Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

kom hjem fra ferie i utlandet nå, og der lå drakta og ventet på meg!

 

Må si jeg er svært missfornøyd, fordi den er så fin at jeg nesten ikke tørr bruke den i annet enn på matchdager og finere anledninger :P

For en trøye! Stoffet er jo helt himmelsk, og designet enda bedre!

 

Har et tosifra antall beløp Arsenal drakter, og trur jeg kan konkludere med at dette er den fineste og mest behagelige jeg har hatt!

 

Nice! Gleder meg til å reise hjem igjen, og plukke opp min til uken :(

Link to comment
Share on other sites

Da er hjemmedraktabestillt ! ;)

Walcott blir spilleren ;)

 

Hvor mye har folk her betalt for sin drakt bestillt fra Arsenal.com ?

 

 

Ca £80-85 med Walcott 14 og er du heldig, så slipper du toll slik som faktisk jeg gjorde.. :)

Link to comment
Share on other sites

80-85 stod det hos meg også.

Ja jeg håper det, fort det kan bli ekstra utgifter i tollen !

Noen som vet hvor mye dem tar om pakken må gjennom tollen?

De kom på døren min med drakta, og da måtte jeg betale 550 spenn <_< ikke vet jeg hvorfor jeg ikke kunne henta den på postkontoret

Link to comment
Share on other sites

Akkurat kommet hjem fra London nå (vet det var dårlig timing :P ), med ny hjemmedrakten... Wilshere 19, på ryggen! Kostet totalt £ 66 med trykk! Men noe jeg la merke til var at de promoterte bortedrakten veldig sterkt i Niketown, i stedet for hjemmedrakten <_< Noen som vet grunnen til dette?

Link to comment
Share on other sites

Akkurat kommet hjem fra London nå (vet det var dårlig timing :P ), med ny hjemmedrakten... Wilshere 19, på ryggen! Kostet totalt £ 66 med trykk! Men noe jeg la merke til var at de promoterte bortedrakten veldig sterkt i Niketown, i stedet for hjemmedrakten <_< Noen som vet grunnen til dette?

For å få deg til å kjøpe den også tenker jeg? :P

Link to comment
Share on other sites

Ut fra det som jeg har sett så langt (kun noen få minutter inn i sesongen) så har i allefall Arsenal en tittel inne.

Beste draktdesign.

I dagens tv-sendte kamper så er det mye "dårligt" å sjå innen spillerbekledning, med med noe positivt innimellom.

 

Tottenham (hjemmedrakt): Noen rotete svarte deler øverst som ødelegger en potensiell grei hvit drakt (joda, tottenhamdraktene skal være stygge, er klar over det).

Man City (bortedrakt): grå og kjedelig

Bolton (hjemme): den er grei, ikke noe spesielt å utsette.

Fulham (borte): Rød med noe mørkt på. Tja......

Villa (hjemme): Ser ut til å holde seg til det tradisjonelle.

West Ham (borte): Hvitt og lyseblått. Anonymt.

Blackburn (hjemme): Også tradisjonellt, slik det skal være etter min mening.

Everton (borte): Rosa. Uff uff uff. Klarer noen virkelig å fremskaffe noe værre?

Link to comment
Share on other sites

Bortedraktene er lekre de, men keeperdrakta svir i øynene...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen som har bestilt den nye drakta gjennom AN og fått den enda?

 

Jeg har bestillt gjennom AN og venter ennå, ringte for 2 uker siden og snakket med effektansvarlig (forøvrig veldig hyggelig kar) han sa at han hadde ringt til nike og klagd, og at han skulle ringe meg når draktene var på lageret til AN. Jeg har ikke hørt noe ennå

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen som har bestilt den nye drakta gjennom AN og fått den enda?

Jeg fikk telefon fra effektansvarlig i går med beskjed om at min drakt hadde kommet på AN's lager og ville være i postkassa i dag eller på mandag. Han sa samtidig at ikke alle draktene som var bestillt gjennom supporterklubben hadde kommet. Hvis det er noen her på forumet som har bestillt og ikke fått den ennå vil jeg anbefale å kontakte effektansvarlig

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...