Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Guest Thierry ArIon
Skal ikke Arsenal bruke fjorårets drakt neste år da?

29782[/snapback]

 

Njæææ....det hadde blitt litt lite kreativt. Men det er jeg for asså, den er fin den!

29788[/snapback]

Men det er vel egentlig ikke lov til å bytte både hjemme -og bortedrakter før en sesong, men det var vel et unntak siden det er siste sesong på Highbury.

Og så før neste sesong går de tilbake til den forrig sesongens hjemmedrakt.

 

Er det ikke sånn da?

29796[/snapback]

 

Nei. Arsenal vil få ny heimedrakt til neste sesong også. Det vil sei at arsenal fått nye heimedraktar tre sesongar på rad. Tjener nok ikkje dårlig på det.

29800[/snapback]

 

 

jeg synst at drakta 05/06 var fin:P eller ?

Link to comment
Share on other sites

Alt for mye sponsor?? Ser bare en sponsor jeg, og den blir vel ikke større enn det som er tillatt. Tar jeg ikke feil er det regler for den slags også tenker jeg.

 

Ellers likte jeg ikke de blå stripene da ser jo nærmest ut som noen har tegnet to streker med en god gammeldags fyllepenn..

39441[/snapback]

 

 

ja, det holder med at det står Emirates.. trenger ikke ha logoen også! Grenser for hvor mye trykt de skal få ha på drakta..

39504[/snapback]

 

He, he. Har man som sponsor betalt £100m i sponsoravtale, både for stadion navn og draktreklamen, har man faktisk en del å si. Like it or hate it. Det er business, og ikke en dritt annet!

39601[/snapback]

I hate it

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest cesc15

Hei var å sørfa litt på nette,men fant ingen bilder av draktene 06/07 :) .

 

 

Er det noen som vet hvordan de nye draktene skal se ut?????

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Tror ikke at de kommer til å lansere neste års hjemmedrakt enda. Må bevare litt av "spenningen" til nærmere sommeren...

 

Den ny drakten lanseres på pressekonferansen der AW presenterer Gunners nye nr 4 og 6 :)

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Tror ikke at de kommer til å lansere neste års hjemmedrakt enda. Må bevare litt av "spenningen" til nærmere sommeren...

 

Den ny drakten lanseres på pressekonferansen der AW presenterer Gunners nye nr 4 og 6 :D

 

Verdensstjerner er vel gjerne noe som blir "produsert" i Arsenal og ikke hentet til Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

Guest Treize

Uansett hvilket drakt design d blir så blir det verdt å skaffe seg. Må nesten skaffe meg Jubileumsdrakta, rålekker drakt. Bare ikke de skaffer seg sånne gull kanter eller gull nr som Liverpool har så er jeg fornøyd, de er så stygge uansett

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvilket drakt design d blir så blir det verdt å skaffe seg. Må nesten skaffe meg Jubileumsdrakta, rålekker drakt. Bare ikke de skaffer seg sånne gull kanter eller gull nr som Liverpool har så er jeg fornøyd, de er så stygge uansett

 

Ja, det er så sykt harry med gullfarget skrift og nummer. De nye Nike-draktene ser ut som et stort tilbakesteg i forhold til den ganske fine drakt-serien som brukes nå.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvilket drakt design d blir så blir det verdt å skaffe seg. Må nesten skaffe meg Jubileumsdrakta, rålekker drakt. Bare ikke de skaffer seg sånne gull kanter eller gull nr som Liverpool har så er jeg fornøyd, de er så stygge uansett

 

Ja, det er så sykt harry med gullfarget skrift og nummer. De nye Nike-draktene ser ut som et stort tilbakesteg i forhold til den ganske fine drakt-serien som brukes nå.

 

Hehe :D Hørt uttrykket "å kaste stein i glasshus"?

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Ja får for all del ikke håpe Arsenal skaffer seg gullskrift bak på drakta. Ville vært kjempeharry!!

 

Treize og Veginho har dere i det hele tatt sett jubileumsdrakta? Bare lurer..

Link to comment
Share on other sites

Ja får for all del ikke håpe Arsenal skaffer seg gullskrift bak på drakta. Ville vært kjempeharry!!

 

Treize og Veginho har dere i det hele tatt sett jubileumsdrakta? Bare lurer..

 

 

Fy faen der dreit jeg meg ut, men Arsenal er jo inne i et jubileumsår da mens Liverpool "kun" har det siden de vant CL i fjor. Mitt poeng er at det egentlig ikke er fint i det hele tatt, til rødt,blått eller grønt eller hvitt men til lilla er det faktisk stilig. Jeg må si at jeg har drakten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ser hvertfall ikke ekte ut ;)

Håper den ikke blir så ulik :P

 

Så lenge Henry stiller i Arsenal drakta og ikke barca sin, så kan den godt være rosa for alt jeg bryr meg!

Det kommer jo ikke ann på fargen om laget er bra eller dårlig ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+from+18th+July

 

Så kommer de første bildene av vår nye drakt. Litt vanskelig å se utfra bildene, men virker som en flott drakt! Klubbemblemet er tilbake på venstresiden av brystet, og drakten minner om den vi hadde 02/03 og 03/04- sesongen!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...