Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Den nye hjemmedrakten blir klar for pre-order mandag 2 mai :)

 

Next season is our 125th anniversary season and to celebrate we have an exclusive new home kit to mark the historic occasion.

 

The kit, featuring a special 125th anniversary crest, will be available from all official Club retail stores on Thursday 9th June. But you can be the first to own it by having it delivered straight to your door on that very day or collecting it from the store by pre-ordering direct from the Club from Monday 2nd May.

 

åååå gleder meg!!!!! :D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Den nye hjemmedrakten blir klar for pre-order mandag 2 mai :)

 

Next season is our 125th anniversary season and to celebrate we have an exclusive new home kit to mark the historic occasion.

 

The kit, featuring a special 125th anniversary crest, will be available from all official Club retail stores on Thursday 9th June. But you can be the first to own it by having it delivered straight to your door on that very day or collecting it from the store by pre-ordering direct from the Club from Monday 2nd May.

 

Neste sesong er det 125 års jubileum, steike, det hadde vert en perfekt sesong om vi hadde tatt seriegull!

Link to comment
Share on other sites

Neste sesong er det 125 års jubileum, steike, det hadde vert en perfekt sesong om vi hadde tatt seriegull!

 

Sesongen man feiret 100 års jubileum (86/87), vant man ligacupen. Det året klubben var 50 år, vant man FA-cupen. Så kanskje det er håp om at nok et jubileum skal kunne bringe sølvtøy til klubben :)

Link to comment
Share on other sites

Andre som savner denne bortedrakta?

 

Liverpool+v+Arsenal+Premier+League+ucOgkJHZYpgl.jpg

 

 

Ja, denne har jeg 4 stk av, en virkelig fin drakt, men den nye blå/lyseblå drakta må jo også kjøpes noen ganger (siden den er litt utradsjonell). :)

Link to comment
Share on other sites

Da er du høy for alderen. :P Passa drakten godt da? Er ca det samme selv. ;)

 

Er ganske høy for alderen ja! ;) Den jeg hadde ifjor passet ganske bra, er sånn at du har litt og vokse i, men den passer bra ja :)

Link to comment
Share on other sites

Med trykk og patcher på drakta, havna totalsummen på £87.00, men i tillegg må jeg regne med hvor mye i toll? :)

 

 

Jeg bestilte drakta direkte fra Arsenal.com i fjor og betalte ingenting i toll. Vet ikke helt hvorfor men...

 

Lurer på om ikke det blir min første keeperdrakt i år...

Link to comment
Share on other sites

Med trykk og patcher på drakta, havna totalsummen på £87.00, men i tillegg må jeg regne med hvor mye i toll? :P

 

De tar stikkprøver. Så du kan være heldig å slippe toll, eller så kan du være uheldig å måtte tolle.

Link to comment
Share on other sites

Med trykk og patcher på drakta, havna totalsummen på £87.00, men i tillegg må jeg regne med hvor mye i toll? :P

 

 

Jeg må ut med £82.00 for v.Persie, men eg regner med du har et langt navn aka Vermaelen eller Fabregas?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ut med £82.00 for v.Persie, men eg regner med du har et langt navn aka Vermaelen eller Fabregas?

 

Så lenge man kjøper drakter med spillernavn bakpå, så er det samme pris uansett lengden på navnet og hvilket nummer spilleren har. Arsenal har gått bort ifra betaling pr. bokstav og siffer i spillernummeret.

 

Årsaken til forskjellen i pris her, er at drakt med lange ermer koster £5 mer enn drakt med korte ermer

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...