Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Bortedrakten: http://www.epltalk.com/arsenal-away-shirt-...son-photo-30658

 

Vet ikke om den har blitt bekreftet, men det er slik flere sider sier den kommer til å se ut. Hva synes dere? Personlig liker jeg fargene, men synes Arsenal-logoen er for stor, særlig med alt det pompøse dilldallet rundt emblemet. Drakter ser uansett mye bedre ut når man får dem på kroppen :D

Link to comment
Share on other sites

Bortedrakten: http://www.epltalk.com/arsenal-away-shirt-...son-photo-30658

 

Vet ikke om den har blitt bekreftet, men det er slik flere sider sier den kommer til å se ut. Hva synes dere? Personlig liker jeg fargene, men synes Arsenal-logoen er for stor, særlig med alt det pompøse dilldallet rundt emblemet. Drakter ser uansett mye bedre ut når man får dem på kroppen :huh:

Jeg syntest det "pompøse dilldallet" ligner på Arsenal sin første logo! B) jeg syntest det var tøft, men kansje litt stort.

Link to comment
Share on other sites

away-kit.jpeg

 

Dette ble "spottet" i en video hvor spillerene poserer med den nye hjemmedrakten. Dog klarte de å gjøre den blunderen med å ha fremme en bortedrakt der også.

 

Da virker det som om ryktene om bortedrakta er riktige :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 8 2011, 01:35 PM) 223701[/snapback]

away-kit.jpeg

 

Dette ble "spottet" i en video hvor spillerene poserer med den nye hjemmedrakten. Dog klarte de å gjøre den blunderen med å ha fremme en bortedrakt der også.

 

Da virker det som om ryktene om bortedrakta er riktige :P

 

Fortsatt litt usikker på meningen min om den bortedrakta. På en måte ser det ut som de har prøvd litt for mye på den. Hjemmedrakta derimot er absolutt perfekt, nydelig!

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 8 2011, 01:35 PM) 223701[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

away-kit.jpeg

 

Dette ble "spottet" i en video hvor spillerene poserer med den nye hjemmedrakten. Dog klarte de å gjøre den blunderen med å ha fremme en bortedrakt der også.

 

Da virker det som om ryktene om bortedrakta er riktige :P

Fortsatt litt usikker på meningen min om den bortedrakta. På en måte ser det ut som de har prøvd litt for mye på den. Hjemmedrakta derimot er absolutt perfekt, nydelig!

 

Jeg og sitter med en meget meget rar følelse ovenfor bortedrakta.

 

arsenalawaykit.jpg

 

Liker ikke at kuttet er skjevt. Det er jo ikke akkurat noen Arsenal drakter (såvidt jeg har fått med meg B)) som har et mønster som denne. Dog må jeg nesten se baksiden av drakta for å kunne danne en skikkelig mening om den og samtidig så teller det mest hvordan den ser ut når man har den på.

 

Forøvrig syntes jeg den nye hjemmekeeper drakta er vanvittig rå.

 

New-Arsenal-Goalkeeper-Kit.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bortedrakten har vel visse likheter med den vi hadde i 95/96.

Det burde vært nok med det lyseblå på armene mens resten av drakta er mørkeblå. Liker ikke helt todelt løsningen. Foretrekker èn og samme farge foran og bak.

 

Syns forøvrig keeperdrakten er ganske kul. Rimelig lei av den grå som har vært siste sesongene.

 

Hjemmedrakten er tradisjonell og akkurat som vi liker den! :P

Link to comment
Share on other sites

Bortedrakten har vel visse likheter med den vi hadde i 95/96.

Det burde vært nok med det lyseblå på armene mens resten av drakta er mørkeblå. Liker ikke helt todelt løsningen. Foretrekker èn og samme farge foran og bak.

 

Syns forøvrig keeperdrakten er ganske kul. Rimelig lei av den grå som har vært siste sesongene.

 

Hjemmedrakten er tradisjonell og akkurat som vi liker den! B)

 

Sant nok. Det verste er at jeg faktisk har nevnt det tidligere (enten det var her eller et annet forum) etter jeg så Dennis Bergkamp Legend :P

 

Dog har den drakta to "lyn" på venstresiden istedet for kun et rent "kutt" som den nye drakta har. Er ikke akkurat en stor fan av 95/96 drakta heller, men den er hvertfall temmelig original B)

 

arsenalaway9596.jpg

Link to comment
Share on other sites

Min mening er at dette er en av de styggeste bortedraktene vi har hatt det siste tiåret! Hjemmedrakten er en fin utgave, men den bortedrakten der skal jeg holde meg langt unna :blink:

 

yaiks...blir lyseblå shorts også ja :P

Da ble det straks værre...regnet med den skulle bli mørkeblå i det minste.

 

Den fargekombinasjonen så rar ut og blir vel mye Man Shitty... au da ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes lite om begge draktene. Synes klubbmerket blir helt borte i laubærkransen på hjemmedrakten, og bortedrakten er rett og slett lite pen!

 

Denne sesongs hjemmedrakt er umulig å slå. Blir nok ingen drakt på meg neste sesong.

Bortedrakten er ikke fin i det hele tatt,men alt blir jo bedre med et par pils innabords.

Link to comment
Share on other sites

 

Stopp videoen på rundt 58-59 sekunder når Wilshere poserer med den nye hjemmedrakta. I bakgrunnen så ser man bortedrakta og det er ikke den hvite.

 

Den hvite hadde faktisk vært temmelig pen, men dessverre har klubben bestemt seg for å gå for noe "überstygt".

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...