Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Jo mer jeg ser på den nye hjemmedrakta, jo mer misliker jeg den. Det verste er at det kun er et par "smådetaljer" som er problemet. Men de få detaljene ødelegger drakta for meg.

Det å sette en "ring" ytterst på ermet, kan jeg leve med, om denne ringen er blå som nå eller gjerne hadde vært Arsenalrød ville fungert for meg.

Men designet nå, med tre ringer er ganske enkelt stygt (min subjektive smak).

 

Når det gjelder bortedrakta, så imponerer den ikke. Den er ikke den styggeste, der tror jeg bortedrakta 1991-93 vinner tittelen.

Ellers så er jeg av den meningen at i mange sesonger så er 3. drakta betydelig "penere" enn 2. drakta. For meg så er det spesielt de hvite og gule draktene med "rene" linjer som er best.

Link to comment
Share on other sites

Jo mer jeg ser på den nye hjemmedrakta, jo mer misliker jeg den. Det verste er at det kun er et par "smådetaljer" som er problemet. Men de få detaljene ødelegger drakta for meg.

Det å sette en "ring" ytterst på ermet, kan jeg leve med, om denne ringen er blå som nå eller gjerne hadde vært Arsenalrød ville fungert for meg.

Men designet nå, med tre ringer er ganske enkelt stygt (min subjektive smak).

 

Når det gjelder bortedrakta, så imponerer den ikke. Den er ikke den styggeste, der tror jeg bortedrakta 1991-93 vinner tittelen.

Ellers så er jeg av den meningen at i mange sesonger så er 3. drakta betydelig "penere" enn 2. drakta. For meg så er det spesielt de hvite og gule draktene med "rene" linjer som er best.

 

Neste sesongs bortedrakt skal være en nesten kopi av årets united bortedrakt. Blir nok første gang jeg ikke kjøper en drakt. Har ikke problemer med at hjemmedrakten får blått eller svart på draktene sine. En av mine favoritter er den vi brukte i 98, så her går det bare på design. Synes de 2 siste hjemmedraktene er såpass fine og når neste års hjemmedrakt er så lik i design så skipper jeg denne gang. Bortedraktene har ikke vært spesielt fine på noen år nå, og jeg ser mot Adidas med håpefulle øyne :)

 

Link til neste års bortedrakt: https://mobile.twitter.com/#!/rodedra6/status/202800929341321217?photo=1

Link to comment
Share on other sites

Det er nok ikke neste års borte drakt. Van Persie bildet er manipulert og drakten er ikke en gang lik på de 2 bildene. Den ene har blå kant på enden av armen mens den andre er rød. Fly Emirates skriften er heller ikke lik i forhold til stripene. Mulig dette blir en tredje drakt, for å ha så mye rødt i en bortedrakt er lite praktisk!

 

Når det er sagt så er den mye finere enn den united kopien som flere "bekrefter" er neste års borte drakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ser man på Atletico Madrids bortetrøye er det ikke umulig at den blå som har vært "lekket" blir vår nye bortetrøye. Også her er nedre del av ermene røde.

 

atletico.jpg

Edited by Haakon HK
Link to comment
Share on other sites

Den drakten vi hadde i år var helt krem! Og logoen med krans rundt var delikat. Jeg vil se noe slikt.

Eventuelt gjøre som Liverpool, som har fått en meget fin drakt i år, å bruke bare kanonen som logo. Helt clean!

Link to comment
Share on other sites

David Gubala, som jobber for Adidas i Chicago tvitret i dag om at Arsenal og Adidas er veldig nære en avtale om partnerskap fra og med 2013/14. Det er ikke til å legge skjul på at vår nåværende avtale med Nike er MYE dårligere enn avtalene til våre rivaler, så dette må være en gladnyhet. Tror ikke vi hadde byttet til Adidas hvis ikke premissene var mye bedre enn Nike sine.

Link to comment
Share on other sites

Nike har veldig mye finere drakter enn Adidas spør du meg, men hvis Adidas kan tilby bedre premisser enn Nike så ender vi nok heller opp med Adidas fremfor Nike. Nå er det ikke selve draktprodusenten som betaler høye summer for at lag skal bruke drakten deres, men heller sponsorene. Som f.eks. så har United og Liverpool sponsorer som gir £20M per sesong. Arsenal til kontrast har £5M for Fly Emirates logoen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...