Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Rimelig sikker på at det der bare er bullshit. Arsenal har aldri hatt svarte strømper, hvorfor skal de gå over til noe annet nå? Uansett så ser selve drakten bedre ut enn årets, selvom det bare er logoen som er endret. Med mindre det svarte der ikke bare er en t-skjorte eller sørgebånd eller hva det er for noe. Er det permanent på draktene så spyr jeg.

 

Uansett, bullshit. Men håper United sine er på ordentlig. Ser jo ut som en forbanna pysjamas det der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Arsenal pleier å ha den samme hjemmedrakten to år på rad og det håper jeg fortsetter. Den nåværende har bare blitt brukt i ett år og dessuten er det etter min mening en av de flotteste draktene Arsenal noen gang har hatt.

 

Draktene Stefan B henviser til må jeg si meg enig i at var kjempestygge.

Link to comment
Share on other sites

I helvette så stygge drakter. Om Arsenal nå har bestemt seg for å droppe logoen og heller innføre den fargeløse vi har nå, bare uten de jubileumsgreiene rundt, så har de bomma så sinnsykt. Vi har hatt en del stygge drakter oppigjennom årene, men de der var for stygge til å være sanne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Som om ikke dagen kunne bli mye verre. Hva svarte gjør den svarte greia på drakta vår? Minner nesten mer om en United-drakt. Heldigvis ble det ikke de helsvarte strømpene, men det skulle vell egentlig bare mangle. Fysj og fy, men kjøper den vell sikker uansett...

Link to comment
Share on other sites

Tar man vekk det svarte/blå på ermene, kragen og strømpene så hadde det ikke vært så halvgærent. Ville vært veldig lik 10/11 drakta.

 

Arsenal-HomeKit2010-11.png

 

Litt av en kreativitet hos Nike. "Hey guys. Lets just use the 10/11 season kit again, but we'll put on some black stripes and nobody will notice!"

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...