når vi snakker om Vela, så har han et godt samarbeid med Bendtner. Når to store talenter har det i en så ung alder, skal vi ikke se bort fra at de blir vårt spisspar en gang i framtiden :)

Link to comment
Share on other sites

160 i en 112-sone. Han får mest sannslynlig 28 eller 56 dager uten førerkort etter det jeg har lest i engelske lovtekster og erfaringer fra engelske fora.

Det er vel egentlig ikke helt sikkert at det var 160 heller. 160 km tilsvarer 100 miles (ca) og det er vel naturlig å da si ca 100 miles i timen selv om det egentlig var noe mindre...(eller mer for den sags skyld)

 

PS. Tror muligens jeg er litt off topic akkurat nå ved å diskutere engelske fartsgrenser i en tråd om en danske, så ikke ta denne påstanden med til noen videre diskusjon om Bendtner :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...