Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Arsenal signs new £150m five-year shirt sponsorship deal with Emirates

 

Dette var altså den store nyheten. Litt usikker på andres avtaler, så derfor spør jeg. Er dette bra?

Samtidig ligger det inne en forlengelse på 7 år med navnerettigheter på Stadion. Den første kontrakten gikk til 2021, den nye løper til 2028.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

PUMA Football@pumafootball 57m

We will have an exciting announcement for you this evening. Tune in for big news at 19:00 GMT.

 

Lurer på om den store nyheten er avtalen med Arsenal?

 

Har forøvrig allerede kommet noen "mockups" fra Arsenal-fans når det gjelder Puma som kitmaker.

 

BJsenCdCcAAU5Cr.jpg

 

BJscOf5CYAAYdlt.jpg

 

Ikke så altfor ille. :P

Link to comment
Share on other sites

Med Puma som ny draktleverandør, er det bare å starte med slankingen. Puma er jo kjent for å lage ganske slimfit drakter.

 

Bare bittelitt.. :P

 

Cam1.jpg

 

Skal dog sies at ikke alle draktene deres er slik. Dortmund drakta er meget fin.

Link to comment
Share on other sites

Har vært vant til Nike-draktene sålenge som jeg kan huske, men ja, hvis Puma kommer inn på banen med mye penger er de mer enn velkomne! Blir spennende å se hvordan draktene blir isåfall. Håper ikke det blir for tettsittende slik som Kamerun :P De har lagd noen fine Italia-drakter gjennom åra, kan godt tenkte meg noe slikt bare i rødt og hvitt.

Link to comment
Share on other sites

Hadde håpet at Nike ville fornye avtalen da jeg syntes Nike som regel har de flotteste draktene, men jeg vil langt heller ha Puma enn Adidas hvertfall. Håper og tror dette blir noe lignende de to draktene jeg linket til over hvertfall. Og ikke en sånn ekstrem slim-fit drakt som Kamerun har hatt :P

 

£170m over 5 år er uansett fantastisk bra. Å gå fra omtrent 60-75 millioner i året til rundt 300 millioner kroner er rimelig drøyt. Særlig også med den nye avtalen med Emirates som er gedigen også. Bare å kvalifisere seg for CL og bli kvitt en god del spillere fra bøkene nå så har vi fantastisk mye penger tilgjengelig de kommende sesongene.

Link to comment
Share on other sites

PUMA Football@pumafootball 57m

We will have an exciting announcement for you this evening. Tune in for big news at 19:00 GMT.

 

 

PUMA Football ‏@pumafootball22m

And our exciting announcement is... @aguerosergiokun will be wearing the #evoSPEED 1.2 CAMO in Saturday's final!

Ja det var en MEGET spennende opplysning :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Haha. Ikke så spennende som jeg håpet på altså!

 

Ellers en fantastisk mock-up av en hjemmedrakt av Lagvilava. Likte dog ikke den store kanonen over brystet/magen, men uansett var den rimelig flott.

 

Synd at det ikke er folk som Lagvilava som designer draktene.

 

lphpm.png

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk avtale hvis dette stemmer. Er ikke så glad i Puma da de ofte har en masse tull som går på kryss i øvre del av draktene deres. 2 drakter de lager som jeg derimot liker godt er den nye Italia drakten, og som Stefan B nevner, Dortmund sin. Ellers så var den drakten over, grisefin!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dette skal være neste års bortedrakt, og tror nok vi alle kjenner igjen tema for neste sesongs bortedrakt?!

 

rc6x.jpg

Frister og si at dette muligens er en av de beste bortedraktene Nike har produsert for Arsenal og blir kjøp fra min side isåfall!! Og som hyllest til invincibles laget i 04,

så ser jeg det som passende å smelle på 'BERGKAMP - 10' denne gangen :)

Link to comment
Share on other sites

Dette skal være neste års bortedrakt, og tror nok vi alle kjenner igjen tema for neste sesongs bortedrakt?!

 

rc6x.jpg

 

Frister og si at dette muligens er en av de beste bortedraktene Nike har produsert for Arsenal og blir kjøp fra min side isåfall!! Og som hyllest til invincibles laget i 04,

så ser jeg det som passende å smelle på 'BERGKAMP - 10' denne gangen :)

 

Har faktisk tenkt å gjøre det samme :)

Link to comment
Share on other sites

Flere enn meg som syns det var tåpelig at det KUN ble brukt britiske ungpjokker i denne promoteringen? Hvorfor kunne man ikke brukt lagets viktigste bidragsytere som Cazorla, Arteta, Mertesacker og Koscielny?

 

Jeg la merke til det, men jeg synes ikke det var tåpelig. De 'utenlandske' spillerne våre er også med i mange promoteringer. Jeg synes det var spennende å bruke denne draktreleasen til å bygge varemerke rundt vårt 'britiske core'. De seks spillerne har tilsammen 710 Arsenalkamper. Walcott er eldst, han har akkurat fylt 24. The Ox er yngst med sine 19 år (fyller 20 i august).

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg la merke til det, men jeg synes ikke det var tåpelig. De 'utenlandske' spillerne våre er også med i mange promoteringer. Jeg synes det var spennende å bruke denne draktreleasen til å bygge varemerke rundt vårt 'britiske core'. De seks spillerne har tilsammen 710 Arsenalkamper. Walcott er eldst, han har akkurat fylt 24. The Ox er yngst med sine 19 år (fyller 20 i august).

 

For all del, de er flotte representanter for klubben vår, men med tanke på klubbens internasjonale kultur så syns jeg at vi kunne inkludert noen av våre andre spillere og. Kanskje har det praktiske årsaker som for eksempel at Cazorla har vært opptatt under prøve-VM osv, men syns dette var litt rart.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
×
×
  • Create New...