Jump to content

Vassiriki Abou Diaby


pacman

Recommended Posts

For at Fabregas skulle få utfolde seg var Diaby "barnevakt" for Eastmond, og til slutt overtok han selv. Det setter noen begrensninger.

 

Enig Sir, i tillegg måtte han trå til som støtte for Traore som fikk minimal hjelp fra Arshavin. Diaby gjorde en meget god kamp mot Bolton. Etter å ha sett dette så vil jeg føle meg mye tryggere med Diaby som Songs erstatter.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Diaby har bare delvis innfrid mine forhåpninger i sesongen 2009/10. Han har vært vår bestemann i ganske mange kamper, men han har desverre også vært blant våre dårligste i noen kamper. Allikevel står jeg fast på at han blir vår neste "egenproduserte" verdensstjerne.

 

Håper han kan få litt spilletid i VM og vise seg positvt frem. Kom inn som innbytter i går og gjorde glitrende forarbeid til vinnermålet.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Diaby har bare delvis innfrid mine forhåpninger i sesongen 2009/10. Han har vært vår bestemann i ganske mange kamper, men han har desverre også vært blant våre dårligste i noen kamper. Allikevel står jeg fast på at han blir vår neste "egenproduserte" verdensstjerne.

 

Håper han kan få litt spilletid i VM og vise seg positvt frem. Kom inn som innbytter i går og gjorde glitrende forarbeid til vinnermålet.

 

Diaby kan når han vil! Det han mangler er en mentor som kan hjelpe han og videreutvikle seg.(Var derfor jeg håpet så inderlig at Vieira skulle komme sist sommer.) Han må også finne ut av hva han må gjøre når han har en dårlig dag på banen. Men vi får håpe det kommer med erfaring, og at han holder seg unna alt for mye på skadefronten. har gjort en stor forbedring sist sesong tross alt, så får vi håpe han tar en "Song" når ligaen starter for fullt igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir ikke sjokkert når jeg leser dette. Diaby viste stor fremgang i hele år. Mange sier han hadde en dårlig avslutning. Og det er jeg enig i. Men det var nok så mange grunnet til dette. For det første spilte han hverken sammen med Fabregas eller Song på slutten. Og i tillegg tilbrakte han fler kamper som Dm som ikke er hans beste posisjon. Jeg er sikker på at Diaby vil komme enda sterkere neste år. Og håper å se han et par kamper i Vm

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir ikke sjokkert når jeg leser dette. Diaby viste stor fremgang i hele år. Mange sier han hadde en dårlig avslutning. Og det er jeg enig i. Men det var nok så mange grunnet til dette. For det første spilte han hverken sammen med Fabregas eller Song på slutten. Og i tillegg tilbrakte han fler kamper som Dm som ikke er hans beste posisjon. Jeg er sikker på at Diaby vil komme enda sterkere neste år. Og håper å se han et par kamper i Vm

Helt enig. Diaby er en mann for fremtiden. Han er en spiller med brilliant teknikk, og kan til tider vise seg som en av verdens beste midtbanespillere. Problemet med Diaby er at han er for ustabil. Sjeldent at han holder en hel kamp på toppnivå, og bunnnivået hans er alt for stort. Men dette er noe som kan forbedres om Diaby jobber hardt.

På sitt beste så er Diaby fenomenal.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Diaby er en mann for fremtiden. Han er en spiller med brilliant teknikk, og kan til tider vise seg som en av verdens beste midtbanespillere. Problemet med Diaby er at han er for ustabil. Sjeldent at han holder en hel kamp på toppnivå, og bunnnivået hans er alt for stort. Men dette er noe som kan forbedres om Diaby jobber hardt.

På sitt beste så er Diaby fenomenal.

 

 

Enig i det som blir sagt her, Diaby er voldsomt talentfull med en blendende teknikk og voldsom styrke.

Gutten kommer til å bli mye bedre i årene som kommer, han er vel nylig fylt 24 år og har enda 3-4 sesonger igjen før han skal være på topp av sin karriere.

Også enig i at han varierer for mye enda og er avhengig av å være i toppform hvis han skal prestere.

Tror det ville vært en fordel for ham om han kunne blitt hvilt innimellom og det kan vel allerede neste sesong bli akutelt etter at Wenger har sluttført signeringene sine. :P

Nasri, Ramsey, Wilshere, Rosicky og Fabregas kan jo også brukes som alternativer til indreløpeplassene foran Song.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er virkelig imponert over Diaby. Jeg må bare si det som det er; jeg hadde feil. Før årets sesong dømte jeg han nord og ned, og jeg er veldig glad jeg tok feil. Han har hadd en fantastisk utvikling, spesielt når det gjelder fotballforståelsen, noe han slet med tidligere. Nå storspiller han i VM, og jeg begynner å bli mer og mer optimistsisk til Diaby, han kan virkelig bli like god som Vieira om han fortsetter utviklingen!

Link to comment
Share on other sites

Diaby har åpnet meget forfriskende mot Uruguay. Tror og vet dette er sesongen der han virkelig slår igjennom!

 

Diaby har vært meget god og Frankrikes beste spiller så langt.

Flotte pasninger av Diaby idag. Og flink til å ta seg forbi både en og 2 mann.

Slått igjennom har han allerede gjort...nå gjelder det bare å være stabilt god :blink:

Link to comment
Share on other sites

Slått igjennom har han allerede gjort...nå gjelder det bare å være stabilt god :blink:

 

Stabilt god er vel nøkkelordet her ja. Diaby har et forferdelig høyt toppnivå, men han har også et fryktelig lavt bunnivå. Klarer han å prestere jevnt over en sesong så har vi en helsikkes god spiller.

 

Men hittil i dag har Diaby vært Frankrikes klart beste spiller, vært veldig veldig god i dag på et ellers tamt Frankrike.

Link to comment
Share on other sites

Stabilitet er ordet jeg letet etter, ja. Derfor skrev jeg at han virkelig slår til denne sesongen. Wenger kommer til å gjøre det nok en gang. Hoggestabbene som blir blant klubbens aller viktigste stjerner. Flamini, Song og nå Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening var Diaby Frankrikes beste spiller idag! jeg ble imponert over det jeg så av vår midtbane spiller. Han hadde mange herlige driv framover og flere gode pasninger, stoppet også mye baller. Håper han fortsetter denne formen utover mesterskapet!

Link to comment
Share on other sites

Ja som alle sier her - han er en flott spiller. Hvis han nå får stabiliteten på plass, og klarer å spille like god fotball uke inn og uke ut - da har vi en verdensklassespiller på laget vårt. Jeg finner ingen å sammenlikne ham med når det gjelde å passere pressledd og å passere både 1 og 2 og 3 mann i sin vei mot mål. Rett og slett fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...