Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Noen som vet om muligheter til å handle gamle Arsenal drakter? Tenker ikke på sånn 10 år osv, men fra kanskje en 2003 og oppover?

Du kan jo søke på ebay.

Har ikke handlet drakter der, men det er greit å handle der.

Edited by ben lakris
Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om muligheter til å handle gamle Arsenal drakter? Tenker ikke på sånn 10 år osv, men fra kanskje en 2003 og oppover?

 

Post hvis det er en spesiell du er på jakt etter, har en hel haug selv hvis du ikke har noe imot brukt.

 

Ser du ikke vil ha veldig gamle, men denne er helt nydelig:

 

http://www.ebay.com/itm/Arsenal-FC-Official-Retro-Shirt-No-7-1971-Home-Bradey-/220803078854?pt=UK_SportsMemorabilia_Football_Memorabilia_ET&var=&hash=item79152f4367#ht_2686wt_942

Edited by Mr.Arsenal
Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for svar folkens! :) Var spesielt den 2005/2006 drakta jeg hadde lyst på. Men skal ikke se bort ifra at jeg har lyst på flere ;)

 

Mr. Arsenal: Vet, har sett den før! Tror den selges på Arsenal.com :D

Edited by Stian96
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ved nye lanseringer av drakter bestiller alltid nå via arsenal.com, da fordi jeg alltid får drakten først og fordi jeg får alltid en bonus gave. (I år var det håndkle da jeg bestilte hjemmedrakten og da jeg bestilte bortedrakten fikk jeg en toalettveske + en "jubileums boks" av papp med bilde av noen Arsenal spillere på, skjønte ikke helt det med boksen da, men den ligger nå i skapet.)

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg si er imponerende Unbeaten! Jeg valgte Wilshere på hjemmedrakten allerede i fjor sommer, og jeg angrer ikke for å si det sånn! Selv om jeg i starten av sesongen fikk et par "Weelchair" bemerkninger så forsvant de fort :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja, DET var imponerende. Har kun to hjemmedrakter og tre bortedrakter. Har ikke hatt en hjemmedrakt siden 07/08, så var på tide med en ny en. Har gulltrøya fra 01/02, forferdelig passform, men vanvittig stilig trøye. Har Henry 14 bak på den.

 

Hva er folks favorittrøye av alle vi har hatt? Lov til å si en hjemmedrakt og en bortedrakt? Får aldri nok av sånn diskusjon.

Edited by Haakon HK
Link to comment
Share on other sites

Syns den drakten vi brukte siste sesong på Emirates var fantastisk!

 

highbury-kit-300x147.jpg

 

Det blir vell ikke stort diskusjon ut av det, blir vell heller en meningsutveksling som ikke er diskuterbar...

 

Var det ikke Highbury? Diskusjonen er i gang ;)

Link to comment
Share on other sites

Har en god del drakter nå,men det er gjerne èn jeg har sinnsykt lyst på,som jeg mener er en av de fineste bortedraktene de siste årene:

 

67405.1140904.jpg

 

Edit: får ikke til å vise bildet i innlegget,help?

Ta bort den første http:// :)

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Min favoritt hjemmedrakt er 2004/05 utgaven, med Bergkamp bakpå. Bortedrakten fra 2002/03 har jeg også en stor kjærlighet til, Ljungberg nr. 8. Og som trønder og Rosenborg supporter var jeg så heldig at jeg møtte nevnte Freddie i Trondheim under Champions League oppgjøret i 2004/05, så nå henger drakten innrammet med autograf på rommet!

 

http://www.historicalkits.co.uk/Arsenal/Arsenal.htm

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...