Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Ja, jeg kjøpte drakten i large og er 180 cm, og ganske tynn. Jeg synes ikke den var spesielt stor, verre med basketball-drakta jeg i kjøpte large. Da snakker vi stor i størrelsen! :huh:

Edited by Balance
Link to comment
Share on other sites

For min del så var den like "stor" som fjorårets drakt, så egentlig ingen endring der..

 

Drakten fra 08-10 brukte jeg Large og den var stor og romslig. Har forøvrig 02-04 også, den var lik som den.

Har ikke prøvd årets drakt enda, men 08-10 drakten var Large blitt plutselig mer "trang".

Så draktene blir kanskje litt mer Slim-fitt og skal sitte mer til kroppen.

 

-Er 190 og slank.

Link to comment
Share on other sites

Når man bestiller drakt med merker og navn/nummer fra arsenal.com. Får man da trykket i pusestoff eller i glatt plastikk, og hva benytter spillerne våres i Premier League?

Jeg bestillte min drakt fra Arsenal.com i fjor, jeg fikk pusestoff som du kaller det, det får jeg også alltid i supportershoppen.. Er dette spillerne bruker og ;)

Sett en del Liverpool og United trøyer med plastikk trykk, men aldri opplevd det på en Arsenal drakt faktisk

Link to comment
Share on other sites

Denne bortedrakten er den desidert styggeste arsenaldrakten jeg noensinne har sett! Den er faktisk verre enn både traktordrakten og pysjamasdrakten for to sesonger siden. Jeg kommer nok likefullt til å kjøpe den, men herregud så stygg den er!

Link to comment
Share on other sites

...Har da sett langt bedre enn dette før! Denne fallt ikke i smak, så det får holde med hjemmedrakt i år. Er nå gankse imponert over at flere synes den er tøff?! Som de sier så er smaken som baken :)

Det ordtaket går ALDRI av moten. Selv syns jeg fjorårets bortedrakt var grusom :P

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å si. Er jo ikke utenkelig at Bendtner ønsker å bytte ut tullenummeret han har nå, med nr 9 for eksempel. Blir Rosicky solgt, står jo nr 7 ledig, og det er jo et populært nummer. Det tryggeste er å vente til 1. september kl 00.00 før man bestiller drakten. :P

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å si. Er jo ikke utenkelig at Bendtner ønsker å bytte ut tullenummeret han har nå, med nr 9 for eksempel. Blir Rosicky solgt, står jo nr 7 ledig, og det er jo et populært nummer. Det tryggeste er å vente til 1. september kl 00.00 før man bestiller drakten. :P

 

Bendtner har jo erklært at han 100% vil vekk fra Arsenal. Så det blir neppe nummer 9 på han. Tenker at Gervinho (hvis overgangen noen gang blir klar) kommer til å ta enten nummer 9 eller 7 hvis Rosicky forsvinner. Wilshere har jeg ønsket skal ta nummer 7, men det kan også hende han får nummer 4 neste sesong hvis Cesc forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har jo erklært at han 100% vil vekk fra Arsenal. Så det blir neppe nummer 9 på han. Tenker at Gervinho (hvis overgangen noen gang blir klar) kommer til å ta enten nummer 9 eller 7 hvis Rosicky forsvinner. Wilshere har jeg ønsket skal ta nummer 7, men det kan også hende han får nummer 4 neste sesong hvis Cesc forsvinner.

 

Wilshere skreiv på twitter for en liten stund siden at han kom til å bruke nummer 19 også neste år.

 

''Alot of people asking if i am going to stay number 19 next year.....yes that is my number and i am going to keep it :) #JW19''

Link to comment
Share on other sites

Wilshere skreiv på twitter for en liten stund siden at han kom til å bruke nummer 19 også neste år.

 

''Alot of people asking if i am going to stay number 19 next year.....yes that is my number and i am going to keep it :) #JW19''

 

Jeg har et ønske om at han skal ta nummer 7 drakta, men det virker ikke som om det blir noe av :P

 

Men, jeg tror han tar nummer 4 neste sesong hvis Fabregas forsvinner i sommer. På samme måte som Walcott tok Henry sitt nummer året etter at han forsvant.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...