Fabregas15 Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 Det sto jo at dette var et utkast til neste års drakt, så forandringer blir det(forhåpentligvis)sikkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henry Posted January 4, 2006 Report Share Posted January 4, 2006 syns ikke den såg så ekte ut, men den var jo stilig. hadde vært kult og sett hvordan arsenal-spillerne ser ut i drakten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zinho Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Vet noen om hvordan de nye draktene vil se ut? Hvilke sponsorer de skal ha osv? Vet dere om de vil beholde den samme borte drakta? Sett mange steder der Arsenal drakta er på salg.. 200kr på www.unisport.dk Lønner d seg å kjøpe den tro? Isåfall Away eller Home? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Vet noen om hvordan de nye draktene vil se ut? Hvilke sponsorer de skal ha osv?Vet dere om de vil beholde den samme borte drakta? Sett mange steder der Arsenal drakta er på salg.. 200kr på www.unisport.dk Lønner d seg å kjøpe den tro? Isåfall Away eller Home? 36338[/snapback] De skal sikkert ha den samme gule borte drakta, men sponsoren på drakten fra sommeren av er Fly Emirates!! drakta vil nok ikke komme i salg før utpå sen sommeren vil eg tro.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold marauder Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 Skal ikke Arsenal bruke fjorårets drakt neste år da? 29782[/snapback] Njæææ....det hadde blitt litt lite kreativt. Men det er jeg for asså, den er fin den! 29788[/snapback] Men det er vel egentlig ikke lov til å bytte både hjemme -og bortedrakter før en sesong, men det var vel et unntak siden det er siste sesong på Highbury. Og så før neste sesong går de tilbake til den forrig sesongens hjemmedrakt. Er det ikke sånn da? 29796[/snapback] Nei. Arsenal vil få ny heimedrakt til neste sesong også. Det vil sei at arsenal fått nye heimedraktar tre sesongar på rad. Tjener nok ikkje dårlig på det. 29800[/snapback] de melker nok draktkua for det den er verdt ja. er det bare meg som liker avskjedsdrakta? skyt meg gjerne, men har ikke hatt noe i mot å beholdt den. en lite stund til i hvert fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 Merkelig nok så liker jeg den og. Oser overklasse av denne drakta, og med en ny 7-0 seier til helga så er det definitivt gjort for min del. Men så er det noe med den røde og hvite og da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thierry ArIon Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 jeg liker borte drakta veldi godt.. den har ikke krage:P d er bra:P men d er fin matching av farger og... eller hva synes dere? ------------------------------------ Arsenal 4 ever! Miss u seaman! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tretten06 Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 ...dette kan bety at det er limet på eller en manipulert drakt fra 90-tallet... 29707[/snapback] Ja, ikke sant? Det første jeg tenkte på, eller så for meg, var Steve Bould... Dessuten tviler jeg på noen i Arsenal eller Nike ville frigjort bilder av nesteårs drakt nå. Pleier ikke sånt å bli presentert rundt siste hjemmekamp...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 Skal vi betro Arsenal Sweden så kommer den nye drakten til å set ut sånn her: Synes denne var finere enn den som er postet før i tråden! http://www.arsenal.se/nyasidan/nyheter.asp...heter&idNr=3512 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 Trur og håper at det ikkje er iført denne drakta me skal bruke neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest northbank Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 Den så jævlig ut.. Og alt for mye sponsor.. Kan ikke ha fult av arabiske tegn på magen heller.. Får holde med Emirates Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted February 2, 2006 Report Share Posted February 2, 2006 Alt for mye sponsor?? Ser bare en sponsor jeg, og den blir vel ikke større enn det som er tillatt. Tar jeg ikke feil er det regler for den slags også tenker jeg. Ellers likte jeg ikke de blå stripene da ser jo nærmest ut som noen har tegnet to streker med en god gammeldags fyllepenn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Likte hverken de blå stripene eller det arabiske tegnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Likte hverken de blå stripene eller det arabiske tegnet. 39456[/snapback] Men skikkelig rødt er fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Det arabiske teiknet var rett og slett ekkelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Personlig tykkjer eg det arabiske teiknet var stilig. Uvant, sjølvsagt. Men det var det med O2 også, for å sei det slik. Dei blå stripene var berre fryktelege. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Det arabiske teiknet var rett og slett ekkelt. 39472[/snapback] Kan du forklare det nærmere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest northbank Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Alt for mye sponsor?? Ser bare en sponsor jeg, og den blir vel ikke større enn det som er tillatt. Tar jeg ikke feil er det regler for den slags også tenker jeg. Ellers likte jeg ikke de blå stripene da ser jo nærmest ut som noen har tegnet to streker med en god gammeldags fyllepenn.. 39441[/snapback] ja, det holder med at det står Emirates.. trenger ikke ha logoen også! Grenser for hvor mye trykt de skal få ha på drakta.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Det arabiske teiknet var rett og slett ekkelt. 39472[/snapback] Kan du forklare det nærmere? 39489[/snapback] Trengs ikkje. Som northbank seier, det holder med at dei får namnet sitt på. Den logoen der kan dei spare seg for. "Fly Emirates" er passande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Nå er det nå engang slik at logoen til sponsoren ser slik ut, og ikke så unaturlig at de ønsker å bruke den når de sponser laget. Dessuten er Emirates mer enn bare ett flyselskap som flyr passasjerer, og det er vel mulig de kjøper sponsorplass hos oss for å reklamere for mer enn bare flyreisene?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Nå er det nå engang slik at logoen til sponsoren ser slik ut, og ikke så unaturlig at de ønsker å bruke den når de sponser laget. Dessuten er Emirates mer enn bare ett flyselskap som flyr passasjerer, og det er vel mulig de kjøper sponsorplass hos oss for å reklamere for mer enn bare flyreisene?? 39526[/snapback] Chelsea hadde da de som sponsor, og detr var det bare "Fly Emirates" Men denne evt. drakten her var EKKEL, og hvis det blir det som blir den endelige drakta så må jeg nok tenke godt over om jeg skal kjøpe den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Eg kommer ikkje til å kjøpe drakta viss det der er sluttproduktet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Hvis de arbiske tegnene er en del av Emirates logoen må vi bare akseptere det. Synes faktisk drakta er stilig jeg. Nå kan ikke jeg arbisk med regner med at tegnet betyr nettopp Emirates. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted February 3, 2006 Author Report Share Posted February 3, 2006 Skal vi betro Arsenal Sweden så kommer den nye drakten til å set ut sånn her: Synes denne var finere enn den som er postet før i tråden! http://www.arsenal.se/nyasidan/nyheter.asp...heter&idNr=3512 39364[/snapback] Unskyld at jeg sier det, men det der er noe av det støggeste jeg har sett!!! Hvis sesongen hadde blitt vunnet på fineste drakt så hadde vi falt ned til conference sør-øst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 3, 2006 Report Share Posted February 3, 2006 Alt for mye sponsor?? Ser bare en sponsor jeg, og den blir vel ikke større enn det som er tillatt. Tar jeg ikke feil er det regler for den slags også tenker jeg. Ellers likte jeg ikke de blå stripene da ser jo nærmest ut som noen har tegnet to streker med en god gammeldags fyllepenn.. 39441[/snapback] ja, det holder med at det står Emirates.. trenger ikke ha logoen også! Grenser for hvor mye trykt de skal få ha på drakta.. 39504[/snapback] He, he. Har man som sponsor betalt £100m i sponsoravtale, både for stadion navn og draktreklamen, har man faktisk en del å si. Like it or hate it. Det er business, og ikke en dritt annet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts