Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

On 7/1/2019 at 2:55 PM, piscator said:

de nye draktene er flotte. Håper det kan inspirere laget! Og i et mer seriøst perpektiv; håper at samarbeidet med Adidas kan gi klubben et grunnlag for en bedre og mer profesjonell drift. Fine drakter eller ei, de har åpenbart en lang vei å gå.... 

Enig, årets bortedrakter er flotte både den blå og den lyse.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ja den bortedrakta i år den er faktisk magisk. Ikke veldig "Arsenal" - men samtidig VELDIG Arsenal. Byttet til Adidas har vært utelukkende positivt hva gjelder symbolikk og design på drakter.

Enig med @Tonyangående hjemmedrakta. Jeg er ikke så glad i krager - men synes absolutt den er fin.

Men jeg sitter her og teller på knappa og kommer nok til å bestille bortedrakta... Noen som om det er noen spesiell forskjell på det som er "authentic" og ikke? Bortsett fra prisen...

Velger folk vanligvis navn og nummer eller kjører dere "clean" ?

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orakelet said:

Ja den bortedrakta i år den er faktisk magisk. Ikke veldig "Arsenal" - men samtidig VELDIG Arsenal. Byttet til Adidas har vært utelukkende positivt hva gjelder symbolikk og design på drakter.

Enig med @Tonyangående hjemmedrakta. Jeg er ikke så glad i krager - men synes absolutt den er fin.

Men jeg sitter her og teller på knappa og kommer nok til å bestille bortedrakta... Noen som om det er noen spesiell forskjell på det som er "authentic" og ikke? Bortsett fra prisen...

Velger folk vanligvis navn og nummer eller kjører dere "clean" ?

 

Autentisk er bare å drite i for deg med den lille stutte kjerringkroppen din

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Autentisk er bare å drite i for deg med den lille stutte kjerringkroppen din

Dem har kjerringmodell også - så kan eventuelt gå for den. Litt mer usikker på om de har noe som passer deg... Badehåndkle eller no kanskje... De kan jo sys sammen.

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Orakelet said:

Dem har kjerringmodell også - så kan eventuelt gå for den. Litt mer usikker på om de har noe som passer deg... Badehåndkle eller no kanskje... De kan jo sys sammen.

Badehåndkle trenger jeg når jeg skal besøke det jævla 29 millioners stupetårnet deres 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...